Zo, nog even snel wat pics van m'n auto'tje: Bij gebrek aan tijd de paintjob van m'n Fairlady Z erop gezet en 't RCC logo eroverheen gezet...
Is Doeliee al wakker? Heb 'em een friend request gestuurd maar nog geen reactie gehad... Hij is toch de host van poule B, niet?
Mensen met problemen met upgraden, je tyres moeten "race" zijn dit moet de oplossing zijn... en iemand moet even poule B hosten... heb Doelie nog niet zien opdagen. Poule B joined Reynier!!
Reynier geeft uitslag aan mij door van Poule B. Iedereen geeft zijn snelste tijd van de wedstrijd aan mij door.
sorry, ik kan ook niet meedoen.. ben pas net thuis en mijn auto is er nog lang niet klaar voor.. maar de volgende keer ben ik zeker van de partij!
Damn jongens. Het spijt me, m'n vader zat perongeluk aan de stekker van de router waardoor het internet eruit vloog! Overnieuw? /edit; Ow ik zie dat jullie gewoon door konden rijden. Vreemd, want in m'n friendlist staat dat jullie in de Lobby zijn. Enfin, dan is er niets aan de hand.
1. Sjarrl NL 2. Shortbull NL 3. MadMike BE 4. OctagonQontrol 5. Vislip En helaas viel Rivanov eruit.. Snelste tijd: 1.59.749 50.000 CR erbij Was wel goeie race!!
Jajaja! Zeer leuke race! Bedankt daarvoor Reynier, VWTDIGT, FC Danny en Dutch Supremacy! M'n snelste rondetijd was 1.57.344.