De Gamers Van Tegenwoordig

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pine NL, 14 jun 2007.

1. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    We zitten in een biosscoop, daar verkopen ze ook bier. Teminste in Rotterdam wel. maar weet niet in delft. Maar ik wil wel mee hoor, hehe wordt dikke pret ;).

2. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het nu al voor me zelfs voordat de wcg begint is iedereen lam en begint een potje te gamen:lol:

Kneem dan ook aan ondanks dat het een bios is dat ze op dat moment geen alcohol schenken reden lijkt me logies.

De reden dat andere communitie's relaxter zijn is dat omdat dat echt gewoon puur skill is in je eentje aangezien GOW een team shooter is ben je niet alleen afhankelijk van je eigen skills maar ook op die van een ander.

Dus als jij goed speelt en je teammate verkloot het of heeft zen dag niet dan voel jij de gevolgen door later zelf door 2/3 man overhoop geschoten te worden.;)

Dit zorgt voor vrijving en aangezien veel mensen hier in hun puberfase zitten gaan ze schelden op elkaar enop anderen.

Zoals ik al vaker heb gezegt tis een spelletje en 3/4 van jullie hier neemt het veel te serieus....:)

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wat een tekst in de vroege morgen, maar je hebt wel gleijk :9

4. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik ik heb heel vaak gelijk :lol:

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    I know.
    En de xbox van Sander d8 laat ik ff kapot gaan net voor het WCG :)

6. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nachtmerries over de ring of death

Maar denk dat ik em wel snel terug heb. Toen hij kapot ging werd hij de volgende morgen in een doos en gelabeld opgehaald. Maar die schermpjes op het wcg hoe groot zijn die, want speel nu soms bij mijn broertje en die heeft een veel kleiner scherm dus mischien kan ik daar beter op oefenen

7. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    edit ik wil niet willie wartaal zijn, pine jij mag em zijn jij lijkt erop

Foutje met dat editten

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Als je nu shadowrun komt spelen op fabian ze accounT!!! kan dat?

9. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zijn nog aan het slapen, jonge kom online wanneer het kan
    Kan alleen als Fab niet aan het xboxen is!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  10. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Gast als jij ehm eerder terug hebt als ik dan eet ik men schoen op echt ik wacht nu al zeker 5 weken op men xbox en telkens als ik bel zeggen ze dat ze ehm nu gaan opsturen.

Kzou er in ieder geval niet van uitgaan dat je ehm voor de WCG nog terug hebt.Aangezien ze ehm maximaal 15 werkdagen mogen houden en dat hoogst waarschijnlijk ook zullen doen.

Ook schijnt microsoft er de laatste tijd een beetje en zooitje van te maken in duitsland had ik gehoord van een eigenaar van een gameshop in haarlem.

Vooralsnog bel ik ze maandag gewoon weer op aangezien je op UPS.com kan zien of je xdoos is terug gestuurt of niet.En ga ik denk eens flink uit me dak dit slaat nergens op en ik wil ook zeker weten een vergoeding zien.:mad:

11. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das kut als je xbox kapot is

12. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

lkkrr wes ik geef je 200% gelijk.. Dit moet en kan echt niet kunnen...:thumbs:

13. iT heatshot

iT heatshot Guest

priest is wel een zeer overtuigend mannetje maar helaas zijn de dingen die jij typt volledig gebaseerd op een paar noobs die denken dat ze goed zijn:

T`is een team spel, speelt het team op tactieken en ervaring weetend dat skills niets uitmaken als het een 2 op 1 is. Harstikke vet enzo allemaal maar dat gepieker over wie wcg wint is volledig onnodig, we weten tenslotte toch allemaal wie het meeste kans maakt en meeste skillz hebben, vind jij dit niet zo dan ben je een qG hater en tja dan ben je niet de enigste.

peach the fuck out noobs

14. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat qg de meeste ervaring heeft met lan enzo, maar toch snap ik niet waarom je dit typt en tegen wie je het nou hebt in dit forum heeft niemand dit toch gezegd(mischien dat je priest bedoeld).

@iedereen: Toch is het niet cker wie het gaat winnen, maar je moet niet zeggen bijv. ons team gaat winnen want jullie zijn allemaal noob!

Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  15. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Sander = Cker wel Faberge op die ene foto van hem:9

16. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet wat je met deze post wil bereiken maar miss dat dat aan mij ligt ik had het helemaal niet over een clan speciaal maar over clans algemeen.

En over de statement dat andere communitie's relaxter zijn en waarom die vaak relaxter zijn.

Kweet ook geheel niet waar je op basseert dat ik een qG hater ben maar dat zal ook wel aan mij liggen.Dat jullie een goede kans maken op het wcg dat zal ik niet ontkennen dat zeker niet maar je moet er niet al vanuitgaan dat jullie gewonnen hebben snap je.

Verder vind ik ook gewoon dat je mensen in hun waarde moet laten er is namelijk meer in het leven dan gamen snap je? Dus om andere gelijk aan te gaan vallen met noob dit noob dat schiet je ook niks mee op en maak je ok weinig vrienden mee.

Greats Priest:b:

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Sander lijkt het meest op Willie Wartaal vind ik.

We moeten op dat Shadowrun toernooitje @ Consolegaming tegen Grievous Bodily Harm, met nog 1 member die Teddy15 heet :) ben benieuwd. We kunnen het best de match 's middags spelen denk ik, iedereen heeft pw/se-week en alex werkt elke dag van 6 tot 10. Zeg ff welke dagen je kan en van hoelaat tot hoelaat.

OMG Priest stop eens met die mooie lange teksten zo vroeg in de morgen ik raak er ontroerd van :'-(

Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? er is eindelijk iemand die normaal kan posten :)

Pine is dat shadowrun toernooi 4 vs 4?

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

CoD2 Community was laaaage, gewoon lekker met z'n 8en in een lobby hup CTF of HQ spelen. Ik heb wat uurtjes op dat spel afgespeeld met aVIP was een van de beste games die ik in m'n leven heb gedaan. Als ik er nu op terugkijk is die game zo bugged dat je gewoon door muren heen kunt schieten enzo. Toen keken we daar allemaal nog niet naar..

20. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ja maar het is al vol....
    Yes! onze tegenstander heeft nu 2 members :9

Laatst bewerkt: 18 jun 2007

Deel Deze Pagina