The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Tsja, ik weet het niet met deze game. Iedereen vind het wel tof volgens mij, maar toch vraag ik me af hoe blij ik nou van dit soort games moet worden. Alle filmpjes die ik tot nu toe gezien heb komen op hetzelfde neer, rondlopen, schieten en wat happen.

    Heeft de game nog meer te bieden? Lijkt mij dat de lol er anders vrij snel vanaf gaat.
     
  2. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    he bah..ik hoopte op een demo vóór de release, niet erna:mad:

    De multiplay mode heeft iig deathmatch en CTF (eurogamer) en heeft naar verluid ook de darkness powers.

    De game komt wel neer op schieten/happen/verminken. Tis ook niet voor iedereen weggelegd. JE moet a) houden van extreem geweld en b) dit enige tijd achter elkaar kunnen en willen doen.
    Ik vind extreem geweld in games vet en kan en wil dat ook lang achter elkaar doen. Het is alleen te hopen dat die multiplay mode wél enigzins onderhoudend is, want saaie,laggy ongebalanceerde potjes...daar hou ik dus niet van:)
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het gevoel dat de game niet echt een uitdaging gaat worden, al die filmpjes met hoe makkelijk je ze kunt doden enz enz, ik had persoonlijk ook gehoopt op wat eind bazen.
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nou ik weet wel wat ik doe met deze game...


















    Kopen!!!! 8)
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hebben ze nog niet alles onthuld he *)

    maar ik heb wel hetzelfde idd .. ik hoop dat de AI wel een beetje goed is .. dus dat je niet het hele spel er gewoon makkelijk knallend doorheen gaat .. want dat is de lol er snel af !

    Nog 2 weekies en dan weten we het !
     
  6. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Extreem bruut, ziek geweld is prachtig in games. Na de filmpjes nogmaals bekeken te hebben moet ik zeggen dat ik ook erg geinteresseert ben in deze titel. Heb alleen het idee dat het misschien snel saai wordt....en inderdaad, die gasten gaan wel allemaal erg snel de pijp uit. We zien het wel, ben de komende tijd toch nog met FM2 en DIRT bezig, misschien eerst maar eens de demo van deze game checken.
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb em gepreordered.. kapot gave game \o/
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg soms ook het gevoel dat die lui ook niks doen ofzo, gewoon staan wachtend totdat jij iets doet....Zoja dan mag de A.I. van mijn part dramatisch veranderen :p Of dat ze er aardig wat niveaus inzetten en dat met die filmpjes alles op easy stond.
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Eind vd maand the darkness en 13 juli manhunt 2 voor de ps2.
    kan niet wachten op al dat geweld8)
     
  10. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zeker erg benieuwd...

    Deel 1 t/m 12 van The Darkness heb ik hier nog ergens liggen, en escape from Butchers bay was moddervet in mijn optiek dus je zou zeggen dat het niet fout kan gaan.

    Maar toch heb ik wel enige twijfel.. dus ik wacht tot de eerste reacties en dannehh... koop ik hem tochwel 8)
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem een paar dagen geleden gereserveert/bestelt bij dimensionplus, ben er 100% van overtuigd dat dit een topper gaat worden.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dus eigenlijk koop je 'm meteen, geef nou maar toe. O-)
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ook, deze gamed gaat ownen!
     
  14. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0

    ehmmm, daar moet ik nog eventjes over nadenken.... Okay. :b:

    Tsja, het ziet er superstrak uit, vet verhaal & het is van de makers van Chronicles...

    komt nog bij dat aangezien je darknesjes zich moeten voeden met de harten van slechterikke.
    Dus krijg je een lesje normen & waarden terwijl je ze op de botste manieren mag afmaken O-)

    denk trouwens nieteens dat ik op de reviews ga wachten.


    killkillkill }:]
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, ik heb de comics allemaal (gedownload wel) en daar is 't super vet. De eerste comic is meteen vollebak, en dan wordt 't alleen maar beter. Jackie die met die tentakels een man die op de plee zet de plee intrekt, waar die vervolgens al z'n botten breekt als hij in de afvoerpijp terechtkomt. Overal bloed, damn! :eek:
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik wacht eerst maar op de demo..
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Me 2....
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Na het zien van een paar filmpjes weet ik genoeg. Ik haal hem meteen wanneer die in de winkels ligt. Heb niet het geduld om te wachten op een demo.
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    heb hem net besteld voor 54 euro:9
    deze game word vet
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    €54,-? Waar?!

    Gimme gimme gimme! :+
     

Deel Deze Pagina