Kijk, hier maakt Orcrist een geweldige opmerking. Totaal mee eens! Toppie! En ben nu de trailer aan't downen!
Pfftss. In een week niks gepost, zitten jullie niet te wachten op Starcraft 2?! Nou, ik wel dus en daarom heb ik dit gemaakt. Check 't maar en zeg dan wat je er van vind. ^^
ziet er leuk uit maar het is net alsof je wil afschrijven als een gears of war kopie wat het natuurlijk totaal niet is..maar op het eerste gezicht is het wel weer dat good old 'humanity fighting for survival' sfeertje idd
Inderdaad, dat GoW schermpje komt wel erg vaak langs geknalt. Verder leuke trailer, muziek past er ook goed bij. Ik kijk overigens heel erg uit naar deze game. Ook ik wil tegen de tijd dat hij uitkomt zeker een nieuwe laptop hebben.
Maar dat wil ik niet! Maar ik heb ook die stem daarvan gebruikt, en dat teken is eentje die heel plots komt en dan goed meegaat met de knallen van het nummer dat ik gebruikte. Oké, dan weet ik dat. En heb laatst dus nog 's die Demo bekeken, en eigenlijk is die Colusses wel super. Z'n poten zijn erg mooi, hoe hij op verschillende niveaus kan lopen enzo. Jaja, kijk er naar uit! Ben benieuwd wat ze met de Zerg en Terran in petto hebben!
Hou op, hou op. Steeds meer games waar ik niet op kan wachten en StarCraft II is hier een erg goed voorbeeld van.
Nee, dat klopt. En da's jammer! Want als er één game bijzonder wordt dit of het volgende jaar, dan is het wel Starcraft II. Wat me ook opviel is dat de graphics niet eens zo mooi zijn, zoals bij Supreme Commander bijvoorbeeld. Máár, dat is denk iets positiefs. Want het houd de kleurenmix uit Starcraft. 't Ziet er gewoon Starcraft uit, maar dan mooier. Niet een geheel nieuwe grafische stijl. 't Wordt om te smullen (hoop en denk ik)! ^^
Het is volgens mij een verbeterde versie van de Warcraft 3 engine. Daar lijkt het iig op. En over dat bijzonder dit of volgend jaar... suuure Warcraft 3 blijft mijn favoriete RTS. De sfeer is gewoon zo heerlijk. (helemaal in de campaign)
Heb je Starcraft ook gespeeld? Want ik vond de sfeer van Starcraft toch beter dan die van Warcraft III. Heb dat spel overigens wel heel wat minder gespeeld dan SC. Starcraft had dat heerlijke laid-back sfeertje bij de mensen, terwijl je eigenlijk geen moment kon niksen. Damn, zo verrukkelijk.
Het hele space sfeertje doet mij een stuk minder dan de wereld van Warcraft (en ik speel niet eens WoW )
Ah, op die manier. Dat kan natuurlijk ook ja. Maar ik vond de space-sfeer beter, omdat dat net iets realistischer is. Oké, hoe realistisch aliens en shit is enzo, da's natuurlijk de vraag, maar vind orks en elven minder boeien dan mensen zonder laserstralen. ^^
Strak plan. Ik speel Starcraft ook wel online, maar in geen tijden gedaan en nu zal ik nog harder sucken dan toen. De SP speelde ik zonder cheats zo uit, ook die Brood War Zerg Campaign (Very Very Hard) maar online wou 't nooit lukken. Heb geloof ik iets van 3 games gewonnen...
Kijk eerst wat replays en probeer aan een BO te komen, doe daarna wat micro arena en je kan beginnen PS: Was die BW Zerg Campaign zo moeilijk? Ik had hem zo uitgespeelt
Wat is een BO? En wat zijn micro arena's? ff Kieken. Die had ik al gezien. Zat toch ook in de Demo niet? Vind 'm erg mooi, dat wel.