Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    IGN recensie: 8.1
    Niet slecht! Nu weet ik zeker dat ik deze ga halen...

2. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
  3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Nee in de demo heb je maar een soort

Volgens mij is elke soort minion die je krijgt lid van een knop op de D-pad waardoor je ze apart kan selecteren (maar ook in het geheel) Wel leuk dat dit kan. zit er nog een beetje strategie aanvast

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo hebben die flikkers de game al?? Hij's in nederland gemaakt?? Dat is best wel lullig.....

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Yup in demo had ik et voor elkaar gekregen om een vlag te plaatsen waar de hele groep dus heen rende en daar bleef zitten. Ook kon ik paar minions met me meenemen, en terug sturen. Weet niet meer hoe ik et deed though, maar et werkte iig wel. :)

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat zou ik ook wel eens willen weten. Is de game in Nederland gemaakt, krijgen wij hem nog niet eens. Of ze moeten een heel vroeg reviewexemplaar hebben. Ik vind het ook wel vreemd. Ik weet wel dat de officiele releasedatum 29 juni is, maar eerder mag natuurlijk altijd. Ik zou die game zo graag willen hebben.

Minder van de demo vind ik de laadtijden. ;)=(

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zo erg zijn laad tijden niet. als ik me daar aan moet ergeren? ze duren wel even maar tijdens het spelen merkte ik er weinig van.

Ja wil deze game ook echt graag. was beetje uitgekeken op alles (alles is zowat al gedaan) en het is echt een half jaar a jaar geleden dat ik een nieuwe game heb gekocht.

beetje jammer dat ze hem in engeland al hebben (waar zit de uitgever codemasters eigenlijk?) misschien moet ik zo even langs triumph gaan kijken of ze geen exemplaar voor me hebben (woon tien minuutjes fietsen ervandan) nee gekkigheid dat ik langs ga. maar kan niet wachten

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Uhm, ze hebben hem nog niet in Engeland? Als ie daar uit is, is ie hier ook uit. Het is gewoon omdat IGN als een van de eerste een review copy hebben gehad, denk ik.

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    JA ign in Engeland bedoel ik (UK scoring) maar snap ook wel dat zij gewoon een review versie hebben

10. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    En dan nog staan de turtles in je lijst?? :+

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Goede review, nu weet ik zeker dat Overlord er komt :D

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Codemasters zit in Engeland trouwens. :)
    Wil het spel ook graag hebben, maar meer als tussendoortje, wacht wel op prijsverlaging, heb trouwens al jaren geen 60 euro meer betaald. :+
    Maar vind hem wel geniaal, mooie vervanging van de hilarische Oddworld spellen, want die komen niet meer geloof ik. =(
    Hopelijk ook ooit nog eens een nieuwe Dungeon Keeper. _O_

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kon gewoon als je 1 x rt drukte stuurde je er 1, en als je het inhoud allemaal, maar volgens mij bedoelen ze dat je ze in verschillende groepen kan indelen en dan met die rechter stickie kan besturen,

14. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    8.1 :eek:

Goed hoor.

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Neej et was volgens mij als je 1 van de 2 bestuurpookjes indrukte. Er komt dan ook een vlag te voorschijn waar de minions gaan zitten en ze je niet meer volgen. ;)

16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Weet iemand waar ik de archievements kan zien :D

17. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
  18. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohh mensen deze game is geniaal. Ik ga hem gelijk halen. De hele sfeer spreekt me wel aan en er zit ook nog een portie humor in. Daarbij is het ook nog vernieuwend ook. Echt heerlijk.

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop wel dat het spel verder gaat dan het humor, humor is leuk voor een uurtje of 2, maar als de hele gameplay hetzelfde blijft lijkt het me een beetje saai, ik hoop dat er ook nog een graad van taktiek bij komt kijken

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het maakt mij allemaal niks meer uit. De game komt toch wel in mijn collectie. Met een 8.1 al op zak ben ik al tevreden over Overlord. De demo was ook erg vet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina