Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha:9Maar het is zeker je geld waard!
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben dan ook voor een systeem om je abbo tijdelijk stop te zetten.
    Dat zou mooi zijn.
     
  3. Remco

    Remco Guest

    ja dat lijkt me ook wel wat, voor als je bijvoorbeeld op vakantie gaat ofzo..
    Ik krijg deze game morgen binnen,-->20 euro inc:)
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat zou idd een mooie optie zijn. Een vriend van mij had twee maanden internet problemen. En hij had net daarvoor drie maanden gold abbo gekocht. Dat is dan wel bale ben je al 2 maanden kwijt.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Woot! Gisteravond heb ik die truc gedaan van bijvoorbeeld Ronaldinho (ik deed het ook met Ronaldinho). Dat je de bal naar rechts past, maar jijzelf kijkt naar links en doet alsof je naar links passt, maar je passt naar rechts.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  6. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je geld is het zeker waard,

    ik zit elke dag wel op live, en doe er alles bij, echt heel veel met rainbow six vegas ik heb een abbo van 60 euro heb ik nu al 1 jaar dit word het 2e, maar het is echt top,

    aleen me xbox gaat ineens krasjes maken, helemaal geen last van gehad steeds meer last van vastlopers,krasjes.... dat gezijk allemala weer :mad:

    ik doe ook de single player maar ik varieer het met live anders word het te 1 tonig en is het niet leuk.
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ik dit spel ook een keer wil. Na Fifa 2004 op de oude xbox geen voetbalspel meer gespeeld. Aan Fifa begin ik niet meer aan.
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    PES (6) is fabuleus. Het is een echte simulatie. Tuurlijk, je hebt massa's gamers die altijd wat aan te merken hebben maar voor mij is het een fab simulatie. Het voetbal in PES voelt aan (bijna dan) als echt voetbal. En dan heb je het toch over een 11 versus 11 AI + 3 AI scheidsrechters, commentaar en reactie publiek. Ik zie in andere games de AI soms de stomste dingen doen maar in PES is de AI toch behoorlijk geloofwaardig en precies dat maakt het spelletje zo goed.

    Tuurlijk is PES6 op de 360 maar half af, maar de kern (de gameplay) is volledig intact en daar gaat het om.

    Pes is echt zo'n YYYYYYeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssss spel. De fab ontlading als je een doelpunt scoort. En in welke andere game vind je nou dat geweldige YYYYeeeessssss gevoel? (geen één toch:)
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    toen ik Gears op Insane uitspeelde, en mario op de NES eindelijk wereld 3 haalde..
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat is iets anders. Dat is een eindresultaat. Zoiets als de wedstrijd winnend afsluiten. Ook een lekker gevoel, maar de tussentijdse ontlading van een goal of een gemiste kans is bij PES toch heel erg groot. Dat heb ik bv bij shooters toch veel minder, en ik speel al jaren shooters.

    Bij Top Spin heb ik dat wel eens maar TS is toch veel statischer dan PES (nl 1 vs 1 ipv 11 vs 11)
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dat "Yes" gevoel heb ik eerlijk gezegd zo goed als nooit. Alleen bij een enkele mooie aanval, maar meer ook niet. Ik stoor me eigenlijk meer aan al die kleine dingetjes die bij elkaar opgeteld behoorlijk irri zijn. De AI vind ik ook niet bijster intelligent als steeds hetzelfde patroon van aanvallen e.d. wordt uitgevoerd.

    Heb wel via Live als ik met koptelefoon op speel dat ik mensen hoor die er helemaal in zitten en dat is wel geinig om te horen. Zeker als ze sportief zijn en ook uit hun dak gaan van mooie acties die de tegenstander maakt.

    Maar zelf heb ik dat zelden tot nooit.
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik doelde ook op live. En een AI is ook niet 'intelligent' maar geloofwaardig:) En de AI van PES is behoorlijk geloofwaardig tov andere games. In PES worden 'fouten' gemaakt en PES ziet er nooit hetzelfde uit (de patronen wel, maar de uitvoering niet). Ik heb bij PES nooit het idee een 'scripted shooter' te spelen.

    Maar bij welke game heb jij dan wel dat Yeessss gevoel?
     
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij negotiation difficulty heb je 1, 2, 3 of geen sterren. Betekend het bij geen sterren dat je hem helemaal niet kan kopen of juist heel makkelijk. Ik probeerde namelijk iemand te kopen maar ook al bied ik al mijn punten dan is het alsnog een breakdown.
     
  14. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals..

    ligteraan of je hoog in het klassement staat,

    cups wint.. hoe de divisie gaat..
    je kunt niet gelijk zegmaar, Rooney of ronaldiniho gaan kopen..
    die komen niet zomaar naar een club..
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    3 sterren komen ze , geen sterren helemaal niet
     
  16. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    als je op de help knop drukt ik dacht select uit me hoofd krijg je hulp schermpje daar staan negotians dingen uitgelegd (in-game he ;) )
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Toch wel een Yeesss game hoor voor mij. Net voor de Franse League met Lyon (nr 2) uit tegen St Etienne (nr 6). (Ik heb um op 30 minuten, een full season is 38 wedstrijden dus dat wil wel:).

    Mijn beste speler Carew doet niet mee (fatigue) maar Fred staat wel CF. Kom ik na 3 minuten al achter met 1-0, dan denk je oh jeee, dat wordt weer harken om nog een punt te pakken ....

    ... Maar wat denk je, die wedstrijd draait helemaal om. Binnen een kwartier staat het 4-1 voor Lyon, echt elke bal is goud:) St Etienne is helemaal suf gespeeld (ik denk dat hun mentality stats niet zo goed zijn, of de fatigue misschien) maar ze zijn gebroken.

    Zorgen over mijn punten hoef ik niet meer te maken, het wordt toch nog 6-1. Geweldig zoals zo'n wedstrijd gaat, echt elke keer weer anders. Klasse.

    Ik heb de replay gefilmd, eens kijken of ik daar een kleine video van kan maken.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm vaak heb ik dat ik met koppen gewoon ver over kop.. zelfs als ik de meter maar een klein beetje oplaad. Is er een manier dat je naar beneden kan koppen?
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Leuk filmpje, koel gedaan.
    Beetje dramatische muziek. 8)

    Je kopt hem trouwens wel heerlijk in met Wiltord!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina