RiP had toch niet veel langer bestaan, clans met sponsers en dergelijke krijgen de goeie spelers, RiP was indeed de betere uit de andere clans, wij kwamen uit het niets en wisten nog (oud) qG-HLH-AoD en meerdere te verslaan. We speelden ook nog tegen nS, dit hebben we echt net aan verloren tweemal 4-5 gespeeld 5-0 gewonnen weliswaar maar die laatste map op mansion met de host pistol van qG I absyilnth was te groot en verloren door alleen zijn pistol, ik denk dat op qG na geen enkele andere clan deze scores bij hun konden halen
4-5 Tyro Station On host
4-5 Canals Off host
5-0 Escalation On host
(5-4) Mansion Off host deze map is overnieuw gedaan omdat een van de spelers eruit lagde in de 4de round)
3-5 Mansion Off host ( deze map hadden wij eigelijk gewonnen maar microz zei dat we hun mening moesten accepteren en overnieuw moesten speelen omdat zei de beste clan waren en ons anders als noob gingen citiren )
Rounds win RiP: 16
Rounds win nS: 15
Spelers:
RiP AbysS
RiP Shocker
RiP Snipzhots
RiP armada
Als RiP verder zou oefenen zou dit denk ik met qG samen zeker opgaan maar helaas is het niet zo gegaan.
Maarja ik heb eigelijk nooit verteld hoe het verder met RiP is gegaan,
RiP SyZyGy is permanent met gamen gestopt,
RiP ShockerR is naar xHLHx gegaan
RiP AbysS is naar ic3 gegaan is daar verder gaan ownen
RiP snipzhots (dat was ik) ben bij qG gebleven,
RiP had 2 teams waaronder 1 team onder leiding van mij en 1 team onder leiding van Shocker,
De 1ste team was bedoelt voor LAN party`s en toernooien de 2de team was ons xboxlive team.
Wij hebben aan het ArGaming LAn meegedaan maar waren toen al team Bleu van qG I geworden en hebben dit op naam van qG gewonnen
Spelers:
qG locustgod a.k.a pG locustgod
RiP armada a.k.a qG I armada
qG ar1d1ty
qG maj1n Buu a.k.a qG I evil b u u
we hebben een gratis spel gekregen en 75 euro toen we dit hadden gewonnen, zijn allemaal me vrienden geworden eigelijk tot op de dag van vandaag, met Armada heb ik geen contact meer maar so be it.
Mijn qG team waar ik leider over was, is op aanzoek van Smartiez uit de clan gegaan, dit omdat er maar 1 team van de clan naar het wcg kon, team Red had overgings ook nog problemen omdat zei maar 3 spelers hadden atm en een vaste 4de speler wouden hebben voor hun team, dat werd ik en liet zodoende eigelijk mij andere clan members in de steek, ik heb het wel goed met ze gemaakt maar had spijt van mijn keuze en wou eigelijk toen ook uit qG gaan.
Ik ben ondertussen goed bevriend geraakt met experienz Ar1d1ty en maj1n goku en tja dits de weg die ik gekozen heb. Ben wel naar shocker en mircriz benieuwd heb die gasten nog nooit in het echt gezien, word chill jo.
Laterz
Klik om te vergroten...