pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Of je houdt je gemakt gewoon, je kunt ook gewoon beschaafd praten ik zeur niet ik vermeld iets. En die site heb ik van een insider.
     
  2. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zelf Rbrt, de logo's die er eerst stonden waren gelinked naar dat domein.
     
  3. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, lol, werd er nou net een post van Darkraver verwijderd?
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja.
     
  5. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    lol:lol:
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    OK, dan.
     
  7. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een beest :)

    anyway banners staan nu dnek ik op andere host.

    ps. waddinxveen is de hsizzle was er 1x blijven slapen daar en toen was er markt die was me tog groot :p

    wel leuk plaatsje.
     
  8. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, nou zie ik al de zooveelste image die van mij is GEJAT.. om niet goed van te worden.....
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Dat heb je als je ergens goed in bent, dan willen mensen profiteren.
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vraag er patent op.
     
  11. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    ik heb ook met die raam gozer gespeeld wauw echt helemaal geweldige speler echt jonge die tag skills zooo..
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn im good :9 In ieder geval succes met wat je van plan bent ^^
     
  13. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    8)wacht maar tot ik straks weer terug ben! Dan is het over met de 100K recruits en verschillende teams en kruisjes bij banners. Dan is het BASTA, pappa ist almost back stelletje herten!8)
     
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    De pG machine blijft gaan hoor Mikie ;) Ik regel mijn shit, Rem de zijne. Kruisjes.. tja, blame GameNations. Maar succes in je huisje ouwe, hopelijk ben je snel terug. Ik bel binnenkort wel even om te polsen hoe alles gaat.
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    100k recruits? geen verschillende teams meer? kruisjes bij banners?
     
  16. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doelt op verschillende team-vormingen binnen het Alpha team Smartiez, loopt daar op het moment een beetje raar. 100k recruits.. tja ik ga niet over de recruits in het Alpha team, volg het eerlijk gezegd ook niet helemaal. Maar zal wel goed komen.
     
  17. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt inderdaad goed maatje!

    @martijn, wanneer ga je me weer bellen met je sexy stem? LOL had gisteren Ken nog ff an de telefoon, leuk dat ie ff belde om te polsen hoe het was! Waardeer ik ontzettend aangezien ik alleen maar in dat stofhok gevangen zit maarja, het is ongelooflijk wat deze mannen handen kunnen maken. Het word echt te geil voor woorden
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Kicken is net zo makkelijk als aannemen ;-). En ja hoor Mike ik bel je later nog wel even om te kijken hoe het met je huis zit.
     
  19. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    nee kicken is veel moeilijker dan aan nemen en dat is juist het probleem. Je hebt ze maar hoe kom je er weer vanaf? Ben het een beetje zat dat pG NL 700 man is, terwijl ik er niet eens ben. Zoek dan een leuk duits team ofzo als ik er niet ben. (mechelse herders)

    1 ding hebben we wel gezegd, de recruits die er nu zijn krijgen wel een kans op halo3 en UT3, daarna ga ik zeker de balans opmaken en eens kijken wat er moet gebeuren.

    Eerst het WCG maar eens achter de rug. Het verbaast me hoe weinig ik daarover hoor van mijn eigen clan members. Ach ik kan natuurlijk altijd nog Clan manager van qG worden. :lol:

    Er word niet gekeken naar de games die komen etc, frustrerend, GoW is straks klara en dan? hebben we dan nog iets aan mensen met alleen maar GoW "skillzz", mij benieuwen:b:
     
  20. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor nu 100% voor GoW Mike, dus je zult van mij idd niets over andere games horen. Zie ik allemaal daarna wel, volgens mij denken de meeste jongens van Beta daar hetzelfde over.
     

Deel Deze Pagina