Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    en de soundtrack

2. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook heel belangrijk :+

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, want die kan je natuurlijk niet van het internet plukken, en wat heb je aan de soundtrack anyway? die hoor je toch al in het spel?:p

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Jullie vergeten de Artbook die erbij zit. :eek:

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Bij GTA:confused:A had je ook een dvd/cd met alle nummers daarop voor de liefhebbers. Opzich een gaaf idee want de nummers in GTA:confused:A waren super goed!

6. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: insidegamer.nl

Dus toch wel. Ben dan wel benieuwd waar we dan aan moeten denken: nieuwe missies of alleen nieuwe kleren en auto's.

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kleren en auto's lijkt me niet logisch, waarom zou je kleding en auto's willen kopen als je het spel al heb uigespeeld, ik hoop zelf op een eilandje , of meer missies

8. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? Ik had na een tijdje wel genoeg van San Andreas omdat ik de omgeving en de voertuigen helemaal kende. Nieuwe voertuigen zouden dus wel bijdragen aan de houdbaarheid van de game. Daarnaast is dit ook helemaal niet zo gek omdat dit ook al eens een toegepast bij een vergelijkbare game, namelijk Saints Row. Daar kon je volgens mij ook extra kleren kopen. Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat nieuwe missies en gebieden veel vetter is. Zou wel leuk zijn als ze bijvoorbeeld Vice City als downloadble content erbij zouden maken :D

Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Auto's zouden het wel leuker kunnen maken, maar dan niet 2 of 3 net als in saint's row. Dan zouden ze er gewoon een heel pak met nieuwe auto's in moeten doen. Een stuk of 25/30.

10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, die 2 of 3 auto's ben je na een half uurtje toch wel weer zat. Zal voor Rockstar wel moeilijk worden trouwens om nog steeds originele auto's te bedenken, als je nagaat dat er al zoveel verschillende auto's in San Andreas zaten.

BWT: nog maar 11 daagjes tot de tweede trailer :D

Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Kan niet wachten!

12. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    bron: games.fok.nl

Dat is een boel geld, zullen we wel weer terug moeten betalen met mspoints 8)

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk met de ps3, nu net gelaunched heel veel mensen twijfelen welke console ze moeten kopen, ms hoopt natuurlijk dat zo'n grote titel als gta 4 hun over de streep trekt

14. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is ook logisch! Veel mensen zullen denk ik daarom ook voor de Xbox360 gaan met 2 extra episodes die de PS3 niet heeft!
    Met die MS points verdienen ze volgens mij ook al weer een groot deel van het bedrag terug, ik ga die extra episodes echt wel kopen, prijs niet belangrijk!

15. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    IK vind het opzich wel een prettig idee dat ze zo lang na de release uitkomen. Er van uitgaande dat ze een beetje doorwerken hebben ze tijd genoeg om die episodes echt wat waard te laten zijn. Als de release al een maand later was waren het vast maar een paar auto's.
    Nou zou het wel eens een extra stadsdeel en wat missies kunnen zijn, microsoft zal er zeker wel voor zorgen dat ze waar krijgen voor hun 50 miljoen.

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    hij is overigens al te preorderen bij zuiderpark-comupters.nl

Grand Theft Auto 4 (Xbox 360) €52,98

geen geld dacht ik zo :D

17. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is al sinds november bij gcshop te pre-orderen.

18. TheGodfather

TheGodfather Guest

Maar vergeet niet dat veel mensen niet weten dat er dc aankomt voor de 360 Dus er zullen ook veel mensen zijn die gewoon een PS3 kopen voor GTA omdat veel mensen een PS2 hebben en daar altijd GTA op hebben gespeeld. Ik koop GTA ook gewoon op de PS3 die dc zal me een worst zijn.

19. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben jij waarschijnlijk een van de weinigen die niks om de dc geeft. Ik denk dat alle echte GTA fans de dagen aftellen tot deze content uitkomt.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wahah ik ga het deels doen voor die DC :p lijkt me echt wel vet als er zulke uitbreidingen komen :p Heel land erbij 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina