Na een lange tijd van stilte is er eindelijk nog wat nieuws over Wolfenstein. Veel is het niet maar het is beter dan niks. Het komt er dus op naar dat het spel zeker dit jaar niet meer komt, (maar ik had niet anders verwacht). En het zal waarschijnlijk niet lang meer zal duren, dat we screenshots en dergelijke mogen verwachten.
Deze game lijkt me wel leuk.Ga hem dan ook zeker kopen.Alleen leek het me wel leuk dat ze de oude versie deden ofzo.Die van de PC.
Verdomme echt op de pc had ik hem uitgespeeld was echt zo lachen vooral dat eind met die zombies (skeletten) uit de grond en ook zon gozer die die zombies allemaal opriep om uit de grond te komen (was die vent nou mr baskowich ofzo )
Zoooo dat is alweer een tijd terug!! Is er nu al nieuws over? Op de E3 zou er wat info vertelt worden maar eh...ik zie niks! En screenies zijn er ook nog niet?? Laat staan een trailer van de game! Komt die nog wel eens uit??
Inderdaad niet veel bekend over deze nieuwe game, wel dat ie in 2008 zou uitkomen ergens, en dat ie op een nieuwe engine zou draaien.. Return to castle wolfenstein was een aantal jaren geleden een enorme hit op pc! Hopelijk maakt dit vervolg de verwachtingen opnieuw waar!
hehe eindelijk horen we hier weer eens iets van, hopenlijk doet het eer aan de eerdere delen, dan hebben ze in mij al een koper.
Was dit niet dat spel met die Super Soldiers? Of Über soldaten. en die vrouwtjes met die silenced geweren? En die mummies, die jou en die Duitsers aanvielen? Zo ja \o/ Zo'n gezamelijke vijand vind ik altijd cool. Net als de Dino's in Turok. Maar heb ik 't goede spel in gedachten?
Ja zeker!! Ik vind sowieso het hele idee echt super vet dat de duitser van die expirimenten deden in de tweede wereld oorlog en dan van die rare beesten enz! Dat is wel vet en ze deden ook echt expirimenten de duitsers in de tweede wereld oorlog dus tja....maar ja het is het juiste spel
Yes, er is eindelijk weer info. Had in RtCW +1000 hours speeltijd, waren toendertijd mooie tijden. Heb eigenlijk niks anders gespeeld in de eerste jaren van xbox live. Heb toen veel (dedicated) gehost omdat er maar weinig goed 16 speler serves waren. Mooie tijden , destruction blijft een geniale map, met goed getimed nades
Zo, deze titel was ik alweer vergeten. Ik zal maar niet afgaan op deze screens, vreselijk lelijk. Ik ben wel benieuwd hoewel ik eigenlijk helemaal niets verwacht.
als de gameplay het zelfde is gebleven en er zijn nieuwe maps, dan kunnen de graphics me gestolen worden al moet het er natuurlijk wel een beetje uitzien
Gaaf! Alleen mis het ouwe Wolfenstein gevoel...bedoel waar zijn de mislukte experimenten? en het grote kasteel? Bummer zeg...nazi's met krachten -_- *zucht*
Jij zei toch een keer online dat RtCW een beetje aanvoelde als Gears of War en dat je daarom goed was in Gears of War? Als dat dan echt zo is dan zou ik deze game wel een kansje willen geven. Maar ach, ik wacht liever op het ubervette Gears of War 2 eigenlijk . Daar kan deze game echt niet tegenop denk ik. Of het is een sleeperhit, maar goed, dat lijkt me een beetje stug eigenlijk.