Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond de demo gedownload en de eerste tutorial gespeelt en die bevalt me prima. Alleen als ik de recensies lees / zie dan word ik weer wat minder enthousiast. Voornaamste klacht is het beperkt aantal speelmodus. Is er veel animo voor shadowrun online?
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zeker het is een online only spel

    en als je in x-bazar kijkt zijn er veel meer mensen op zoek naar shadowrun dan dat mensen hem aanbieden

    en bij veel winkels in Nederland staat hij op 1 bij meest verkochte spellen van het moment.
     
  3. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik maar eens overwegen om deze game eind deze week te halen. Kost niet zoveel geld ivm andere 360 games zag ik! :)
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk dan wel goed rond in de winkels! Ik heb er zelf 60 euro voor betaald, maar zie hier overal prijzen van rond de 45... Niet dat hij geen 60 euro waard is btw ;)
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game zelf opzicht niet zo heel moeilijk als je team ook meewerkt...maar ik vind het vinden van zon host dat is nog het kutste van allemaal dat wachten...En dat met die ladders ik ga mij en kameraad ook wel opgeven :D Lijkt mij echt wel vet! Eerst alleen toetsweken...zucht...
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb hem net binnen gekregen. Vanmiddag of morgen even uitproberen, benieuwd hoe die andere levels zijn.

    Mij nie adden a.u.b. wordt er nogal zat van 8)
     
  7. ViperMike

    ViperMike Guest

    Krijg hem morge binnen als het goed is.
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Auch, dat is niet zo relaxt. Hij staat bij FRS voor 49,99 (volgens hun site). Een vriend van me heeft zo'n Power Unlimited kaartje waarmee je daar 7,50 korting krijgt, dus kan ik dit spel dan voor 42,49 euro kopen. Goedkoper heb ik deze game nog nergens gezien.

    Zal vanavond verder gaan met die demo om te zien of ik het de moeite waard vind. Wie weet haak ik alsnog af... ;)
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja ik heb verkeerd gekeken! Ik noemde de prijs voor de pc versie. Goed, ga ik daar dus sowieso niet heen. Goed dat je het zegt.
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je lid van de anwb bent of je ouders, en je laat het pasje zien krijg je ook 10% korting bij de frs
     
  12. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe duur hij is bij de MediaMarkt?
     
  13. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    40 euro bij MM in Arnhem
     
  15. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, dankjewel
     
  16. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em sinds vanmiddag binnen,. maar ik word al gek van die tutorials, duurt een beetje te lang met zo'n botmatch ertussendoor..
     
  17. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game begon mij gister bij het uitspelen van de demo al erg snel te vervelen. Het viel me op dat sommige dingen er debiel uitzien. Als je via een ladder omhoog gaat lijkt het alsof je op een onzichtbare lift staat en omhoog wordt geduwd. Kijk voor de gein maar eens naar een medespeler of bot die dit doet. Daarnaast vond ik het irritant dat die skills steeds ergens anders zaten. Was ik net gewend om een bepaalde knop voor bijvoorbeeld teleport te gebruiken, werd ie overgeplaatst naar een andere knop in een andere battle. Ik bewaar mijn geld dus liever voor mijn vakantie deze zomer. :b:
     
  18. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, die knoppen kan je zelf toewijzen -_-'
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb hem voor 50 bij de mediamarkt. Maar ja hij is het ook meer dan waard. Echt een dope verslavende game.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik zit er aan te denken om dit spel ook te halen. Kan iemand iets vertellen over welke gamemodes er in zitten en of er ook clans in zitten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina