Tsja, ik weet het niet met deze game. Iedereen vind het wel tof volgens mij, maar toch vraag ik me af hoe blij ik nou van dit soort games moet worden. Alle filmpjes die ik tot nu toe gezien heb komen op hetzelfde neer, rondlopen, schieten en wat happen. Heeft de game nog meer te bieden? Lijkt mij dat de lol er anders vrij snel vanaf gaat.
he bah..ik hoopte op een demo vóór de release, niet erna De multiplay mode heeft iig deathmatch en CTF (eurogamer) en heeft naar verluid ook de darkness powers. De game komt wel neer op schieten/happen/verminken. Tis ook niet voor iedereen weggelegd. JE moet a) houden van extreem geweld en b) dit enige tijd achter elkaar kunnen en willen doen. Ik vind extreem geweld in games vet en kan en wil dat ook lang achter elkaar doen. Het is alleen te hopen dat die multiplay mode wél enigzins onderhoudend is, want saaie,laggy ongebalanceerde potjes...daar hou ik dus niet van
Ik krijg het gevoel dat de game niet echt een uitdaging gaat worden, al die filmpjes met hoe makkelijk je ze kunt doden enz enz, ik had persoonlijk ook gehoopt op wat eind bazen.
Misschien hebben ze nog niet alles onthuld he *) maar ik heb wel hetzelfde idd .. ik hoop dat de AI wel een beetje goed is .. dus dat je niet het hele spel er gewoon makkelijk knallend doorheen gaat .. want dat is de lol er snel af ! Nog 2 weekies en dan weten we het !
Extreem bruut, ziek geweld is prachtig in games. Na de filmpjes nogmaals bekeken te hebben moet ik zeggen dat ik ook erg geinteresseert ben in deze titel. Heb alleen het idee dat het misschien snel saai wordt....en inderdaad, die gasten gaan wel allemaal erg snel de pijp uit. We zien het wel, ben de komende tijd toch nog met FM2 en DIRT bezig, misschien eerst maar eens de demo van deze game checken.
Krijg soms ook het gevoel dat die lui ook niks doen ofzo, gewoon staan wachtend totdat jij iets doet....Zoja dan mag de A.I. van mijn part dramatisch veranderen Of dat ze er aardig wat niveaus inzetten en dat met die filmpjes alles op easy stond.
Ben zeker erg benieuwd... Deel 1 t/m 12 van The Darkness heb ik hier nog ergens liggen, en escape from Butchers bay was moddervet in mijn optiek dus je zou zeggen dat het niet fout kan gaan. Maar toch heb ik wel enige twijfel.. dus ik wacht tot de eerste reacties en dannehh... koop ik hem tochwel
Heb hem een paar dagen geleden gereserveert/bestelt bij dimensionplus, ben er 100% van overtuigd dat dit een topper gaat worden.
ehmmm, daar moet ik nog eventjes over nadenken.... Okay. :b: Tsja, het ziet er superstrak uit, vet verhaal & het is van de makers van Chronicles... komt nog bij dat aangezien je darknesjes zich moeten voeden met de harten van slechterikke. Dus krijg je een lesje normen & waarden terwijl je ze op de botste manieren mag afmaken denk trouwens nieteens dat ik op de reviews ga wachten. killkillkill
Hehe, ik heb de comics allemaal (gedownload wel) en daar is 't super vet. De eerste comic is meteen vollebak, en dan wordt 't alleen maar beter. Jackie die met die tentakels een man die op de plee zet de plee intrekt, waar die vervolgens al z'n botten breekt als hij in de afvoerpijp terechtkomt. Overal bloed, damn!
Na het zien van een paar filmpjes weet ik genoeg. Ik haal hem meteen wanneer die in de winkels ligt. Heb niet het geduld om te wachten op een demo.