Er is op de LAN afgesproken een best of 3 te spelen omdat we daar door omstandigheden met tijdnood zaten. Over live was het logischer geweest om een best of 5 te spelen, maar ik ben me ervan bewust dat de andere finale een best of 3 is geweest.
Daarom gaf ik qG de keuze en nam ik niet zelf het heft in handen, zijn motivatie om een best of 3 te spelen kwam logischerwijs uit het feit dat hij 1-0 voor stond.
'Denk eens na voordat je iets zegt' was het toch? Sinds wanneer is de waarheid een lage streek? Ik zeg er zelfs nog bij dat ik waarschijnlijk hetzelfde had gedaan.
Ik heb geen zin om de rest van me post te beargumenteren, je bekijkt het maar. Dit is wat ik heb gezegd en dit is waar ik achter sta. Zie maar wat je ermee doet, ik ben een beetje 'Smartiez moe'.
Edit; @ Owner, ik moet je eerlijk zeggen dat ik het een beetje mierenneukerij vind. Zou eerlijk waar niet weten of ik wel de 1e host heb gehad in welke match dan ook. Dat heb ik of geen enkel teamlid van me bij gehouden. Je speeld 1x onhost & 1x offhost, bij best of 5 zelfs 2x. In welke volgorde hoord in principe niet uit te maken.
Lees overigens nu pas het: 'ga niet als een klein kind zitten huilen gedeelte'. Sympatiek Ken.
Laatst bewerkt: 14 jun 2007