De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heyz,

Ik heb een ps3 en een TH42PV70O-) is met elkaar verbonden met een hdmi kabel en ik kan na de laatste firmware update de films draaien op 1080P ook BLU-Ray films draaien op 1080P!!!

Dit scherm blaast mijn vorige LE32R71B 10x weg. Die zwartwaardes.... ik heb de tv gisteren van savonds tot half 5 vanochtend getest hij werd niet warm en ik heb geen gosting gezien.... lekkere responcetime ook. 0MS!!!:):

2. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    VGA

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    netjes! Toch leuk om te zien dat plasma ook in deze thread steeds meer gaat leven :)

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    foto's!

5. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die nieuwe LE40M86BD besteld idd. Iemand een idee of die 1080p via component ondersteund? Heb zo'n monster xbox360 component kabel...

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De 360 ondersteund nog geen 1080p, wel 720p. Ik heb ook die monsterkabel, mooi ding is dat.

7. Bart009

Bart009 BeeYou

Leuk Bevonden:
    0
    Dat durf ik niet te zeggen , maar in de boekjes van Samsung staat altijd zo'n staatje met ondersteunde resoluties! Als je daar niet wijzer uit wordt (ik werd dat namelijk niet) kan je eventueel wel de helpdesk bellen van Samsung.

Ik kan je wel zeggen dat wanneer je 1080p selecteert bij console setting in het dashboard, en je scherm het NIET ondersteunt, je een zwart scherm krijgt en houdt :D. Ik heb dat woensdag geprobeerd toen ik mn LE26R82 binnen had. Heb toen het schuifje van de component kabel op TV gezet en aangezet en dan doet ie t weer :D...

Is het verschil in beeldkwaliteit overigens groot tussen HD/TV component van MS (uit het prem. pakket) en VGA HD/TV van MS? Met andere woorden is het €30 waard?

Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dan zul je een Elite moeten kopen als je 1080p wilt...

9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Het schijnt dat je er weinig van merkt, vga is scherper geloof ik, mar component geeft weer mooiere kleuren. Dus maakt eigenlijk weinig uit dan.

10. Bart009

Bart009 BeeYou

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm t is maar 30 euro, ik probeer het gewoon.

Maar hoezo ondersteunt ie geen 1080p? Het staat wel in de mogelijkheden in consolesettings in t dashboard...

Wat is trouwens het verschil tussen 1080p en 1080i?

11. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Oke hier een betere foto :)

Vanavond kan ik nog mooiere plaatjes maken als het donker is :D

12. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vanmiddag ff bij de saturn en daar zag dat ze de samsung LE32S81B in de aanbieding hadden voor 579 !!! Ik had eiegnljik me oog op de LE32R81B laten vallen maar dei is 850 bij de mm. Is de R81 die 300 euro meer nou egt waard of is de S81 ook gwoon goed? Wat is het grote verschil en kom niet met desingn is mooier van de r81, want dat is een kwestie van smaak.

Graag hoor ik van jullie.

13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Laat ik het zo zeggen, de spellen ondersteunen geen 1080p, maar 720p wel. Staat ook op de doosjes. Kijk zelf maar.

14. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    DE 40M86 ondersteund (net als alle andere Full-HD's van samsung) 1080P over component,
    En de Xbox360 doet dat ook als je tenminste die update daarvoor hebt.

EDIT: Er zijn een aantal spellen die 1080P ondersteunen zoals Virtua Tennis 3
    en bij de andere spellen zal de xbox het beeld upscalen naar 1080P

15. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Dat klopt niet hoor, wat je vertelt. De 360 ondersteund al maanden 1080p

16. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zeg toch de games, je moet ff doorlezen. En weet ik veel dat ie het beeld nu ineens wel automatisch up scaled

17. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ondesteunt c&c3 ook 1080p. En zo goed als elk spel ondesteund 1080i. En op een full hd scherm is dat rouwens heel hard hetzelfde als 1080p. Zelfs experts zien daar geen verschil tussen.
    Nu 1080p is wel een pak zwaarder voor de xbox dan 1080i. Hij zou hier soms last van hebben naar het schijnt. Een beetje vertraging soms

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Op één of andere manier lijkt je scherm helemaal niet zo groot op het eerste plaatje. Misschien komt het door de 4 : 3 beeldverhouding waar je op tv kijkt. Op het tweede plaatje daarentegen lijkt je scherm echt gigantisch groot 8). Je ziet de randen niet eens, zo lijkt het wel een beamerscherm oid. :D

EDIT: Het is wel een beetje een rommeltje overigens. :+

EDIT 2: Vette trui.

Je kunt gerust de S81 kopen. Een vriend van mij heeft de S62 en die geeft echt onwijs vet beeld voor een instap tv, zeker als je een gewone tv gewend bent. En met instap tv bedoel ik gewoon je eerste HD-ready tv omdat de meeste mensen (dus niet niemand) meteen een FullHD 100Hz 52" Plasma kopen. Maar ik kan je verzekeren dat die S81 goed beeld geeft, het kan namelijk alleen maar beter zijn dan het beeld van de S62 en die geeft al superbeeld :thumbs:!

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Vorige week de tv in de woonkamer kapot gevallen en vandaag een nieuwe gekocht. De Panasonic TH-42PV70F (Plasma) :9. Het leukste van al is nog dat ik de komende maanden overdag de tv voor mij alleen heb :D. Dus atm heb ik m'n kamer nog geen eigen HDTV nodig en 's avond ff op een gewoon tv spelen in m'n kamer spelen overleef ik wel.

Zal een van de dagen wel eens foto's posten :).

20. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina