Oja en mensen die achievements gaan boosten die hebben gewoon ECHT GEEN leven. Maareh kan je die achievements nu in playermatch halen of niet?
Alles voor de achievements. Ik ga altijd met vrienden in ranked match afspreken en dan lekker achievements boosten! GAMERSCORE
waarom zou je ranked spelen? Ik denk voor de achievements want je speeld toch liever met je vrienden uit je friendlist.. of vijanden
Ik ook! Alleen speelde het nooit, omdat niemand in me friendlist het wou spelen, want er waren geen achievements voor . Maar nu dus wel, toch maar weer ff GoW in me xobx stoppen
Niet als je Zero On-host voor je heb staan. Maar ik vind het wel een goede update. Maar die achievements zijn vaag. Kan je ze nou ook in Player Match halen. Dan ga ik ff 1 dag AnneX spelen.
2 achievements heb ik . Alleen kan niemand ze zien en krijg er geen GamerPoints bij Iemand iedee waaran dit kan ligen?
Heb je toevallig geknutselt aan je xbox (omgebouwd)? (sorry mods) Maar ik weet het in dat geval wel voor kan komen.
Ik heb er een Inter Cooler op. Ik heb veder niet gerommeld met die XboX Tjeerd en Gimbly hebben ze ook niet, dus het kan niet aan mij liggen