Jammer, meende ook zoiets gehoord te hebben. Maar lijkt me wel een leuk spel, vond Gun ook erg leuk en andere Gun spelers vonden deze ook top, dus moet goed komen.
Mesnen hij is liniair ala Call of Duty lees ander ff wat reviews (dus niet als GUN) En Ubisoft heeft niks met deze game te maken ze geven hem alleen maar uit en is gemaakt de de poolse ontwikelaar techland.
is de game nie thetzelfde als de pc-versie? is hij echt heel verschillend en een totaal andere game? of hier en daar wat veranderingen? anders koop ik hem nog een x
en desondanks dat heb ik toch vertrouwen in UbiSoft. Je gaat niet zomaar je naam op een spel plakken en uitgeven
Vind het toch echt een gemiste kans weer... De setting vind ik echt vet, maar als het ala COD is dan wacht ik wel tot er een goedkope versie te krijgen is... Neemt niet weg dat ik het wel zal spelen hoor, maar deze is voorlopig afgevallen in de binnenkort te halen spellen.
Het is sowieso een must have voor mij ik koop hem sowieso ook al is er overal gezeik over deze game koop ik hem nog steeds, heb ik ook gedaan bij Def Jam Icon. Iedereen zat daar ook over te zeiken maar toch gekocht en heb me er prima mee vermaakt hoor
Ik speelde dit spel laatst bij een vriend, ik hou niet echt van western spellen... Maar ik vond deze toch best wel leuke, in 1 level moest ik onopgemerkt langs een groep "bandieten" Het deed me een beetje aan Splinter Cell denken, misschien als ik te veel geld heb dat ik spel dan ook ga kopen.
Ben benieuwd naar de ervaringen, game is regio vrij en voor een prikkie op te pikken bij play-asia. 37,-