pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok geef maar een seintje wanneer de eerste lanparty er is :9 J/K

    Maar je wilt niet weten hoeveel mensen erop live spelen en dan alleen al uit Hillegom.

    BTW zit die villa daar op de kruising bij het Lineaushof?
     
  2. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    nee kruising bennebroekerweg/ drie merenweg (die grote nieuwe van hill tot aan haarlem)
     
  3. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik zal als ik er weer eens langskom eens opletten ;)
     
  4. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerder 13 ;)
     
  5. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    Srry dat ik zo uitviel tegen je clan mauperd ik zie het nu op een heel andere manier,vind het ook wel leuk eigelijk maarja door al die gespamm en die zooi raak ik ook beetje gefrusteerd en hij stuurde me ook een message waarom letterlijk in stond dat die me naam ging pikken en mij ging nadoen dus was ff pissed als je beetje respect hebt omdat ik boos op die vent was vanwege die naam enzo zou je het ook met me eens zijn dat blijkt dus niet zo enja vind best wel jammer.

    En btw mijn namen:
    Dizzydanny007
    iT HeatShot
    qG I diszly
    RiP SnIpxShotz
    RiP SnipszHotz
    qG I maj1n BUU
    qG I Evil B U U
    qG I GOdsAngel
    qG I Evil B U U

    waar zie jij een copycat naam behalve die van maj1n buu. En ik heb de naam Maj1n niet slecht gemaakt, maj1n goku torq maj1n buu sniper dat was mijn ideetje beetje snapje, en goku aka richard zit in mijn clan en is een maat van me man dus als iemand het recht had om majin in ze naam te zetten was ik dat wel, majinfrieza zat ten eerste in pg en is niet half zo skilled als ons beide man ;) verder rest kings is kk chille gast,cog god had ik beetje ruzie mee maar hierbij ook sorry robert x en locustgod is mijn mattie en jij ook man srry dat ik dit ff moet zeggen maar mijn mening wil ik ook laten horen

    check je:9:b:
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    @iT heatshot, lees deze aankondiging even door aub.
     
  7. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het een beetje in perspectief zien Arjan, vind het zo nog wel kunnen ;) Maar gaan jullie vanaf vandaag echt voor elke 'dubbel k' waarschuwingen uitdelen joh? Wordt een druk weekje voor je....
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, het is gewoon niet nodig om dat woord of een afleiding ervan continu te gebruiken in zinnen. We krijgen daarnaast heel veel klachten binnen de laatste tijd, dus tijd om 't wat strenger aan te pakken.
     
  9. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je groot gelijk en nu genoeg over dat nare woord en back on topic ;)
     
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een gewoonte geworden om het woord te gebruiken.

    Ben het wel eens met Priest
     
  11. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    ja dat klopt
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    We hebben er nu al zin in of niet Deadbringr ;-)

    Consolegaming.eu > Gamebattles is toch alleen Rooftops

    Nee eerst een overwinning op LAN, toen 2x offhost tegen je pGh

    Good luck ermee.
     
  13. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en IntenZz kunnen ook niet wachten, zeker niet als het CoD2 stijl is.

    @Mauperd: Ons UK team staat daar nog ergens, maar waar is die van jullie? Het stroomt leeg lijkt het wel, er zitten nog maar 2 mensen in. En we hebben die match niet eens gespeeld. qG.UK tegen pG.UK, zonde.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Het woord ****** met afkorting kk is tegenwoordig geen taboe meer. Schelden in dit forum hoeft idd niet getolereerd te worden maar de mods hoeven ****** niet anders op te vatten als elk ander scheldwoord. Mensen gebruiken het omdat het lekker klinkt (KAAANKER / KEEENKER). Niet omdat het refereerd naar een ziekte, maar omdat het een hype is. ****** wordt hier gebruikt in de vorm van pleonasme, mensen staan hun uitspraken bij met het woord (vb. 'Kings is een kk chille gast'.) en dit enkel en alleen omdat het heerlijk in de mond ligt, de gedachte erachter is alleen wat minder.

    Natuurlijk hoort dit niet zo en het woord hoort al helemaal niet zo gebruikt te worden, maar kijk af en toe wat scheel door de vingers aangezien 70% hier puber is en tsja, pubers zijn nou eenmaal pubers.
     
  15. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo bijdehand, puber.
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Geef me eerst eens ongelijk, iedereen weet dat het zo is en mensen maken er een té groot probleem van. Dat mensen het hier op de forums gebruiken is niet goed, maar het is niet dat wij hier kunnen veranderen hoe de jeugd van tegenwoordig omgaat met het woord. Ik geef ook toe, ik gebruik het woord meer dan regelmatig..
     
  17. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    het woord ligt inderdaad bij veel mensen in de mond.. maar dat maakt het nog niet goed.. gebruik dan woorden als 'kut', 'godver', wat mij betreft 'potverdorie' maar met**** kun je een hoop mensen kwetsen
     
  18. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar kut kan ook kwetsend zijn, stel je hebt er slechte ervaringen meer. Maar ik vind dat kk niet overal weggehaald moet worden want in sommige gevallen betekend het hetzelfde als super fzo.
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Doei tot over 2 maanden. _0/
     
  20. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    is da sirieus??
     

Deel Deze Pagina