Nu die van de 42" heb ik nog niet gelezen en blijkbaar klagen daar nu ineens wel mensen over...
(trouwens één van je referenties is dus duidelijk wel een scherm dat van een oudere generatie is)
Als ik trouwens een slechte review over een product wil schrijven op internet kan ik dat altijd doen.
Mijn dealer, waar ik toch regelmatig voorbij kom, heeft nog geen enkele geval van inbranden meegemaakt hoor, anders zouden ze me ook zo geen goede service hebben aangeboden.
En het ophalen en afzetten heeft hij mij ook gegarandeerd met de reden dat je doos van het scherm in geen normale auto krijgt. En ik heb ook duidelijk laten merken dat ik geen zin had om weken te wachten op een nieuw scherm, moest er iets mis lopen. Voor zo'n voordelen betaal je nu natuurlijk iets meer dan wanneer je het op internet koopt. Maar ik verkies wel een goede garantie voor zo'n product.
En garantie voor inbranden kan ik je garanderen. Mensen die zeggen dat dit niet waar is, hebben geen garantiebewijs dan denk ik.
Een geluk voor mij dat ik die wel heb
En in plasma heb je dan net zoals bij lcd meerdere merken. De één iets beter als een ander. En ze hebben niet allemaal 1024*768.
Maar dan nog is dit een ontzettend klein detail naast beeldkwaliteit.
Nogmaals lees dit artikel eens nauwkeurig. Voor het aansluiten van een full hd scherm op een p.c. is er veel kans dat je niet verder geraakt dan xga resolutie:
http://weblog.pcmweb.nl/2007/06/geef_mij_maar_h.html
Maar als een p.c. het voornaamste is, geef ik je gelijk dat je beter af bent met lcd. Omdat je dan goedkoper meer resolutie hebt. Maar neem je dan niet beter meteen een lcd monitor, dan ben je zeker dat je gebruik kunt maken van je resolutie.
Een groot voordeel van mijn pioneer in samen werking met een p.c. is dat ik bij het ontwerpen in autocad en photoshop een zeer realistische kleur weergave heb dat zeer dicht bij de printweergav ligt. Wat heel belangrijk is bij het ontwerpen. En moest mijn scherm zo onscherp zijn, zou het niet mogelijk zijn om programmas als autocad te draaien en erop te werken.
En trouwens een pioneer (nieuwe generatie) verslaat full hd schermen met een blu-ray speler volgens profesionele magazines. Ze ondersteunen namelijk 1080/24p.
Ik wil de reviews wel eens inscannen en doorsturen moest je geïntereseerd zijn. Daarnaast geven ze sharp als betere full hd scherm (de 46")
Ik richt mij niet zo op internet reviews en lees meer magazines omdat ze veel betrouwbaarder zijn en meestal een degelijke vergelijking kunnen maken.
Op internet kun je natuurlijk wel interesant informatie uitwisselen en discusies voeren.
Ik ben ook geen plasma fanboy ofzo hoor. Ik geloof zeker dat er lcd voordelen heeft naargelang waarvoor je het scherm gaat gebruiken. Maar ik moet toch mijn mening verdedigen als iemand iets zegt over een pioneer.
Dat is voor mij hetzelfde als zeggen dat een ferarri traag rijd
Klik om te vergroten...