1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat is geen controller ...
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen ze niet zo een click-it motion sensor verkopen, om op de 360 controller te klikken.
     
  3. subzero

    subzero Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik een tweede controler laten conecten met de xbox????
     
  4. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    druk op de groene knop van de controller en dan vooraan bij de controller ingedrukt houden en tegelijk ook de kleine ronde witte knop naast de memory inputs indrukken
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    kan ik een Wired Controller aansluiten op men PC? voor bijv Fifa 07

    * leest starterspost :p
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  6. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm vaag...
    sinds vandaag wil 1 van mijn 2 controllers niet meer connecten met mijn 360.
    Als ik hem via de play and charge kit aansluit, laad hij wel op (rood lampje) maar hij connect niet, de ring op de controller blijft knipperen.

    Als ik hem probeer te connecten via het knopje op de 360 (bij dvd-lade) en connect knopje blijft hij een tijdje rondjes draaien (360) en knipperen (controller). Maar connect dus niet. weet iemand wat ik eraan kan doen, om de controller weer in verbinding te brengen met mijn 360, of wordt dit toch even bellen naar MS?

    Alvast bedankt
     
  7. CocaBusiness

    CocaBusiness Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een klein vraagje,
    mijn draadloze 360 controller doet helemaal niks meer.
    connecten lukt niet meer en alle lichtjes blijven uit. ik heb al met verschillende nieuwe batterijen geprobeerd maar ook dat help niet.

    ik kan op het moment geen microsoft bellen vandaar dat ik het even hier vraag.

    Bij voorbaat dank.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vreemd. Het kan zijn dat de controller en batterij niet meer goed contact maken. Kijken even of de connectors nog in tact zijn en maak ze ook even schoon met wattenstaafje alcohol. Verder zou er ergens binnen iets los kunnen zitten. Als je er echt niks meer kan moet je proberen contact te zoeken met de helpdesk van MS.
     
  9. CocaBusiness

    CocaBusiness Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de snelle reactie,
    de controller was hoogstens 3 weken oud, ik heb gekeken maar alles is schoon. dan maar even wachten tot ik kan bellen.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan is het helemaal raar. Controller niet tegen de muur gesmeten omdat je verloor? 8) Nee, maar dan moet je zeker MS even bellen of eventueel ruilen in de winkel alleen geldt daar meestal een omruilperiode van 2 weken.
     
  11. CocaBusiness

    CocaBusiness Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net microsoft kunnen bellen en ik krijg met 10-15 werkdagen een controller toegestuurd.
    De man vroeg specifiek of ik echt geen oplaadbaren batterijen heb gebruikt, wat ik wel gedaan heb maar dat heb ik hem natuurlijk niet verteld.
    Zou het daar dan misschien aan kunnen liggen?
    Zo ja, zal mijn controller weer werken zodra ik een batterypack van microsoft gebruik?

    BVD.
     
  12. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij niet stuk is zou ik even niet-oplaadbare baterijen proberen (alkaline!!).
    Als het dan nog niet werkt maar gewoon op de nieuwe wachten :x
     
  13. CocaBusiness

    CocaBusiness Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewone alkaline batterijen werken ook niet=(

    Mijn broer zei wel dat de controller slecht reageerde met de oplaadbare batterijen en toen heb ik er weer gewone in gedaan en een dag later was hij kaduuk:eek:
    Maar ik dacht dat het met de battrypack wel zou werken omdat ik een andere aansluiting zie voor de stroom in de controller.:)
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik heb een vraagje over de windows pad:

    Als ik een joypad (360) for windows koop, kan ik diezelfde joypad dan ook gebruiken op de 360? Oftewel, is de windows joypad compatible met de 360!?
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, die is ook compatible met de Xbox 360. ;)
     
  16. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit geen verschil tussen de 2, zijn exact hetzelfde :)
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Bedankt voor de info, guys. Laatste vraagje: Waarom is die voor de Xbox 360 (met draad) dan meestal 35 euro, en voor Windows meestal 40 euro!? Alleen de verpakking is dan toch anders (en wellicht een cd met drivers erbij voor windows!?)
    En kun je dan ook gewoon de 35 euro xbox 360 versie kopen, en die gebruiken op je PC? En de controller sluit toch op een andere manier aan? Op pc sluit je het op een USB poort aan, en op de 360 heb jetoch speciale controller poorten!?

    Sorry voor de vele vragen, maar bij voorbaat dank :)
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    op de pc en de 360 sluit je de controller aan op USB poorten.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zoals al gezegt werkt het beide middels de USB-poorten. Het prijsverschil zal 'm ongetwijfeld in de meegeleverde drivers zitten, want voor de rest is het hetzelfde. De drivers zijn ook gewoon te downloaden via Microsoft.nl, dus volgens mij kun je beter gewoon de Xbox 360 versie kopen. ;)

    P.S. De draadloze versie is wel anders, omdat daar een speciale ontvanger mee wordt geleverd.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2007
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Hartelijk bedankt. Nu kan ik met een gerust hart bestellen :)

    Thanks all :) :thumbs:
     

Deel Deze Pagina