Mag deze sig ?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Michael_T, 10 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is het geen punt als een plaatje om de 24 uur veranderd dan..jullie zeggen toch dat ie HELEMAAL statisch moet zijn omdat er anders geen grenzen te trekken zijn op storend en niet storend?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    . het beweegt niet (als je er een minuut naar staart) .. dat is geen probleem

3. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    dus de rule of thumb is dat ie niet beweegt gedurende een minuut dat je ernaar staart? prima :)

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar afbeeldingen met een animatie zijn helemaal niet toegestaan in een handtekening. :) Of 't nu om de 10 seconden of twee dagen is maakt niet uit, het staat duidelijk in 't beleid dat 't niet is toegestaan.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Oftewel, zelfs Cygnum houdt zich niet aan de regels...
    Misschien is het dan tijd voor echt duidelijke regels en waarin duidelijk wordt aangegeven wat wel en niet mag. Nu zijn ze nogal vaag aangezien zelfs de mods er moeite mee hebben...

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De sig van Cygnum veranderd maar 1 keer per 24 uur.

Het valt gewoon moeilijk te controlleren als een sig automatisch vernieuwd of handmatig gedaan wordt.
    Misschien kunnen we beter een tijdduur afspreken wanneer een sig veranderd mag worden.

Dus naast de maximale formaat ook een minimale tijdsduur !!!

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Een countdown mag wel. Het plaatje is in feite dan nog altijd statisch.

8. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    een animatie is ook niks meer dan een afwisseling van statische beelden..beetje scheef bekeken als een countdown statisch genoemd wordt

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo kun je wel eeuwig blijven doorgaan. Technisch gezien heeft Cygnum geen animatie, maar elke dag een andere afbeelding. Een gamerbar waar je gamerscore opstaat, verandert ook als jij je gamerscore verbetert. Dat is nog geen animatie, maar precies hetzelfde als wanneer ik mijn rode signature vervang door een blauwe. Er komt gewoon een andere afbeelding te staan. En dat is niet hetzelfde als één afbeelding die niet statisch is en die dus beweegt. Zo kun je uren doorgaan over iets dat niet moeilijk hoeft te zijn. :x

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Daar heeft volgens mij niemand rekening mee gehouden.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zal allemaal wel dan :x. Maar snap wat je bedoelt, maar zoals de regels op dit moment gelden blijft het vaag wat betreft animaties etc.

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nee ze mogen niet, een countdown of een score die automatisch word aangepast is geen animatie.

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Goed dan is dat ook weer opgehelderd, kan deze dicht. :)

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij een animatie beweegt het plaatje ook als je de pagina niet op nieuw ververst - is animatie (zoals bijv. animated gifs)

Een statisch plaatje veranderd niet als je de pagina niet ververst ... als je de pagina ververst mag het best een ander plaatje zijn :)

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit vooral ff met die sigs en alles. 20 px is de max alleen zijn er heel vaak uitzonderingen geweest kwa grote en transpirante achtergronden.

Als voorbeelden:

Ze zijn allemaal té groot maar over het algemeen kon hij wel wat groter als het niet té erg opviel.

Ik heb zelf met de Norther sig wel een x aantal maand rondgelopen en niemand deed hier moeilijk over. Er is dus heel veel onduidelijkheid hier over en veel mods storen zich er niet aan maar sommige ook wel.

Persoonlijk zie ik helemaal niet het probleem als de sig iets groter is zolang het maar niet storend werkt...

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De eerste werkt niet, de tweede valt inderdaad niet hard op en de derde valt wel hard op.

Ik vind die tweede niet storend, maar wie zegt dat iemand anders het niet storend vindt? Als we zo gaan beginnen, dan wordt het pas onduidelijk. Daarom dat er regels bestaan, om duidelijkheid te scheppen. Dat je maanden met die afbeelding hebt kunnen lopen is best mogelijk, want zover ik weet is er geen enkele mod (of member) die zich echt op de signatures concentreerd. Valt een te grote signature niet op heb je geluk, valt het wel op heb je pech.

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hier bestaat al een thread voor. En precies de dingen die je aanhaalt worden daarin uitvoerig besproken..

Ik zal em even opzoeken.

//edit; laat maar ik bedoelde een thread in het modhok :+ Maar ik verplaats deze posts even naar een betere thread.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja onduidelijke regels ... Officiele regels zijn sig statisch 350x20px

ik ben zelf een voorstander voor duidelijke regels (waaronder ook transperante sigs vallen)

dus 350 bij 40px MAX voor alles

de tweede is gewoon te groot (maar stoort me niet)

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De 2e sig heb ik al een aantal (3 maand misschien meer) gehad. En daar heb ik ook nooit problemen mee gehad.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dan is die door geen van de mods opgevallen of heeft men er nu pas opgelet doordat er eerst een opvallende sig werd gebruikt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina