Mercenaries 2: World in Flames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Uitgever: Electronic Arts
    Ontwikkelaar: Pandemic Studios
    Genre: Free Roaming Third Person Shooter
    Release: Q4 2007
    Belangrijke Features:Coöperatieve Multiplayer, Groot gebied

Info van XBW
    Net als in het eerste deel speelt Mercenaries 2: World in Flames zich af een grote spelwereld, dit maal Venezuela, waar een gierige tiran in zijn megalomanie de olievoorzieningen loopt te rommelen. Uiteraard is dit niet tot tevredenheid van andere naties en de bevolking en het gebied ontploft al snel in een groot slachtveld. Voor jou is dit natuurlijk perfect, jij bent immers een huurling en zonder oorlog heb jij geen baan. De cliënten stapelen zich op als de verschillende facties proberen te redden wat er te redden valt. Met missies komt het geld uit de diepe buidels van de verschillende partijen en daarmee kun jij je arsenaal aanvullen. Je op te roepen versterkingen bestaan uit satellietgeleide bunker-nukes, tanks, gepantserde voertuigen, luxe auto’s, boten en veel meer. Je bestelt het en het wordt gebracht. Heb je het geld niet? Dan steel je gewoon een voertuig!

Nieuws Items
    Mercenaries 2 op XBW
    Mercenaries 2 op Gametrailers
    Mercenaries 2 op Gamespot

Screens:

Filmpjes:

Debut Trailer

[yt]bR3XgsDjM6E[/yt]

Download de Trailer in HD

Onofficiele Compilatie van Ingame beelden uit de video blogs

[gt]44483[/gt]

Het eerste deel was echt briljant, en het ziet er naar uit dat deeltje twee precies de zelfde weg gaat volgen.De graphics zijn nog niet echt optimaal, maar de destructieve gameplay en de macho characters zijn al wel weer helemaal aanwezig!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Deze game ga ik zeker kopen. De game word denk ik erg vet, vond deel I al vet cool. Ik hoop dat ze er ook WMD in doen, die waren in deel I ook zo vet. ;):)

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    hehe eindelijk een mercenaries thread,ik wou er ook een maken, maar ik dacht dat er al eentje was..

on-topic: deze game gaat (hoop ik) goed worden..
    maar ik hoop dat je net zoals het vorige deel je charac. kan kiezen, want die tattoo gast is niet mijn ding..

Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, die is ook niet echt mijn gast. Ik speelde in deel I altijd met die donkere man, die vond ik gewoon wat makkelijker in gebruik. Vind het wel jammer dat hij niet meer in deel II zit, en dat de hele setting ook een beetje omgegooid is. Dit kun je wel een beetje zien in de screenshots & trailers. Ik vond die Koreanen wel grappig, gezellig die 52 kaarten verzamelen. En vooral achter die Ace of Spaces aanzitten.

5. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gewoon weer de 3 kiesbare Mercenaries uit het eerste deel (Mathias Nillson, Chris Jacobs en Jeniffer Mui) En het gerucht gaat dat er ook nog meerdere Mercenaries bijkomen.

De game lijkt mij in ieder geval weer briljant worden. De debut trailer ziet er heel goed uit en de ontploffingen (en daarmee de gameplay :p) zien er als vanouds weer heel vet uit!

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt weer kiezen uit characters hoor, dat zie je toch in de trailer? Naast die gast die je in de meeste screens ziet kun je ook een Femme Fatale en The Leader kiezen. Ik vind het ook niet echt leuke personages, maar bij dit soort spellen vind ik wapens/gadgets/voertuigen veel belangrijker :)

7. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Eigenlijk heb ik aan deze game nog het meest behoefte van allemaal..., Gewoon omdat het zo ongelofelijk leuk was. Die NoordKoreaanse sfeer in deel een was gewoon super vet, ik denk dat ze deze Communistische staat ook weer super vet uitbeelden.
    En teeering, wat is dat Youtube trailertje vet! Je kan zelfs een Ropeshot op een heli doen om hem te boarden, kijk, dat maakt het weer wat makkelijker

Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  8. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er wel leuk uit, maar ik vindt het grafisch niet echt mooi.
    Maar het verhaal dat erbij zit vindt ik wel goed. Denk niet dat ik hem ga komen

9. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    En je hebt nu motors wat je in het 1e deel niet had, wordt leuk *)

10. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel lijkt volgens mij een beetje op gta alleen met meer geweld erbij

11. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wat vind je er niet mooi aan dan?

Moet je voor de gein ff naar dat hoofdscherm blijven kijken... die aanval met helicopter op die tanks ziet er echt moddervet uit.

http://www.mercs2.com/

Deze is ook opzeker een must voor mij... Airstrikes oproepen fuel bombs & bunker busters...

Met je Hind, laag over de grond alles naar de klote schieten :)

Hele zooi meer voertuigen, speedboot, Heli's

oe oe...

Kikkegek, heel Venezuela opblazen }:]

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Die trailer beloofd veel goeds! :thumbs:
    Deel 1 was ook super en in de jungle is altijd dolle pret. :)

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dit word echt een gruwlijke game, kan niet wachten tot die uitkomt (damn dit word een DUUUUR NAJAAR zoveel topgames _O_)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt, weet ik dat ook weer. Ik had die donkere man nog helemaal niet gezien in de screenshots & trailers. Beter, hopelijk doen ze ook dezelfde stemmen voor dezelfde personages. Ik vind het wel vet, dat maakt de game net een stukje aangenamer voor mij persoonlijk. ;):)

15. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste screenshot in de openingspost doet me op de een of andere manier erg denken aan Saints Row, hoe die zo zit met die rocketlauncher en op de achtergrond de explosie.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    E3 heeft weer mooi materiaal van deze game opgeleverd. Check en bewonder:
    [gt]22170[/gt]
    [gt]22092[/gt]

Nog wel wat framerate problemen, maar hopelijk gaan die er nog uit. Verder is het natuurlijk jammer om te zien dat bomen steeds vervormen (er worden steeds delen bij geladen), en dat er pop-ups zijn, maar dat is te verwachten in zo'n enorme wereld. Voor de rest natuurlijk extreem dat je voortuigen kan koppelen (losse vrachtwagen + aanhanger als je dat wil). Jammer dat deze game weer minder aandacht krijgt, aangezien dit toch echt wel een topper wordt _O_ En de damage die je kan doen _O__O_

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ziet er goed uit,word wel een must have!
    Aan het eerste deel ook veel plezier aan beleeft.

18. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er inderdaad goed uit wat explosies en vernietiging betreft, maar er moet nog wel wat werk gedaan worden. Al die details die opeens in beeld komen, pop-up, bomen die geladen worden enz.

Als dat allemaal wordt verholpen is het grafisch pas mooi. Wanneer komt ie eigenlijk uit?

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dacht begin 2008. Maar ik vrees dat ze zeker niet alle pop-ups eruit kunnen halen. Als je kijkt hoe enorm groot het level is, is dat gewoon niet haalbaar. Maar hoe minder hoe beter.

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ook extreem vet hoe ze die brug vernietigde met die rockets van die chopper!
    Very impressive.

Deel Deze Pagina