Transformers The Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door DarkFRL, 15 mei 2007.

1. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een interview op de gamespot site
    [yt]NIQV4uOSN-s[/yt]

Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  2. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat Bonecrusher in het spel komt. Ook hoop ik dat er snel wat meer gameplay van deze game komt. Het Free-Roam lijkt me ook wel vet met zo'n soort game.

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt heeeeel vet dat ze die ouwe stemmen er weer in doen!! Dat vind ik echt geweldig 8)

4. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop dat ze in een 3de Film de Beastwars laten barsten , kent iemand die Transformer serie nog ?? Ratrap , Megatron 2 (noem hem gewoon Megatron 2 want hij heeft niks te maken met de andere Megatron)

[​IMG][​IMG]

5. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een derde film, is er al van plan om een 2de film te maken dan?? En ik ken ze nog wel, die megatron was altijd mijn favoriet in die serie. En ik weet zeker dat ik Transformers the game ga kopen, hij lijkt mij zo vet, met die Free-Roam en dat transformeren. Ik kan ook niet wachten tot het zover is dat de game in de winkels ligt. En daarna heel snel de film die in de bios komt.

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Peter Cullen heeft getekend voor 3 films dus ja er komen meerdere ;)

Maar Beast wars i don't think so...

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Beast wars??? Hell no.......

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    He nou die serie was best wel vet!! Kheb die T-Rex transformer nog ergens van megatron *zucht* op mijn leeftijd....Naja eerst maar deel 1 van de film checken kijken of die nog vet is :p Daarna hopen op op meerdere ;)

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het ziet er echt zo vet uit :D Ik ben nu ook Transformers G2 aan het kijken, echt briljant gewoon :D Kan niet wachten tot de film! En de game lijkt me ook best interessant... Can't wait!!!

10. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi. Maar meestal is de eerste film van een Trilogy het best. Kijk maar naar Pirates of the Caribbean. Ik vond de eerste het best, daar was Johnny Depp het grappigst van alle films, de 2de was weer goed om de special effects en drie was weer beter met special effects, maar ik vond ze eigenlijk alledrie goed. Ook de Spiderman Trilogy, de laatste vond ik tegenvallen, de enige reden dat ik erheen ging was omdat Venom in de film zat. Dus ik heb al mijn hoop op Transformers gezet. Ik hoop dat de aankomende 2 films van de 3 erg goed gaan worden, want als ik nu kijk naar de trailers en special effects in Transformers, gaat deel 1, volgens mij een groot succes worden. Maar we zullen zien.

De game ga ik in ieder geval kopen en ik ga ook zeker naar alledrie de films, maar dat duurt nog wel ff, eerst de eerste film van Transformers.

Maar ik wil dit topic niet teveel naar films laten gaan dus nu weer ot.

Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  11. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achievements list

http://www.achieve360points.com/game/transformersthegame/

De helft is secret, maar ik ga deze game toch proberen op 1000 te halen, dus dat is voor mij een reden om deze game lang te gaan spelen.

Wisten jullie al dat er ook een collectors editie komt van Transformers: the game??

Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  12. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Decepticon Dropkick

ik vind hem wel vet en wat vinden jullie ervan? Volgens geruchten komt Dropkick alleen in het spel voor en niet in de film. Screenshots van Dropkick in de game kan ik dan ook nergens vinden.

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    In 1 van de trailers heb ik wel een transformer gezien die vanuit een robot naar een pick-up truck ging. Zal dat hem niet zijn dan? :)

Trailer stond tussen de filmpjes bij gametrailers.com

14. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wist ik al. Maar ik kan ze nog nergens vinden in de nederlandse winkels.(op de website's)

15. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    @Gioz dat kan ook Ironhide zijn die is namelijk ook een pick-up truck ;)
    Maar die Drop-kick komt alleen voor in de game idd.

@Dark de game komt pas 29 juni uit hier.
    En dan nog maar kijken of die special edition hier ook te krijgen is.

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ah oke, didnt know that. Lijkt me trouwens wel een toffe game dit :) Ben best onder de indruk van de trailers en het lijkt me gewoon mooi om te rennen, beuken, transformeren en wegrijden/vliegen. Daarbij vind ik het mooi om te transformeren en om te transformeren en vooral ook om te transformeren. :+

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0

Daardoor...misschien?

Naar wat ik ervan heb begrepen, zal de Cybertron Edition alleen in die 2 filialen verkocht worden. Wij Europeanen, en de rest van de wereld, zullen de 2 extra levels waarschijnlijk iets later van de marketplace kunnen downloaden.

En trouwens, ik dacht dat gametrailers.com elke vrijdag nieuwe Transformers: the Game beelden zou laten zien? Hebben ze een weekje overgeslagen of zo?

18. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook kennelijk hebben ze het overgeslagen want ik heb al verschillende keren op de website gekeken.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm zou deze game multiplayer opties hebben?

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Neen.

Op pagina 5 heeft DarkFRL een in-depth interview ge-upload waarin wordt bevestigd dat er geen multi-player opties in de console versies van de game zitten.

Jammer maar helaas...

Edit; op www.transformersgame.com > videos > opening cinematics = nieuw filmpje. Dit moet gewoon een van de, zoniet HET mooiste CGI filmpje ooit zijn.

Ik weet niet hoe je vids upload, dit laat ik dus weer aan DarkFRL over...Tevens is Megatron's profiel ook toegevoegd, en zijn er 4 nieuwe screenshots te bezichtigen. Wow, ik krijg er steeds meer zin in.

Deel Deze Pagina