Ja man ik had hem idd liever als gun gezien. Gewoon sentiment. Maar je hebt gelijk het pas niet. Maar had dan idd iets meer gedaan wat er op lijkt. En bommenwerper vind ik net niet. Sowieso vind ik Megatron een beetje erg vernagt. Maar Optimus is erug dope geworden.
Oh vanuit een sentiment oogpunt snap ik je wel hoor. Maar het had niet gewerkt. Overigens, kleine aanpassing op mijn eerdere opmerking. Calvatron werd geen pistool maar een kanon. Megatron vind ik ook niet bepaald tof zoals ie nu is. Ik had liever een hedendaagse versie gezien (robot vorm dan) van zijn G1 versie/Calvatron. Beetje wat met Optimus ook is. Die is nog steeds herkenbaar als Opti, maar toch ziet ie er hedendaags uit.
Je bedoelt Galvatron, gok ik? Anyway, ik dacht dat in G2, Megatron/Galvatron onthuld werd als een groen met paars gekleurde tank...?
idd Galvatron.. hehe In G2 kan dat idd kloppen.. In G1 is Galvatron een kanon. Dit is de era waarin Rodimus Prime de leider is van de autobots.
Je kan ook G1 vrijspelen! Gamespot However, our favorite part of the bonus material is the inclusion of a number of playable "generation one" Transformer characters. You can expect to either terrorize or defend the populace with Optimus Prime, Megatron, or Jazz (among others) in all their old-school glory. The game will even feature some bonus missions featuring Transformers that weren't included in the film. We got to see a sequence with Prime fighting Shockwave, who looked very similar to his original incarnation from way back when. However, this version of Shockwave will be a triple-changer, which means he has robot, turret, and helicopter forms. At any rate, serious Transformers fans will no doubt be quite pleased to see the inclusion of series elements outside of the film's milieu.
Woei! Yo yo, ga naar www.gametrailers.com; page 2, en; aanschoud een in-depth Transformers: the Game interview! Sorry, geen tijd om 'm hier te uploaden.
Nog niet bekeken maar alvast wel geplaatst [gt]20508[/gt] Conclusie: geen muliplayer voor 360(wel DS en PSP) maar je kan dus wel met G1 versies van Megatron, Shockwave, Soundwave enz. spelen. In de game zijn meer karaters te bespelen dan in de film(13 in totaal)
Zou dat echt zijn??, volgens mij is het spel nog niet eens uit in de VS. Iemand heeft ook al een bod gedaan van €555,00 , geloof je het zelf??
Ik weet het niet neem het risico niet ik heb die emil gisteren een mail gestuurd of hij een foto kan maken van het hoesje en de CD maar nog geen reactie die €555,00 is gewoon een grap van iemand *) http://computer-software.marktplaat...uI0sSsx9vm/riyiPb9iIgZrzWt2jFmOf5spwff+BivLA= Nieuwe Trailer: http://ve3dboards.ign.com/action/b10489/26921512/p1/?11
Spel ziet er wel nice uit Ik ben toevallig weer Transformers G1 aan het kijken. Heb nu bijna alle episodes "Transformers, robots in the sky... uhm disguise" Geniaal hoe vroeger massaal gedacht werd dat het in the sky was.
Dit wordt Bonecrusher in de film. http://www.youtube.com/watch?v=JbGlFjwWvyc Ik hoop dat die ook in de game zit. Ik had die truck op Discovery gezien, geloof dat die van het Amerikaanse leger is.
Daamn... twijfel echt tussen the Darkness & Transformers... Beiden sentiment zegmaar, darkness lekker rauw & bloederig.. maar dat transformen ziet er ook moddervet uit naja (edit zie nu dat er een maand tussen de release van deze twee zit) Maarreuhh... Megatron?!?!? Misschien is het danwel niet echt speelbaar als pistool maar waar de hell veranderd hij nu in dan????
Ik ga transformers kopen Nu weet ik het zeker Ik keek net die film van 1988 ofzo en die serie Ik ben verkocht
Hij verandert in een alien jet man ik kan niet wachten op deze game en deze film, ik zit elke keer die trailers te kijken van de film en ik vind het zo vet. Ook deze trailer vind ik wel vet, je ziet niet veel maar toch. http://www.youtube.com/watch?v=wFvUdt9BQhU
Kedan, tja daar kan je idd meer mee dan met een zwevend pistooltje Wel jammer dat hij niet zo'n vizier op z'n arm heeft, maarja ze zullen het wel bij het rechte eind hebben.. thanks voor de info :b: (zal vast wel ergens staan in dit draadje, maar ben te lui om alles na te lezen)