Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, hoef ik ook niet elk jaar de nieuwe versie te kopen, omdat je dan gewoon de teams kan aanpassen.

2. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat ze wat aan die doelen doen.. Net als bij pes5 verschillende soorten netten enz.. En die witte zakken mogen er ook wel uit :9 Irriteer me er nu alleen maar aan.. Heb dat nog nooooit gezien in een stadion.

3. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Verbluffend veel beter vind ik het er niet uit zien.

4. TheGodfather

TheGodfather Guest

Maar hij zal wel eerst op de PS3 komen en effe later op de 360 en de rest.....

5. acab Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat denk ik niet hoor.. Gewoon zelfde dag zelfde tijd:9

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, het is de verwachting dat de next gen versies ( PS3, Xbox 360 ) dezelfde dag wereldwijd verschijnen. Wanneer, komen we donderdag of vrijdag te weten.
    Over Next-gen gesproken, ik vind niet dat je dat aan die pictures kan aflezen. Zoals hier boven al geciteerd is, zal je de shirtjes al zien wapperen als de spelers rennen en ook hebben ze shirtje trekken toegevoegd. Dat is al heel wat meer next gen dan bij PES 6 :)
    Verder vind ik dat hele AI-verhaal over wijzigende taktieken ook héél next gen.
    Next gen hoeft niet persé alleen met graphics te maken. Ik vond dat stadion trowens heel mooi...

7. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit de informatie die konami ons zou geven die gepland stond op 23 juni, of komt er dan nog meer nieuws over de licencies etc:D?

8. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ze verschijnen dus niet op dezelfde dag:

Bron: Insidegamer.nl

Dat lijkt mij tenminste de betekenis van dit bericht.

Edit: Nu hebben ze het bericht gewijzigd:

Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  9. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en ik ben dan wel een echte fan van PES, ik kan toch wel zeggen dat de graphics in PES 6 erg slecht waren. Maar nu zien o.a. de textures van shirts/shorts/sokken en de faces er al stukken beter uit. Ze hebben nu ook de licenties van o.a. Brazilië, die nummers en namen zijn net zoals in het echt, een complete edit mode en natuurlijk een hele goede gameplay. Deze game wordt gewoon top!:thumbs:

10. TheGodfather

TheGodfather Guest

Het maakt mij niet uit dan koop ik hem op de PS3.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik hoop ook dat ze het juichen aanpassen als je gescoord hebt want ik heb vaak genoeg dat ik in de laatste minuut scoor en dann staat de speler in zijn eentje te juichen, dan wil ik gewoon dat het hele team er boven op springt, dat moet toch kunnen met next gen

12. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Man, het is de ene gangbang na de andere!

13. jevabu

jevabu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt tegelijk op de PS3, xbox 360, pc ps3 ds enz hoor

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben we het over dezelfde game*)

15. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik st wel ff verbaasd te kijken zeg, dat ze nu al met info komen.... Ik moet zeggen dat die screenshots er redelijk goed uitzien, alleen die gezichten vallen me ietwat tegen (zie C.Ronaldo) Ik denk dat je aan die tekst ook weinig hebt, ik ben pas 100% overtuigd met ingame beelden etc.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja maar er komt donderdag of vrijdag meer hoor. Dan gaan ze meer op de nieuwe features in.

17. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, het ziet er to nu toe redelijk uit. Ik ben echt blij dt ze die AI aan gaan passen, en dan ook nog die licenties (die zullen wel in het spel komen toch :confused:) en dat stadion... Verder hoop ik ok dat je je eigen team kan maken, zou wel gaaf zijn.

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ja, maar NL competitie moet erin..anders ga ik hem niet kopen.

19. acab Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    OMG 20 jaar in een grot gewoond mattiejj ?? In pes6 zat NL competitie toch ook al.. dus zou wel heeel logisch zijn dat ie er nu weer inzit he :9

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja en er is met zoveel woorden gezegd dat er een volledige edit-mode komt, dus kan je ook je eigen team maken...

Deel Deze Pagina