Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    het zou me niet verbazen als die episodic content later naar de andere platforms kwam. En ik dacht dat LA Noire voor xbox en ps3 was? vaag

2. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt heel vaag. Dit zijn release schedules, met andere woorden data waarop men bepaalde games gaat uitgeven. Het is allesbehalve een bevestiging dat een bepaalde titel niet op andere platforms gaat verschijnen.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Micorsoft heeft een exclusieve deal gesloten voor episodic content voor GTA IV, maar ik dacht dat de ps3 ook zoiets had .. niet dus :eek:

4. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals, deze lijst betreft het fiscale jaar 2008. Daarna kan de PS3 ze net zo goed gaan krijgen (als het markaandeel misschien wat groter is?).

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm we zullen zien, maar ik betwijfel het. Maar goed als ik dus naar het fiscale jaar 2008 kijk. Wat zou je dan een GTA fanboy aanraden? De Xbox 360 of de PS3, als je weet dat de content voorlopig niet beschikbaar is voor de PS3?

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik haal de PS3 versie, dat is toch wel mijn mainplatform geworden momenteel. Grafisch zal de game gelijk zijn, dus daar hangt de keuze niet vanaf. Daarnaast heb ik straks ook geen X360 meer, dus het word sowiezo de PS3 versie voor mij.

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan, ik kijk wel als de reviews binnen zijn, misschien dat 1 van de 2 versies beter loopt dan de ander. Als ze gelijk zijn dan waarschijnlijk de PS3 versie omdat ik een paar vrienden heb die een PS3 hebben waarmee ik GTA online mee wil spelen. Maar als de content echt exclusief voor de 360 blijft wordt het nog een moeilijke beslissing.

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En het ligt er ook maar net aan wat die content is.. misschien is het wel 1 missie of iets dergelijks :)

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wacht eerst de reviews even af voordat ik 'n keuze maak. :) Extra content zou voor mensen die beiden consoles hebben de doorslag kunnen geven. Zelf geef ik er helemaal niet om. Heb voor TDU eens wat carpacks gekocht, en voor Oblivion een paar plugins, verder niks.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    360 versie, aangezien een PC versie toch pas veel later zal komen. Nu zeg ik dat wel, maar staat GTA IV überhaupt voor de PC gepland (in een later stadium) ?

11. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    GTA online spelen? Heb ik iets gemist?

In elk geval denk ik niet dat die content nog naar sony komt, in elk geval niet de zelfde. Microsoft was zo trots om het te vertellen op de E3 dat ze daar wel met veel geld voor zullen zorgen.

12. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bron : http://www.xgn.nl/360/nieuws/5141/e3-plannen-van-microsoft-gelekt/

met name het vet gedrukte, ben ik zelf wel erg benieuwd naar! kreeg deze link van een vriend en kan niet wachten tot ze er wat over vertellen over al die dingen! mochten het inderdaad geen geruchten zijn ;)

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ninja Gaiden 2 _O_ Ik ben erg benieuwd.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Pimps at Sea!! :cool:

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Op de DevStation 07 Conference in Londen sprak Sony Computer Entertainment Europa over de PlayStation 3. Zeno Colaço van SCEE liet weten Sony later dit jaar de 50 GB Blu-ray disk zal introduceren. Dit zou volgens Colaço nodig zijn, aangezien de games dan niet meer op een 25 GB Blu-ray disk passen.

Als games echt zo groot worden dan blijkt dat de 360 heden ten dagen hoge ogen gooit, maar blijkt andermaal dat deze niet future proof is.
    Als de mogelijkheid wel bestond zou dit trouwens op de 360 een hoop krassen geven }:]

Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klinkt eigenlijk wel héél erg positief. Ik ben aan het zoeken naar info over die press conference, maar ben nog niet succesvol.

17. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0

Dat sony echt denkt dat nodig is worden ze denk ik nog harder uitgelachen. Films bestanden zijn altijd groter dan games en die slurpen dat zelfs niet op in 1080P. Ik ga er toch niet van uit dat microsoft zo weinig verstand van techniek heeft dat zij niet gezien zouden hebben dat 50 gig nodig is en Sony wel...

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De gameontwikkelaars die zowel voor de Xbox360 als PS3 games maken , krijgen de komende jaren wel problemen.
    Bij de Xbox360 hebben ze maar 8GB tot hun beschikking terwijl de PS3 omgeschroeft kan worden tot maar liefst 100GB.

Ik zie het nog gebeuren dat er games komen voor de Xbox360 die beschikken over 2 disc's.

19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, tja, dit is ook het enige wat ik kreeg, en klonk allemaal wel vet :D maar er wordt ook gezegd dat het enkeld geruchten zijn, hopelijk wordt er misschien nog wel iets echt vrijgegeven, en anders wacht ik maar gewoon op de E3 en check ik daarna wel wat dingen op t internet! ( 11 juli was de e3 dacht ik.. toch?) hopelijk een aantal gave trailers :9

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    en

Laatst bewerkt: 17 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina