Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

1. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet wachten om deze game te spelen, heb gisteren een deal gesloten op de bazaar en ik hoop hem dus zo snel mogelijk te kunnen spelen :) dan zal ik jullie mijn dagboek wel ff late zien :9

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ben nu bezig met achievements verzamelen zodat ik wat meer opleverende challenges kan doen, want nu schiet het niet echt op. En kan ik bij iemand in de autoclub, want mijn friends hebben geen TDU.

3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Euhhh...nee.8) Ik heb hem al lang en heb zelf weinig games en huiswerk, dus dan krijg je dat.

Pluim trouwens dat jullie allemaal zo goed ontopic blijven!:thumbs: En dat meen ik echt. Het is leuk om te zien hoe de gewone TDU-zaken in de gewone TDU-thread worden besproken, en de dagboek dinges hier.:thumbs:

Mijn garage omvat nu:

Saturn Sky (Wit, rood/zwart interieur, heb hem nu een week en 34 KM op de klok, level 3 getuned)
    Ford Mustang (Donkerrood met zwarte tint (custom), zwart interieur, 19 inch vijfspaaks wielen met Pony center cap, heb hem nu 2 weken en 550 KM op de klok, level 3 getuned)
    Corvette C6 Convertible (Zelfde custom kleur als de Mustang, rood/zwart interieur, vijfspaaks polished wielen, heb hem nu 2 weken en 106 KM op de klok, level 3 getuned)
    Ferrari 288 GTO (Rood, heb hem nu 2 a 3 weken en 214 KM op de klok, niet getuned)
    Jaguar E-Type (British Racing Green, heb hem nu 1 week, 177 KM op de klok)

En mijn huizen:

Wainaeaianae Haven Of Peace (10 car garage, Keawa'ula, $ 115.00.00)
    Kalaeokahipa Farm Of Paradise (10 car garage, Kahuku, $ 199.99.00)

Echt een meesterlijke collectie die ik niet snel zal wegdoen. Ik game nu trouwens met een 'Playseat' (Aluminium constructie met Honda CRX stoel) en een Madcatz MC2 stuurtje._O_

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zal wel lekker spelen met dat stuurtje en die playseat! ;)

Leuke wagens, maar valt me op dat de Alfa GT er niet bij zit. :9

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanmiddag nog een paar kleine aanpassingen aan de Playseat doen, dan zal ik ook wel foto's ervan hier posten en in de Foto's van je Stekkie thread.:) De Alfa GT heb ik niet omdat ik de Mustang al heb als praktische coupe, en die cruised veel lekkerder.

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ah ben benieuwd. :)

En de Caterham dan?

7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ook niet, de Corvette is op level 3 zó licht, zó wendbaar en zó snel dat een ?Caterham niet meer nodig is!\o/ Een ZO6 ruk ik er zo uit (niet doordenken graag)

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Mijn garage staat nu propvol. Ik ben nu huizen aan het verzamelen en auto's om maar aan die 450 gamerscore te komen, zodat ik Champion word.

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een stuk of 10 foto's gemaakt van mijn stekkie, probleem is dat mijn computer mijn mobiel niet 'ziet'. Zal er zo naar kijken.

Echt, mijn collectie doe ik voorlopig niet meer weg! Ik rijd niet teveel met dezelfde auto, dan raak ik ze niet snel zat. Het zijn gewoon heerlijke auto's en huizen, de auto's zijn allemaal heel afwisselend. Ik geloof dat ik eindelijk de juiste collectie heb gevonden!_O_

Ik heb wel een Countach gereserveerd. Als die in stock is, doe ik misschien de Ferrari weg (reden: gister een Countach in real life gezien:)). Maar die kans is heel klein, want de Ferrari is een meesterlijke wagen.

Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb nu net mijn 3e huis gekocht, ik heb nu plaats voor 22 auto's. Dus die achievement kan ik ook al. Ik moet nu alleen nog (van de auto-achievements): Aston Martin Collector, Ferrari Collector en Own 20 Cars en Own 50 Cars. Maar ik probeer zo snel mogelijk achievements te halen zodat ik 450 gamerscore heb uit TDU en dus Champion word en zo alle challenges unlock. Dat is wel nodig want dan kun je zo'n speed challenge doen en dan krijg je 75.000 en dan stroomt het geld echt binnen als je die vaak doet.

11. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zojuist die millionaire race gedaan.... niet gehaald (64 min) :lol:

probeer hem voorlopig niet meer... wat een *%# race zeg :D

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om die lange races te proberen. Die duren zo ontzettend lang. En zoveel levert het ook niet op. Dan kun je nog beter 64 minuten dezelfde speed challenge gaan doen. En dadelijk verlies je en dan gaat daar weer een uur van je leven verloren...

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    De Tour of The Island race (<45 minuten) en de Millionairs challenge (<55 minuten) kun je gewoon makkelijk halen en je krijgt er een achievement en flink wat geld voor. Gewoon een goede auto kopen, dan win je heus wel. :)

14. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja ik probeer hem dalijk nog wel een keer.. gisteravond was ik net terug van trainen (thaiboksen) dan ben ik altijd nog een beetje duf van de klappen op mn hoofd :+

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Had de MC gedaan met een ongetunede gehuurde Enzo (tijd: 56 minuten), en de TOTI met een ongetunede Ford GT (tijd: 43 minuten).:)

16. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm .. nou ik sta steeds stil tegen een of andere tegenligger :lol:

17. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    met een motor is hij een stuk makkelijker, dan hoef je niet zo ver uit te wijken voor de andere weggebruikers.

18. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohww kan dat ook met de motor .. zal ik hem dalijk eens proberen met m'n stage 3 MV Agusta :D

19. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    MC kan idd met een motor, maar dat vond ik een stuk moeilijker.

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Met een motor vind ikzelf makkelijker, heb de MC in 53 minuten behaald met mijn Kawasaki ZX-10R op stage 3.

Deel Deze Pagina