Challenge 2- D-Klasse op Tsukuba Circuit

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 10 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Elan is niet afgesteld door TRC.. Ik ken ze niet eens.
     
  2. Spyker

    Spyker Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 100 rondjes ben ik niet sneller dan 1.01.180.
    Maar de Elan is echt niet mijn auto.
     
  3. J0rin

    J0rin Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne ook niet :)
     
  4. Spyker

    Spyker Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, met nog maar 10 min te gaan heb ik mijn tijd met 0,4 sec verbroken het is nu 1.00.721 Dat is 0.003 sec te langzaam voor de 6e plaats
     
  5. Spyker

    Spyker Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Jorin kwam 0.001 sec tekort voor de 3e plaats.
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    zo frusterend om te zien dat ik gewoon beter de bochten doorkom en vervolgens op snelheid gewoon 4 autolengtes te verliezen op XFNL axi, ik reed tegen zijn ghost maar ik krijg me auto maar niet sneller kwa acceleratie en topsnelheid |:-
     
  7. J0rin

    J0rin Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ligt het toch echt aan de instellingen van de auto. Jammer dat ik maar 1 duizendste tekort kom voor een gedeelde derde plaats :mad:. Er is trouwens wel een foutje gemaakt bij het invoeren. Ik had alle hulpmidellen aan behalve Automatic Gear. Kan het alleen niet meer veranderen.
     
  8. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    nou , jullie in VVV hebben ook enkele ex-TRC'ers (VVV Redhawk, VVV Duffman tec.)zitten, vraag aan hun maar eens of ze van hun oude teamgenoten een afstelling krijgen. Helaas krijgen zij ook die afstellingen niet , net zoals ik ze niet krijg. Voor TRC is Forza 2 oorlog....lol

    Onze tijden van XFNL zijn gereden op eigen kracht, ik heb niet voor niets in TRC gezeten, ik weet heus wel hoe ik een auto moet afstellen.
     
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Zeg dan ook niet dat je een auto van hun gaat aftroggelen.. en ben blij dat je het op eigen kracht heb gedaan dan is de voldoening des te groter.. maar hoop dat we met de volgende challenge met de wat snellere autos gaan rijden..
     
  10. J0rin

    J0rin Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook sarcastisch bedoelt zijn hea.. Niet meteen allemaal mensen gaan aanvallen. Laten we gewoon racen, en het leuk houden.
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik val helemaal niemand aan, tis toch opgehelderd zo. Ik ben er klaar mee, vandaar dat ik al zei dat ik naar de volgende challenge uitkeek.. maargoed no hard feelings iig
     
  12. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, ik kijk ook uit naar de volgende challenge
    maar deze challenge kwam wel goed uit, want kwalificeren voor het D toernooi was niet moeilijk
     
  13. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    R1 op Sebring short misschien? ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    dat is ook wel kick of de r3 klasse, trouwens nog me tijd verbeterd 59.995 maakt niet meer uit jammer genoeg.. heb eindelijk snelheid gevonden.. en kan nog wel wat vanaf ook, alleen beetje te laat :+
     
  15. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Elan zit toch bug in? upgraden maar je class gaat naar beneden ?
     
  16. J0rin

    J0rin Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zover ik weet :)
     
  17. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat ik heb opgemerkt tijdens het puzzelen naar de "juiste" combinatie, is met de vleugel en bumpers. Bij andere auto's gaat de P.I. van de auto naar beneden maar bij de Elan juist omhoog. Als het een bug is dan is het alleen nadelig voor de Elan want bij andere auto's kan je dan meer power geven en dan met de vleugels naar beneden brengen en bij de Elan werkt dat juist niet.

    ps. Friebel, mooie tijd, ik was er naar op jacht maar helaas, zal het over een tijdje nog eens proberen als ik de career heb uitgespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Je kan een vleugel nooit afstellen tot 0 graden.
     
  19. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik bedoel de P.I. van de auto, niet het aantal graden.
    Als ik bevoorbeeld een peugeot 206 van upgrades voorzie dat de P.I. C405 word, gooi ik hier nu een vleugel op dan zakt hij weer in D-klasse. Bij de Elan is dit niet zo , hij gaat dan juist omhoog in klasse.
     
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    thanks was wel redelijk rondje, heb alleen me setup niet opgeslagen zoals die was |:- maar wel in de 59. en dat was me doelstelling om te halen alleen een 59,6 moet wel kunnen.. nu eerst idd career weer ff een tijdje..:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina