Prince of Persia Classic (XBLA)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 15 mei 2007.

1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Is dit spel uberhaupt wel uit te spelen binnen een uur? Dit vind ik nog steeds het enige nadeel van de game. Ik wil rustig rond kunnen lopen in die kerkers enzo en niet hoeven haasten.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Bij mij gewoon in kleur hoor! Ja, ik kan prince.exe megahit nog wel... daarmee kon o.a. je met ctrl - L levels overslaan. Ik sprong dan vaak naar het laatste level om te duelleren met de jafar. Dat zag er toen zo strak uit! :)

3. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    POP:
    Ik kom niet verder in level 7. Als ik achter de poort ben zie ik de uitgang links van me, maar kan niet meer terug. Dan ga ik helemaal naar recht waar die life potion is. En even verder op de vloer een oranje tegel (bij de kraan). Daar kan ik niet verder. Omlaag zijn alleen maar spikes en als ik terug ga is de poort nog steeds dicht. Iemand een idee wat ik moet doen?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan ook, alleen dan mis je een achievement ;)

5. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Kan zeker. Anders zou het vreemd zijn, ze maken een tijds limiet van 1 uur, dan is hette halen. je moet idd wel stevig door rennen en de levels een beetje kennen. Als je voor het eerst dit spel speelt, dan is het vrijwel onmogelijk om dit binnen 1 uur te halen. Ik vind hem top iig.
    Als je rustig wilt rond lopen, dan is dit spel niks voor jou. Dit is nu eenmaal een behendigheids game waar je flink de vaart erin moet houden.
    Het is geen RGP waar je alles op je gemak kan bekijken.
    Jammer dat er niet meer van dit soort games uit zijn gebracht.

Peace,
    Rich_Art. ;)

6. Robincop

Robincop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neen hoor, gisteren het spel uitgespeeld in 1 uur 15 minuten, en ik heb alle achievements behalve survivor en 9 life potions. Voor de survivor moet je het spel in 1 uur uitspelen, maar mag je ook geen enkele keer doodgaan; er is geen enkele achievement waarvoor je enkel het spel in 1 uur moet uitspelen.

Ik vind het alleszins een zalig spel, pure nostalgie. De eerste keer dat ik het helemaal heb uitgespeeld, was alles op het gemak, en over aan beetje kijken. Nu ben ik voortdurend bezig de levels opnieuw te spelen, zo snel mogelijk. Het is echt leuk om gewoon in pure vaart voorbij alle traps te lopen enzo.

De achievements vind ik wel wat jammer, achievements die je gewoon krijgt zonder dat je er echt iets voor hoeft te doen zijn meestal nogal zwak. Buiten de survivor en slice 'n dice achievement, krijg je ze dus allemaal als je gewoon het spel doorloopt.

7. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag maar ff een bundel points kopen. Ik wil tussen het racen door ook wel weer eens een ouderwets goede Platform spelen.

Peace,
    Rich_Art. ;)

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tis dat mijn 360 nu momenteel een beetje stof staat te happen, maar de eerstvolgende keer dat ik hem aangooi is Prince of Persia downloaden het eerste wat ik doe ! :)

9. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    dit vindt ik nog is leuk om die punten voor te kopen. Dan lijkt het net alsof ik 10 ben en dit speelde op de pc

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wow gaaf, heb de originele PoP op zowel PC als Gameboy(s) helemaal grijs gespeeld, deze versie is echt over de kop gegaan. _O_
    Hebben. :D

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wow .. dit spel is net als vroeger frustrerend, maar geniaal :eek: ... Voor mij de beste arcade game tot nu toe

Geweldig filmpje (vroeger nu)

[yt]yzrj7dWGVbU[/yt]

Edit dit was trouwens het eerste spel dat ik echt moest uit spelen :eek:

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Ik heb de SNES versie gespeeld en die verschilde iets van deze versies, geloof ik.

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Vroeger ook gespeeld. Was toen ongeveer 6 jaar schat ik. Nou dat spel was toch spannend. Toen speelde ik de oudste versie met het witte figuurtje. Ik denk dat ik dit ook een erg toffe arcade game vind. Maar 800 vind ik toch prijzig. Ik moet toch nog ff een paar spellen uitspelen. Misschien dat ik het in de toekomst nog een keer download. Het lijkt me wel leuk iig.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    God dammit. :eek: Op dit soort momenten BAAL ik dat ik niks kan kopen via Live. (kut minderjarig account, ben het wachtwoord vergeten, en er staat ingesteld dat ik niks kan kopen via Live, kan ik niet veranderen...)

Aargh, dit spel vond ik altijd zo vet.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Snes vond ik vreselijk, maar deze ... Oh ... ik zat net bij level 4 ... en toen dacht ik Grmbl ... daar ging ik vroeger ook altijd dood ... :eek:

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Ik zal zo ff een videootje proberen te posten van het eerste level in de SNES versie. Die versie vind ik persoonlijk cooler (tenminste het eerste level, dan :+)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik absoluut niet .. ik was verslaafd aan de PC/commodore versie :)

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Toffe game hoor! Alleen gaan de achievements nogal snel.
    Ik snap alleen het vecht systeem nog niet helemaal, ik blijf netjes verdedigen maar toch wordt ik telkens nog geraakt door de tegenstander.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
  20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb een vraag. Ik zit nu in level 12 ofzow. Eerst moet ik veel klimmen en klauteren en vervolgens kom ik bij een gevecht met de Dark Prince (dat denk ik, het is de donkere versie van jezelf). Hij heeft 4 levensflesjes. Ik ben denk wel 20 keer dood gegaan, maar ik heb hem wel al 2 keer verslagen. Maar iedere keer als ik hem dood, ga ik vervolgens ook dood. Vice versa gebeurt het ook. Hij vermoord mij, dan valt hij ook dood neer. Oh, wat was ik gefrustreerd zeg. Ik versla hem, maar vervolgens ben je toch game over. Wat is is godsnaam de bedoeling? Als iemand het antwoord in een spoiler ofzow kan zetten, daar zou ik wel blij mee zijn ;)

Deel Deze Pagina