Ik hoop dat de demo nog voor de release komt, kan ik hem alvast spelen , en als ie dan dope is, koop ik um gelijk als ie uit komt. Mja kleine kans dat ie ervoor nog komt zeker?
Ik ben echt een Burnout-addict en wacht met smart op Burnout Paradise, maar ik ga deze ook zeker kopen. Hopelijk geniet hier net zo van!
@ Lethal AK47 Same here,wacht ook erg op Burnout Paradise! Maar dit ziet er ook erg vet uit, zelfde idee dit, en Burnout Revenge al teveel gespeeld
komende vrijdag al?!? Ben benieuwd. Er is verder nog niks nieuws over de demo toch? En waar kan ik deze game het goedkoopste halen?
Het goedkoopste zal toch online zijn. Als je budgetgaming.nl in de gaten houdt komt het wel goed. @ miepjuu: Ja, die heb ik al helemaal grijs gespeeld. Ik hoop alleen dat het nieuwe deel beter wordt dan Burnout Revenge, want die stelde me een beetje teleur. Zoals ik altijd zeg Burnout 3: Takedown blijft de beste!
46,- en gratis bezorgd: http://www.play.com/Product.aspx?ti...TLE=FlatOut: Ultimate Carnage&cur=258&pa=CART
Mooie prijs, maar misschien wel handig om te vermelden dat je bij Play.com een Credit Card nodig hebt.
1. hoeveel/welke camerastanden heeft dit spel 2. is de demo al uit dan ''I use the Flatout demo to explain'' zie tekstje onder de trailer
http://www.gcshop.nl/details.php?id=4107 daar zou ik hem bestellen, zelfde prijs alleen 4 euro minder bezorg kosten
6. Verzendkosten 6.1 Zuiderpark Computers & Games berekent de verzendkosten per bestelling. Hierbij wordt uitgegaan van de richtlijnen van TNT Post. Voor alle zendingen die kleiner zijn dan 26,5x3x38 (bxhxl) geldt een bedrag van €2,- aan verzendkosten omdat deze binnen de definitie van “briefpost” vallen. Alles wat hier van afwijkt is “pakketpost” en hier geldt een bedrag aan verzendkosten van €6,50 voor. Het correcte bedrag aan verzendkosten wordt automatisch berekend en vertoond in de order bevestiging. In het geval van afwijkende verzendkosten zal Zuiderpark Computers & Games hier schriftelijk contact met de afnemer over opnemen. Voor systemen van MaxPC geldt een bedrag van €15,- aan verzendkosten.
Echt niet. Ik koop al heel lang bij Zuiderpark Computers en het is altijd al zo geweest. Er was zelfs een periode dat je helemaal geen verzendkosten hoefde te betalen. Als het niet meer door de brievenbus past, wordt het pakketpost (logisch).
Ontopic maar weer; heb filmpje gedownload op Xbox Live en ziet er leuk uit, miste al heel lang een leuke Destruction Derby kloon (mooi was die tijd op de PlayStation ). Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het een remake van een eerder deel is, maar heb toch nooit eerder Flatout gedaan, dus maakt me weinig uit.