Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad al geporbeerd, daar ligt het gelukkig niet aan.
     
  2. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen vrijdag heb ik met xbox support gebeld en zij dachten dat ik mijn xbox deze week terug krijg*) Vanochtend een mailtje gekregen van het repaircentre dat ze hem inmiddels hebben verzonden. Nu stond hier ook een trackingnummer bij, vreemd is alleen dat als ik het nummer op de site van ups invul dit niet wordt herkend:confused: Wel heb ik gisteren nogmaals gebeld dat ik het vervelend vond om zo lang te moeten wachten (heb hem 15 mei opgestuurd). Ik vroeg of hier iets ter compensatie tegenover stond en tot mijn grote verbazing mocht ik gelijk kiezen uit een aantal spellen, een memory-unit of een wireless controller, heb de controller maar gekozen:9
    Ben benieuwd!*)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Uit welke games kon je eigenlijk kiezen ? :)
     
  4. MoonWalker NL

    MoonWalker NL Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox geeft rode lichter op player 1,3 en 4 wat betekent dat en is het mijn eigen schuld dan of van microsoft?
    bedankt
     
  5. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Moonwalker alles is Microsoft haar schuld. en ik kan je vertellen dat ik hetzelfde heb dus bellen met MS. 1 vraagje kan de 360 voldoende lucht krijgen bij jou? en hoe heb je hem staan Verticaal of horizontaal?

    nog steeds wachtend op de UPS labels:confused: ik word hier zo moe van. ik dacht na de toetsweek deze week lekker volgende week keihard aan het gamen heerlijk ontspannen.... NEE he Kapot Godverdo*** sorry. maar ik wordt nu echt heel kwaad. deze week geef ik ze nog om de UPS labels naar mijn Postvak in t sturen anders ga ik bellen met instanties en ga ikzelf naar het reparatiecentrum heen en eens kijken wat daar aan de hand is. ik wordt echt knettergek van hun bedrog en gelieg!!!
     
  6. MoonWalker NL

    MoonWalker NL Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    jah hij kijgt zeker genoeg lucht en hij staat horizontaal
     
  7. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    @ lexo18

    29/05/2007 opgehaald door UPS
    30/05/2007 afgeleverd op service centrum
    12/06/2007 mail dat hij in sevice centrum staat
    ??/??/200? dat hij bij me thuis staat.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Krijg je je labels ook maar niet binne ?
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm vreemd ik heb vandaag gebeld en heb de labels nu al binnen. Zal wel iets fout gegaan zijn bij jullie.
     
  10. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is :x gaan de 15 dagen in op het moment dat de xbox in Duitsland is aangekomen. Dus de datum zoals UPS die vermeld. Tenminste dat werd mij de laatste keer vertelt door de helpdesk. De dag dat je de email krijgt lijkt sowieso willekeurig te zijn.
     
  11. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens, even een paar vraagjes mtbt UPS:

    Ik heb Microsoft Support gebeld (ivm red lights) en ik de het UPS label inmiddels ontvangen.

    1. Boven dat label staat een vakje met "Handtekening" en "Datum", moet dat ook uitgeprint worden? En moet mijn handtekening daarop staan? En welke datum?

    2. Moet ik nu nog UPS bellen om te zeggen dat ze het op moeten komen halen, of komen ze automatisch een keer aan de deur ?

    3. Ook heb ik een "Elektronisch bewijs van retourlabel" in m'n email, moet ik daar nog iets mee doen, of is dat alleen een bewijsje dat ik zo'n label heb gekregen ?


    Ik kon deze informatie nergens vinden, ook niet in de openingspost van dit topic. Wie kan mij hiermee ff helpen ?

    Bedankt !
     
  12. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Ja plus datum van handtekening. op stippellijn omvouwen en op doos plakken.

    2. Ja ups bellen en afspraak maken.

    3. Ja niets meedoen is een bewijsje
     
  13. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Ja dat moet ook uitgeprint worden en voorzien van jouw handtekening en de datum wanneer UPS jouw pakketje komt afhalen

    2. Je moet ff naar UPS bellen om een afspraak te maken voor het ophalen van jouw pakketje.

    3. Dat elektronisch retourlabel moet je ook uitprinten, want hierop komt een handtekening van de chauffeur van UPS te staan ( is optioneel )
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat wou ik ook net weten. Weet je toevallig ook hoe lang het duurt voordat UPS op je stoep staat. Kan je ook een afspraak voor dezelfde dag maken als je vroeg belt?
     
  15. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die vraag beter aan UPS stellen je hebt toch een telefoonnummer?? kan je gelijk een afspraak maken. Vooruit !! bellen!
     
  16. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0


    Okay, allebei bedankt voor je reactie!

    Morgen dus even UPS bellen..

    Alleen nog een klein detail-vraagje: Dat omvouwen van het label op de stippellijn, hoe moet ik dat zien? Als ik het naar achter / voor omvouw dan zien ze m'n handtekening toch niet? Vooral niet als ik daarna het label vastplak met tape?
    Sorry als dit echt een achterlijke vraag is, maar ik zie het zo gauw ff niet voor me...
     
  17. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    @mcdoubley

    ik heb aan de chauffeuse zo'n plastic sleeve gevraagd zodat zij het label in het zakje deed en dit op de doos plakte. En mijn handtekening stond dus ook op de achterkant, maar ze kunnen deze sleeve gewoon makkelijk open maken als ze iets willen controleren.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kijk dat vind ik dan wel weer zeer netjes! Zijn er nou nog mensen die dat echt niet krijgen en wel al lang aan het wachten zijn?
     
  19. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer gebeld en gevraagd over de compensatie en dat klopt dus wel...vanaf de dag dat de xbox daar staat 15 werkdagen, zijn deze voorbij krijg je een cadeau... Mijne is aangekomen op 29 mei volgens ups.nl...Volgens zijn computer op 1 juni, dit betekend dat ik nu op 12 werkdagen zit volgens hem en ik zou hem vrijdag terug krijgen is mij gezegd (uiterlijk). Dat zijn precies de 15 werkdagen:confused: krijg ik dat spel niet...ook al wacht ik al een maand... Hoop dat ik hem maandag krijg dan krijg ik wel een spel...
     
  20. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja ik ben ook wel benieuwd of er meer mensen behalve ik zijn die geen compensatie krijgen. En daar bedoel ik geen maand gratis xbox live mee
    want dat is helemaal niet gratis, ik bedoel, daar hebben de meeste mensen zoals ik toch al voor betaald en ondertussen niet kunnen gebruiken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina