Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nouja, gelukkig hangt je leven niet van dat weekje af ;)
     
  2. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou al bijna van me een flat afspringen hoor :p ;)
     
  3. vcjbiology

    vcjbiology Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel Assen en Emmen doorgepluisd, maar zie em niet liggen. Zag net wel dat ie via dimensionplus wel gewoon te bestellen is. Apart, maargoed. K ben dr nog niet helemaal zeker van of ik deze game ga halen, want oa hier in t forum lees ik hele tegenstrijdige dingen met wat ik in reviews lees. Vooral op gebieden als physics/besturing, graphics en de framerate. In reviews eigenlijk over al deze zaken wel positief (ok ik las dat framerate bij veel in t scherm wat inzakte), maar dan lees ik van mensen die t thuis spelen en dat dan de framerate echt overal beroerd is, graphics erg tegen vallen en de physics/ besturing wel heeel erg onrealistisch is. Dus mensen die de game al hebben: deel aub jullie ervaring op deze punten met me. Dank U!
     
  4. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me helemaal aan bij vcjbiology, dus mensen kom maar met je ervaringen ^^
     
  5. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb um vanmorgen besteld bij Dimensionplus, hopelijk heb ik um zaterdag. Dat mensen last hebben van de lage framerate kan ik me wel voorstellen, vooral mensen die al een tijdje met Forza 2 bezig zijn. Ik bedoel, van 60 FPS naar 30 FPS is toch wel een heel verschil, dus misschien is het gewoon even wennen. Over de rest kan ik me eigenlijk niet uitlaten, aangezien ik de game nog niet gespeeld heb. Heb wel pas vandaag de demo van m'n HD afgesmeten, die ik toch echt gigantisch veel gespeeld heb. Hopelijk wordt ik niet teleurgesteld, deze titel (althans, de demo), is precies wat ik zoek in een race game. Ik ben niet zo'n simulatie freak en ik vind off-road veel vetter dan gewoon racen. Maaja, we zien het komende week wel 8)
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog toaal geen last gehad van framerate problemen, de game ziet er ook gewoon prima uit mooier dan Forza 2 vind ik.
     
  7. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat vind ik ook, als ik het op de demo baseer. De tracks zien er in DIRT beter uit, ook het belachelijk vette schademodel natuurlijk 8)
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo even downloaden. ;)
    De besturing vond ik ook erg wennen, leek eerst alsof je een hovercraft bestuurde (zie ook TopGear ;)), maar het wende al snel.
    Graphics vind ik top, ook leuk dat je eindelijk met meer mensen tegelijk kan scheuren (in die buggies iig). :thumbs:
    Hopelijk weer mooie regendruppels op je raam in de ''in car view'' (belachelijk overigens dat Forza 2 die helemaal mist =(). :b:

    Hoewel ik niet zo'n fan ben van rallyrijden, maar liever PGR, Forza of GT doe, zou ik deze boven Forza 2 verkiezen, maakte vele meer indruk. :9
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  9. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik jammer vind is dat er geen echte regen in zit, je raced eigenlijk als het net geregend hebt en de sneeuw mis ik ook.
     
  10. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0

    Glijdt je auto dan ook wat meer door als het heeft geregend? En kun je bij elke track regen kiezen of doet de computer dat voor je?
     
  11. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    ja je glijdt meer, nee elke track heeft zijn eigen omstandigheden.
     
  12. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer anders zou ik elke track in de regen gaan racen, dat zou de gameplay dan tenminste nog iets realistischer maken.
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb gister de game bij dimensionplus besteld.
    Kan ik de game nu dinsdag ongeveer binnenverwachten?
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    hoe laat heb je hem besteld?
     
  15. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de controls ook erg tegenvallen... op gravel ga je van 200 naar 30 in een paar meter. het was mooier geweest als je nog wat kon disable'n qua besturing hulp.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja in de middag zo een beetje.
    Maar dit is de eerste keer dat ik een game online koop,vandaar mijn vraag

    :)
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ligt aan de winkel, bij bol.com heb je hem binnen 2 werkdagen, maar sommige duren langer
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Bij sommige MM filialen schijnt hij ook al te koop te zijn.. Bij diegene waar ik ben geweest overigens niet.. Ga dinsdag nog wel is ff kijken!
     
  19. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het laatste moment toch maar besloten om het spel niet te kopen. Ik was eerst heel enthiousiast over de demo, maar er ontbreekt toch iets. een echte MP. Hierdoor zal denk ik het spel snel saai worden. De andere modes als met die dakar-auto's en vrachtwagens trekken me niet echt. CM koop ik voor de rally, en als je dan de rest weglaat blijft er weinig over.

    Handling heb ik helemaal geen problemen mee, ik hou wel van een balans tussen arcade en sim. Ook de gfx, geluid en physics zijn goed.

    Als er een goede MP in had gezeten had ik hem wel gekocht. Nu kijk ik toch steeds meer naar Forza 2. Wel niet zo goede gfx en physics als Dirt, maar wel een heel goed online gedeelte.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klopt het dat de game nogal kort is? Hoor dat sommigen er snel doorheen gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina