Kan ik doen. Heb er ook een van Team VVV gemaakt. Ben alleen te lui om controller aan te sluiten en up te loaden, down te loaden, weer up te loaden en blablabla
Damn.. Waarom hap je niet gewoon? Dat is veel leuker AoD DAMAGE dus, kan 1 van jullie even z'n nr geven? Of mijn nr aan hem, ook best. Zal even kijken of ik wat voor hem kan regelen, vind het kut dat het zo is gegaan namelijk.
Haha sorry bas the beast is unleashed . Nee, Smartiez ik geef hem groot gelijk. Je bent en zult gewoon altijd een Ninjakido blijven.
Bas kan je ff brams nummer naar 3Kings Pm'men? Kunnen ze wat regelen over die Gears die bram was kwijtgeraakt in Utrecht
Ik heb hem, thanks. Zal hem morgen even over de kwestie bellen, moet alleen eerst nog even contact met WZZRD opnemen.
Beste clanleden van Army of Darkness, De organisatie van de WCG heeft nog altijd geen bevestiging van jullie aankomst tijd in Delft gehad. Zouden jullie dit VANDAAG alstublieft alsnog willen doen? Zonder deze bevestiging gaan we er vanuit dat jullie er om 09:00 uur zijn en om 10:00 uur je eerste match kunnen spelen. Met vriendelijke groeten, Rowan Stroo WCG Nederland
Bas ik kan wel hoor, maar als je nou eens zou reageren op msn wist je dat al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
heey eignelijk zouden al die mannen uit schijndel eens moeten lannen samen. zijn er toch nog best veel! ik had begrepen dat jullie zo'n toernooitje probeerde te organiseren in de bizzi, is dat nog iets geworden? (zoek het niet op al die shit door te lezen) alleen wel jammer dat we niet dezelfde spellen spelen. jullie GoW, wij halo 2. ik ben btw Vincent, kennen me vast nog wel van de basischool
ja jij speelt toch altijd met joep, en die bij de Bizzi gaat neit door denk ik want er is geen interesse meer voor