Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb eigenlijk juist hetzelfde voor als HaloTrooper, vond/vind de demo erg geslaagd. Heb ook de volledige versie van een vriend geleend, en ik moet zeggen dat bijvoorbeeld spells als strangle en smoke de gameplay wel ingrijpend, ten goede, veranderden. Maar ik ben wel wat teleurgesteld over de andere mappen. De demo map (fuel station ofzo?) is precies echt wel een van de leukste en meest open.
    Ook het oude argument van onafgewerkt (het gebrek aan afwerking van bv hoe je een ladder 'opstijgt') en de joingame functie die helemaal niet zo vlot werkt als bij bv de H3 demo blijft me wel storen. Ik kan zeker multiplayer-only games apprecieren, en de gameplay is terecht vernieuwend te noemen maar toch kan ik me niet van de mening ontdoen dat met een beetje meer ontwikkelingstijd dit spel veel meer in zich had. Op zich wel spijtig.

Is er eigenlijk al iets bekend i.v.m. mogelijke DLC, waarschijnlijk komen er wel nieuwe mappen, gamemodes(?) maar is daar al iets concreets over geweten?

2. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik Checkte net ff die re-run van gamekings eh...\en 2 van die bois zeide zo dat er nog een ras is in shadowrun naast de standaart troll, elf, human en dwarf....misschien in een volgende patch?

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    er zijn geruchten dat orc zou komen, maar dit gerucht komt vooral door de beta

er zijn screenshots van de beta waar je een zogenaamd 5e ras ziet met een vraagteken erboven maar dit is niet meer of minder dan een random knop die er in zat om een willekeurig ras te kiezen

alleen veel mensen zagen deze knop aan voor het 5e ras

4. ViperMike

ViperMike Guest

Moet je een dwerg nemen, heb je van die 2 spells geen last meer ;)

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik snap niet war er mis is met de andere mappen

ik vind ze allemaal goed behalve pinnacle.
    Pinnacle heeft meestal te korte rondes.

Maelstrom was in het begin niet zo leuk, maar als je hem door krijgt is dat ook een leuke map.

Ben zelf ook fan van die maps in de sloppenwijken poco en favela

6. StreetSamurai

Leuk Bevonden:
    0
    jah zeker
    in de ghetto's van de toekomst is het vooral leuk om op daken te zitte met je sniper en dan de "runner" voor ze kop te schieten vlak voor die checkpoint8)

7. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit echt last gehad met dat server connecten, duurt meestal wel een minuut of 2, maar als ik dan een een server zit heb ik geen lag ofzo.

8. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt een kutbuild. Een trol met een katana is geen goede build, echt niet. Nooit.

9. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo nu best wel wat tijd gegeven, maar ik vond deze game toch een beetje..................oud en niet af.

De graphics zijn mij te gedateerd en het geheel voelt niet helemaal af, loop voor de grap maar eens een ladder op..........................geen loop annimatie.......nee je zweeft omhoog.

Verder gaat het online ook allemaal niet zo soepel, inloggen duurt lang en er zijn redelijk wat spelers met lag.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit vind ik juist een pluspunt. Dit soort dingen houden de multiplayer lekker snel. In counter-strike zweefde je ook naar boven, ik heb daar geen problemen mee.

Ik heb dit spel niet dus ik weet niet hoe de echte versie is maar de demo vind ik een beetje eentonig. Vooral de wapens zijn erg simpel. Iedereen gebruikt alleen de SMG. De rifle schiet scheef en de shotgun en katana leggen het meestal af tegen de SMG.

Hebben jullie daar in de echte versie ook last van of is het meer in balans door de level design en rocket launcher plus de minigun?

11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Mij vind ie nooit servers(demo), tenminste het duurt eeuwen. Ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook? Verder ga ik hem toch niet kopen, maar wel leuk voor tussendoor.

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat is niet waar... Een troll kan heel goed zijn met katana, hij mept namelijk veel harder ermee dan elk ander ras dus heeft ie zo iemand ermee dood.
    get your facts straight;)

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Soms duurt het ff,

bij mij dan...

14. ViperMike

ViperMike Guest

Heb jij zeker nog nooit een troll gepakt, ik sla een elf/human in 2 slagen neer. Als ik een andere troll tegen kom moet ik normaal 2 magazijne ofzo op hem schieten voor hij dood is, katana maar 3x slaan. En ik ben ook niet traag want als ik achter iemand aan ren blijf ik teleporte/wired reflex gebruiken. Aangezien ik veel health heb kost die wired reflex niks, je kunt beter niks zeggen als je niks van het spel afweet.

15. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Een trol kan een keer slaan en dan is het ander ras allang weggelopen. En zowiezo is een troll met een katana alleen goed tegen een ander ras met een katana. Een troll en een katana mag dan wel leuke features hebben, dat maakt het nog geen (ik citeer) "hele goede" build.

Oh my god, i come across this shit everyday. Ten eerste, doe wat je zelf wilt, loop maar lekker in een clanmatch met een troll, katana en een rifle. Zullen je clanmembers leuk vinden. Daarnaast is een troll met WR echt fucking debiel, hoe kom je op die shit. Een troll is een tank, er zit geen fucking nut in het pakken van een troll met een katana als je WR+teleport hebt, aangezien het verharden van je huid niet werkt zonder essence. Si?

Oh, en ik kan maar beter niets zeggen, want je zegt het zelf al.

-je kunt beter niks zeggen als je niks van het spel afweet. (niet dat ik beweer dat jij niets van het spel weet. Die debiele opmaking maakte je zelf al.)

Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  16. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Speel gewoon met wat je leuk vind (Solo)
    Speel met verschillende spells (Clan Matches)

:)

Edit: vandaag deze achievement gescored:

Unstoppable - Kill ten enemies in a row without being killed.

50 [​IMG] Acquired 6/18/2007

in een gewone match ik ben super blij :)

Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  17. StreetSamurai

Leuk Bevonden:
    0
    Heel netjes Dude
    is mij nog nie gelukt om meer dan 5 kills te krijge in een public match :9
    iedereen popt alles wat er voor me neus loopt weg XD:+

nu maar weer ff online heb wel weer zin om een potje te raggenO-)

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik snap er niks van

we speelden een volledige public match met 16 man

Ik stond aan het eind van de match 10/0

10 kills en 0 deaths, en ik kreeg die achievement niet

19. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een setup die wel aardig werkt. Heeft iemand tips?

Race: Human

1: Resurrect (magic)
    2: Smartlink (tech)
    3: Tree of Life (magic) of Glider (tech)

Teleport vind ik nooit echt lekker werken..

En @ BigSyke:
    Je moet de eerste zijn die zon speler dood maakt. Als je een geressurecte speler dood, telt het niet mee voor de achievement had ik ergens gelezen.,

Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vind bij human smoke wel lekker werken omdat je dan kans hebt om te ontsnappen en een boom te planten

soms is het ook leuk hem helemaal vol met tech te hangen. Dan neem ik bijvoorbeeld smartlink, glider en enhanced vision. of ook een leuke voor met katana:

teleport, enhanced vision en wired reflexes en glider als je geld over hebt

resurrect noem ik trouwens niet bij die builds want die koop ik sowieso eerste ronde

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina