Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Check de site.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om een potje te spelen ? Nu, op dit tijdstip ? :+
     
  3. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net klaar met spelen met Shaduwrun, maar misschien een ander keer? Ik voeg je morgen wel toe als je het goed vind.
     
  4. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een leuke game, gisteren gehaald maar die verbinding met die server daar moeten ze echt wat aan doen. Je zit een uur te wachten tot je een keer online een game gevonden hebt en als je dan verbinding hebt met een game dan is de verbinding zo slecht dat je elke keer de melding krijgt can not connect to server. Of je valt ineens stil en dan een paar seconden later heeft hij weer verbinding maar dan ben je ineens doodgeschoten omdat de rest waarschijnlijk wel doorspeeld. Ik dacht dat het aan mijn verbinding lag en heb een paar andere spellen ook geprobeerd en daar werkt online perfect en niks geen lag. Wie heeft nog meer problemen met de slecht verbinding
     
  5. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de demo doet er ook erg lang over om een verbinding te maken....
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dit is een bekend probleem, de ontwikkelaar FASA heeft hier al een bericht over gedaan.

    Kort komt het hier op neer.

    Tijdens de Beta was dit uitgebreid getest en geen problemen met connectie.

    Nu het spel uit is zijn die problemen er wel.
    Hun zagen dit niet aankomen en bieden hun excuses aan. Ze zijn bezig met een patch maar xbox live en windows live is een probleem.

    voordat een patch op live mag komen moet het door microsoft getest en goedgekeurd worden en hier gaat tijd overheen.

    voor het volledige bericht lees hier:

    http://forums.shadowrun.com/forums/thread/79963.aspx
     
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat het toevallig net te lezen op de shadowrun site. Heb jij het wel eens gehad dat je al je teammates ineens om je heen vlogen door muren heen en dat ze overall vandaan komen uit de vloer uit het plafond. Is trouwens wel een geinig gezicht, voor de rest een goede game die me aangenaam verast heeft. Is er trouwens nergens een lobby waar je kan zien welke games er bezig zijn. Ik word nu gewoon in een game gegooid.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nee die is er niet, wellicht dat er lobby's komen in de patch

    en ja is gaaf, ik vind het zelf ook leuk om door plafonds en vloer te teleporteren.

    Als je de trainings allemaal doet kun jij dat ook
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat bedoel ik natuurlijk niet. Ze waren al dood lagen op de grond maar vlogen overall door het level heen.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb af en toe wel een Connection Failure, maar om nou te zeggen dat het vaak voorkomt....nee. Anyways, heb me sinds Halo 2 niet meer zo vermaakt met een MP game. Shadowrun _O_
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee de game is voor de rest echt fun. Heb je zin in een potje shadowrun vanavond
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik moet werken tot 22.00, als ik niet uit ga vanavond doe ik wel mee
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar even toe goeroe 360 dan zie ik je misschien wel vanavond
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het de hele middag al gespeeld, krijg straks bezoek....maar kan vanavond (laat) eventueel wel weer online komen. Add me zou ik zeggen, dan zie je het vanzelf :)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Net even alle training missies gedaan om even een beetje voorbereid die MP in te gaan. Maar djemn wat is die magie vet 8) En werkt ook allemaal erg soepel vind ik.
     
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik hoorde dat bij die patch van binnenkort ook een nieuwe map komt?:)
    ZOu wel niiice zijn
     
  17. ViperMike

    ViperMike Guest

    Een trol met wired reflex, teleport, gust, en een tree of life met een katana en rifle is echt een goede combo. Als je je katana pakt en wired reflex blijft ramme+teleport en achter iemand blijft renne is hij kansloos. En de rifle is altijd relax voor de headshots.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    vind het zelf niet zo een heel goede combo.

    Als je wired reflexes heb verlies je zoveel bolletjes essence dat je maar 1 keer kan teleporteren. Als je een keer gust doet kun je al niet teleporteren.

    Ook heb je dan al te weinig bolletjes over om iemand te kunnen resurrecten.

    en als je teleporteert en je zit zonder essense wordt je armor niet hard en ga je net zo snel dood als ieder ander ras.


    en als je toch iemand in 1 keer doodmaakt zonder schade te doen door achter ze te teleporteren waarom neem je dan troll?
     
  19. ViperMike

    ViperMike Guest

    Wired reflex kost maar 2 bolletjes bij een trol. En 1 keer teleporteren is vaak genoeg. En ik heb 5 balkjes over als ik wired reflex heb dus kan gust en teleport. En ik resurect nooit als troll. En dat je dat armor kost echt zo weinig essence, ik denk dat ik nog niet eens een half bolletje kwijt ben als ze me op de helft van mijn health schieten. En ik neem een troll omdat die iemand zo snel dood slaat en ze worden niet na 1 magazijn al doodgeknalt als je met de katana op iemand afrent. Je moet die combo maar eens teste.
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb Shadowrun geleend omdat ik de demo erg vet vond. Maar ik heb nu een paar ik geprobeerd verbinding te maken met een server (Wat overigens erg lang duurt) en dan kom ik ook nog eens in een server waar iedereen vette lag heeft de hele tijd.

    Ik zou dus geen 50 euro uit willen geven hiervoor, omdat het een multiplayer game is die online goed moet werken, en niet door problemen met servers bijna niet speelbaar is.

    Ik vind dit meer zo'n game om 2e hands aan te schaffen. Ik wacht wel totdat iemand er op uit is gekeken, en koop ik uhm ergens 2e hands bij een gamewinkel. Mischien is er tegen de tijd dat ik hem voor een mooi prijsje kan krijgen, wel een update verschenen.

    Ik wil het nog wel een kans geven, ik ga vanavond nog online in Shadowrun, mischien dat we een groep kunnen maken met alleen Nederlanders (Xbwers)?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina