[XOne] XBOX LIVE Starter Kit vraagje

Discussie in 'Games' gestart door yanxbox, 16 jun 2007.

1. yanxbox

yanxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Kan je de code die hierin zit nog gebruiken voor een xbox live account op je xbox 360 te verlengen?
    Is dit eeuwig geldig?

Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  2. Shizzel

Shizzel Guest

Ja.
    Dat weet ik niet, denk het wel.

3. CocaBusiness

CocaBusiness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staat er een einddatum op het kaartje.:eek:

4. nizzle79

nizzle79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Weet je zeker dat ze werken op de Xbox 360? Ik heb een tijdje geleden goedkoop van die Xbox Live op de kop getikt en deze gewoon op de Xbox met hetzelfde account geactiveerd en nu heb ik Xbox Live op zowel de Xbox als de Xbox 360. Ik heb het niet geprobeerd op de Xbox 360, omdat ik dacht dat ze niet werken op de Xbox 360. Als dat wel zo is, is dat erg handig aangezien je ze soms voor €5,00 (12 maanden) kan kopen.

6. yanxbox

yanxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die code dan gebruikt voor een verlenging van u account?
    Wanneer heb je dat gedaan?

7. yanxbox

yanxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Graag een link als je nog eentje weet zijn aan 5 euro :thumbs:

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Online is het zeldzaam, meestal moet je gewoon geluk hebben als je er toevallig 1 in een winkel ziet liggen. (zo'n pack met forza bijvoorbeeld)

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb er een paar op de kop weten te tikken bij Intertoys, maar dat is al een tijdje geleden en nu kun je dat wel vergeten. Het was puur toeval, want ik kwam voor iets anders. Ik stond wel bij de game-afdeling en opeens viel m'n oog op die kits... MEENEMEN! :)

10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er nog Halo 2 pakketten + 3maanden.
    Dan zou je omgerekend Halo 2 gratis krijgen ofz.. Scheelt tog weer 10-15eu ;)

11. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan want ik had zo'n forza 1 pack (forza 1 + 6 maand xbl + headset) gekocht bij de Dixons. Er stond bij 7,50 haalt die vent hem door de scanner is ie maar 4 euro zegt die : neem maar mee voor 4 euro!!! Heb die headset verkocht voor 12,50 euro. Toch weer 8,50 euro winst met forza 1 en 6 maand xbl voor op mijn 360. Oja, het was wel de laatste ;)

12. CHIEF SALVADOR

CHIEF SALVADOR NME XtreMauGo

Leuk Bevonden:
    0
    ja had ook een splintercell pandora tomorow pack dan kreeg je een jaar xbox live met een spel erbij voor 30 euro.

13. yanxbox

yanxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie kan mij bewijzen dat deze nu nog werkt om je live account te verlengen van xbox 360?

Sommigen zeggen dat het niet werkt :confused:

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je een Xbox hebt met daarop hetzelfde account werkt het sowieso, maar of het nog op de Xbox 360 werkt... geen idee!

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Kan iemand het controleren of iemand die het dus zeker weet dat het ook werkt op Xbox 360 Gamertag's.

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ja ik zag ook pgr 2 starter kits :). Nu zou ik best live willen hebben maar als ik nou die code (van een xbox live pgr 2 starter pack die eigenlijk bedoelt is voor de xbox 1 ) op de xbox360 activeert. Heb ik dan gewoon een jaartje gold ?

17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waar denken jullie dat die 12 maanden kaartjes vandaan komen die vaak te koop staan? denk je dat iemand per ongeluk een nieuwe heeft gekocht voor 60 euro. Tuurlijk niet, die gasten kopen ze gewoon voor 15 euro bij bartsmit en verkopen ze weer voor 40 a 45. Dus JA, het kan.

Deel Deze Pagina