Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    DjiEnn waar heb jij hem gehaald dn?
     
  2. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  3. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Vet!! ik ben jaloers haha.. Ga morgen wel ff Enschede of zo in.. miss hebben ze hem daar wel!
     
  4. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    he bah ben ook jaloers! wil hem ook graag hebben. Vandaag alle winkels afgebeld maar alleen dixons en freerecordshop zeiden beide misschien dat hij morgen bij de vracht zit. ( maar dit heb ik nu al 2 dagen gehoord ). Ik gok dat ik helaas tot 22juni zou moeten wachten. Heb ik hem wel morgen kunnen bemachtigen dan meld ik dit gelijk hier ;)!
     
  5. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Werk bij Gameshop Twente Enschede en vandaag hadden ze hem iig nog niet. ;)
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Haha ja heb jullie vanavond nog gebeld.. miss heb ik je wel aan de telefoon gehad haha:9
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt gewoon volgende week.Of IS DE SITE INSIDEGAMER NIET BETROUWBAAR
     
  8. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Laat t morge ff weten of ze m wel/niet in Enschede hebben:)
     
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja dan post ik wel ff een berichtje hiero!
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn exemplaar is vandaag verstuurd vanuit dimensionplus, morgen (vrijdag ) in huis.
     
  11. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Schijnbaar niet. Je ziet zelf dat mensen de game al hebben kunnen bemachtigen, dus het lijkt me wel duidelijk dat ie op diverse plaatsen al te krijgen is.
     
  12. Towel

    Towel Guest

    K heb hem vandaag ook weten te bemachtigen, maar wees aub niet trots dat je hem al zo vroeg hebt. Dirt is namelijk ook te spelen in de arcade hallen bij jou in de buurt. De graphics zijn ok, snelheid is tof, realisme is bagger! Waarom remmen als je als overal doorheen kan scheuren. Na 3min racen besloot ik um op één na hoogste moeilijkheidsgraad te zetten en zelfs dat was kippetje. Dit spel heeft niks met colin mcrea serie te maken. Een serie waar je zat te zwoegen, ze grinden door de bochten waarbij 1 stuurfoutje fataal kon zijn. Dit spel is zoooo nep ongelooflijk. Je accelereerd van 0 tot 100 in 2.5 seconde:) En met zo'n vreemde buggy 3 sec;) Ik snap niet waarom ze dit spel op deze manier op de markt hebben gebracht.|:-
     
  13. DjiEnn

    DjiEnn Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben met je eens. Ik d8 werkelijk dat ik overdonderd zou zijn van de graphics. Maar de graphics zijn gewoon ok. Grote minpunten zijn de slechte physics en framrate, en de te arcade achtige besturing waardoor dit een van de nepste "kwaliteit" racegames is die ik gespeeld heb.

    Forza 2 is aan de andere hand godlike.

    Ik speel normaal gesproken nooit racegames, had van te voren ged8 dat ik Dirt veel leuker zou vinden dan Forza... Maar het tegendeel is waar. 8)

    Ieder zijn smaak.
     
  14. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja smaken verschillen, iemand die een sim wil moet zeker deze game niet kopen was toch al duidelijk volgens mij???

    Ik heb gisteren 2 uurtjes kunnen spelen en moet zeggen dat ik het kon apprecieren.

    Heb met een RWD en een FWD wagen gereden en de besturing is toch verschillend tss deze wagens.

    Graphics zijn zeker OK voor mij, maar idd er zullen er altijd zijn die zeggen het kan beter en dat is het geval maar laat ze een beetje tijd......

    Menu's zijn super gedaan en wanneer het spel aan het laden is krijg je een opsomming van je stats, heel tof.

    De crashen zijn ook leuk gedaan, en de tijd dat je wagen stil staat op een klein pikketje is ook gedaan :thumbs:

    Ook een leuke optie is in de replay, daar kan je de wagen in slow motion laten gaan , ook heeeel mooi gedaan!!!!!

    Enigste min puntje die ik tot nu toe kan vinden is in de settings van de wagen daar kan je niet meer de banden kiezen????
    Voor de rest is er genoeg om de wagen naar je hand te zetten.

    Zo vanavond nog maar een beetje racen ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  15. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm als je de incar view gebruikt vind ik de graphics anders erg vet..
     
  16. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het spel qua graphics en gameplay identiek aan de demo?
     
  17. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik niet zeggen, heb de stages van de demo nog niet gedaan.
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    was dit spel al bijna vergeten... ik weet nog niet of ik deze ga kopen, ben nu met forza bezig en ik denk dat mijn driving skills er erg onder gaan lijden als ik deze ook nog eens aanschaf. ik wacht wel een weekje of 2 :cool:
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    Waar dan ?? heb hier nog geen echte winkel naam gehoord.Gewoon wachten tot volgende week.Want dan komt die echt uit
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja vraag me ook af waar ze hem hebben.. Maar heozo bij dimensionplus al opgestuurd? Als ze daar een spel binnen hebben staat het op hun site, en bij dirt staat 18 juni, hoe kan hij dan bij jou al opgestuurd zijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina