Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op zich wel logisch dat ze niet in detail willen treden. Moet je eens voorstellen hoeveel mensen voor de zekerheid ook 't nieuwe koelsysteem willen hebben. 360 's die van de productieband afrollen zullen natuurlijk standaard worden voorzien van die extra heatpipe. Defecte 360's die worden opgestuurd worden meteen uitgerust met de verbeterde koeling. Op die manier hoef je ook geen recall te doen. ;)
     
  2. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij werd gegarandeerd dat ik hem uiterlijk 22-06 terug had dus ze zijn wel degelijk hard aan het werk daar aangezien mensen hem eindelijk weer terug schijnen te krijgen...Hij noteerde het ook zei die dus ik kan rekenen op vrijdag, a heel wat beter als het vooruitzicht toen ik hoorde van de administratieve fout:thumbs:
     
  3. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Had vanmiddag weer gebeld..
    Boxje stond klaar om door ups te worden opgepikt. Heb hem volgens de jongedame van support dinsdag of woensdag weer hier.

    Ben benieuwd:)
     
  4. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    dat zal heel mooi zijn maar ik heb nu weer andere dingen aan mijn hoofd want mijn gamertag is gehacked...maar ja hopelijk heb ik hem tegelijk met mijn 360 weer terug. :)
     
  5. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je dat nou weer voor elkaar???
     
  6. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    bah bah als je dit toch leest word je gek, mensen die um 18 mei hebben opgestuurd en nog niet terug hebben... Ik heb um 7 juni opgestuurd dus ik kan nog wel een flinke tijd xboxloos zijn dan hehe merci gek
     
  7. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    tja als je goed bent met flashen dan kun je aan elke gamertag komen die je maar wilt maar ik zal niet weten waarom ze mij moeten hebben...verder geen vragen graag want het is al erg genoeg.
     
  8. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Rest nog steeds de vraag of er meer mensen zijn die, zoals ik, ter compensatie games of controllers gratis aangeboden hebben gekregen van MS. Ik heb nu een schitterend gratis exemplaar van Viva Pinata thuis...
     
  9. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik in ieder geval niet, heb hem nu twee keer opgestuurd.
     
  10. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn 15 werkdagen waren gisteren voorbij. Ik heb vanmiddag met de support gebeld en ze konden mij niet vertellen wanneer ik hem terug kon verwachten. Ik kreeg te horen dat ik over een week nog maar eens moest bellen als ik hem dan nog niet terug had.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is nog het minste dat ze kunnen doen! Als ik mijn xbox woensdag niet heb, eis ik "weet ik veel wat" van Microsoft. Als mijn xbox gemaakt is, en hij gaat nog eens stuk, dan moeten ze mij onmiddellijk een nieuwe met goede koeling geven,... Man man, als je om de zoveel maanden zoveel weken moet wachten, met wat zijn we dan bezig?
     
  12. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooit deze mail gehad. ik zat al zo van YES mail van MS maar... geen UPS Labels:confused: WTF!!!, anyway iemand ooit deze mail gehad en kunnen jullie mij vertellen of het volgende mailtje de labels bij zitten?


    Van: Xbox Customer Support <XBOX.X360.EU.00.NL.ARV.MUE.HW.T01.SPT.00.PI@css.one.microsoft.com>
    Antwoorden aan: <XBOX.X360.EU.00.NL.ARV.MUE.HW.T01.SPT.00.PI@css.one.microsoft.com>
    Verzonden: vrijdag 15 juni 2007 21:16:04
    Aan:
    Onderwerp: SRXID - Your Xbox Request for Service

    | | | Postvak IN


    English
    Thank you for contacting Xbox Customer Care. We have received your request for service. Please prepare your console and follow the instructions provided by our customer service department. You will receive an e-mail as soon as the next step in the process has begun.

    Note: This is not a monitored e-mail address.

    Spanish
    Gracias por ponerse en contacto con el servicio de atención al cliente Xbox. Hemos recibido su solicitud de reparación. Recibirá un mensaje por correo electrónico tan pronto como comience el siguiente paso en el proceso.

    Nota: Esta dirección de correo no está supervisada.

    Italian
    Grazie per aver contattato il servizio Assistenza Clienti: abbiamo ricevuto la tua richiesta di riparazione. Riceverai un messaggio di posta elettronica non appena avrà inizio la prossima fase del processo di riparazione.

    Nota: questo indirizzo di posta elettronica non è abilitato alla ricezione dei messaggi.

    German
    Vielen Dank, dass Sie sich an den Xbox-Kundendienst gewendet haben. Wir haben Ihre Wartungsanfrage erhalten. Sobald wir den nächsten Schritt im Wartungsprozess eingeleitet haben, erhalten Sie eine E-Mail von uns.

    Anmerkung: Diese E-Mail-Adresse wird nicht überprüft.

    French
    Merci d'avoir contacté le support clientèle Xbox. Nous avons reçu votre demande d'assistance. Vous recevrez un message électronique dès que la prochaine étape du processus commence.

    Remarque : Cette adresse électronique n'est pas analysée.

    Swedish
    Tack för att du kontaktat Xbox kundtjänst. Vi har mottagit din servicebegäran. Förbered konsolen och följ de anvisningar som vår kundtjänst har gett till dig. Du kommer att få ett e-postmeddelande så snart som nästa steg i processen har börjat.

    Obs! Detta är inte en bevakad e-postadress.

    Dutch
    Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.

    Opmerking: dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  13. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ultimate Venom

    ik heb ff tussen mijn mails gekeken en ik heb dus deze mail ook gehad en 2.5 uur later ontving ik de labels via de mail.
    Voor zover ik me kan herinneren zei die gast van Microsoft dat het maximaal 3 dgn kon duren met het ontvangen van die labels.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  14. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je reactie blingbling
     
  15. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox die sedert 6 juni in Duitsland was gearriveerd is nu op de werkbank terecht gekomen. Vanacht het verlossende berichtje ontvangen. \o/
    't Zal wel iets voor volgende week worden, of zou men inmiddels in ploegendiensten werken? Gelet op de berichtjes hier lijkt er toch een redelijke vaart in de reparatie te komen: een aantal forummembers heeft gister het verlossende berichtje ontvangen terwijl hun Xbox een dag eerder was gearriveerd, ik vanacht...
    In ieder geval een stap verder!
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  16. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisternacht rond half 1 eindelijk het mailtje gehad dat ze em officieel binnen hebben bij het reparatiecentrum, maar die man van de helpdesk zei dat ik dat mailtje wel met een korreltje zout mag nemen want het is puur een formaliteit.
     
  17. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    dariuz daar wordt je ook niet veel beter van:confused:. ik heb nog steeds geen labels ontvangen, alleen dat stomme mailtje waar in staat dat ze er blij mee zijn dat ik contact met hun op heb genomen:confused: daar heb ik wat aan. wat denken die lui dat je gewoon je kapotte 360 in huis laat staan ofzo:p
     
  18. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    na 10 werkdagen heb ik mail gekregen dat ie is aangekomen en dat ze um gaan repareren:)
     
  19. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat is nu echt balen. Lijkt ook wel heel uitzonderlijk. Na mijn telefoontje was hetzelfde mailtje als jij bedoeld binnen een uurtje daar en lag het label binnen vier uur in mijn hotmail. Afspraak met UPS en sinds vanacht dus op het repaircenter aangekomen.
    Dan lijkt het mij toch vreselijk mis te gaan met jou. Het lijkt een cirkel te worden maar als ik jou was zou ik toch maar weer eens bellen met service. Suc6 :):
     
  20. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Lees ook effe iets terug, ik had nl. hetzelfde met de labels...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina