Nee, sorry de afstellingen zijn toch iets persoonlijks. Wat niet leuk zou zijn als andere hetzelfde hebben. Dat zou het hele idee van je eigen auto afstellen wegnemen.
Heb je toch iets verkeerds gedaan. Het afstellen gaan wel lekker. Zat zonder afstellingen op en 2:02 . Nu Slip ik al minder wel en zit ik op 1:5948. Kan nog makkelijk een halve seconde vanaf. Nu alleen nog ff afstellen dat ik de bochten wat beter neem, en mischien ook het schakelen. Weet niet of de standaard daar nou goed in is of niet!
ok, dan even over het tunen je moest tussen de A780 en A790 blijven en de tires, rims en body kit was naar keuze. Ik heb hier net even mee zitten goochelen en zit nu netjes op A790 maar wel met 1085 kg, terwijl er werd gezegd dat je max op 1075 zit. Wat nu? het zal geen probleem zijn omdat het meer kilo's zijn ipv minder maar toch
Zoals ik al eerder heb gezegd, die lijst is gemaakt toen de setup nog niet uitvoerig getest was. Dus je moet het gewicht niet al te nauw nemen. maar bedankt voor het zeggen, dan verander ik het eventjes
Ik verander m'n Clio nog Shortbull! Ik ga rijden met het DHL Clio Team! Foto PM nog ik wel als ik 'm heb gemaakt.
Ow shit, morgen al Heb mn clio nog niet gefinetuned. Wel geupgrade, maar nog nooit mee gereden. Wordt een leuke verassing morgen.
Hmmm mn Clio doet het nu een stuk beter.. De achterbanden wat zachter gezet, en de auto een stuk stijver gemaakt.. Vleugel erop gehangen voor meer druk op de achterkant, hij breekt nu niet meer uit en rijdt een stuk beter.. Rij nu tijden van rond de 2 minuten dus dat moet nog beter kunnen maar het scheelt al een stuk.. Alleen het tunen van de schokbrekers snap ik niet helemaal, ik weet namelijk niet precies wat er gebeurt met de wegligging als ik ze harder / zachter afstel.. Dat weet ik bij de meeste andere dingen wel.. Heb trouwens enorm veel downforce nu, de topsnelheid haal je toch niet op het gekozen circuit dus lijkt me momenteel de beste optie.
Grrr ik kom er niet onder, afstellingen maar weer veranderen, teveel downforce nu denk ik, gaat tenkoste van mn snelheid..
Met de instellingen die je moest doen kan je de downforce toch niet instellen? Bij mij staat ie grijs
Ik ben met mn controller verdomme dik 3 seconden sneller dan met mn stuurtje!!! HOE KAN DAT?? Is mn stuur niet goed afgesteld ofzo???? *grom!!*
Omdat een controller veel sneller reageert, je kunt bochten sneller insteken en je auto sneller uit overstuur trekken. Controller blijft altijd sneller dan het stuurtje.
De één rijdt sneller met stuur, de anders sneller met controller. Denk dat de verdeling zo'n 10/90% is Maar die 10% behoort dan wel weer tot de top (zie JP) Dat zijn namelijk de echte hard-core racers. Wat meer skilled is? Maakt wat mij betreft niets uit!