Verdorie gast, wanneer dringt het eindelijk eens een keer tot je hersens door,dat het op dit gebied voor iedereen hetzelfde is,Jij doet hier nét alsof jij de enige bent die hiermee te maken krijgt.Het lijkt wel dat jij in plaats van met een BR zoals iedereen met een katapult aan de slag bent.
En waar jij die spread vandaan haalt is mij een raadsel aangezien 3 schoten op het hoofd van een stilstaand doelwit dan ook drie voltreffers zijn.
Je kogels vliegen net achter elkaar en slaan op dezelfde plaats in.
Het lijkt me erg onzinnig dat de eerste burst volledig op een bewegend doelwit moet inslaan dat druk doende is om jouw salvo te proberen te ontwijken.Dit zou impliceren dat de tweede en derde kogel lichtjes van hun baan moeten afwijken om dit bewegend doelwit op dezelfde plaats te raken .
Dat is dus auto-aim mijn beste.Als je nu onder vuur genomen wordt ,heb je tenminste nog een kans om dit te overleven en je aanvaller zelf af te slachten.Bij halo 2 was je dan al bijna kansloos aangezien je mocht springen naar waar je ook wou,de kogels je toch troffen.
Nu moet je beter mikken en sneller op de bewegingen van je tegenstander anticiperen en de zuiverste schutter wint dan ook het duel....terwijl het in halo 2 vrijwel altijd de eerste die begon met schieten diegene was die het duel won....
Dat er nu bij jou 2 van de drie kogels naast gaan kan betekenen dat ofwel je nét niet zuiver genoeg gemikt hebt,of wel dat je tegenstander zo alert gereageerd heeft op het moment dat je afdrukt dat hij via zijn snelle reactie de tweede en derde kogels kan ontwijken....
En voor diegenen die hier een groot probleem met hebben of er een van maken, blijf halo 2 spelen en het probleem is opgelost....
Hoezo mijn beste, lees mijn twee laatste posts er maar eens op na.
Nergens ben ik óók maar over het vetgedrukte in jouw quote begonnen...
Jij begint er telkens over om dit als verwijt naar mij toe te gebruiken...
Met een br héb je kans tegen elk ander wapen mijn beste.En wat lig je te zeuren over een goed all round wapen mijn beste,iedereen krijgt dezelfde kansen en respawnwapens.Of je er iets van maakt of er niets van bakt ligt volledig aan jezelf .
Hopla, weer wat anders om over te zeuren,Smile kerel, het leven is te kort om over alles en nog wat te zeuren, keep on smiling en bekijk het positief ...
Het is niet omdat jij het met bepaalde zaken in de game niet eens bent dat wij dan óók dezelfde mening moeten toegedaan zijn.
Klik om te vergroten...