Ik heb een driftauto BMW M3 perfect afgesteld en je gaat als je al een klein beetje instuurt met half gas al dwars.
Deze:
Ik doe online alleen maar driften, heb ook meerdere auto ervoor zoals de Tommy Kaira skyline enz, maar die zijn allemaal wel getuned maar niet afgesteld omdat ik de M3 eenmaal perfect heb rij ik hier het meeste in. Als iemand nog wilt driften stuur maar invite dan gaan we wel ff samen driften. En ohja de GOUDEN TIP tune je altijd nooit maximaal anders is die veeeeel te snel voor zijn doen en je kan dan wel driften maar je hebt TOTAAL geen controle over je auto. Dus doe nooit alleen maar RACE onderdelen kopen maar kijk ook eens naar de Pro/street onderdelen. EN VLEUGELS etc. eraf halen hiermee haal je alleen maar meer grip wat driften moeilijk maakt kijk maar naar mijn BMW die vleugel is ook alleen maar voor de sier
Ik heb de setup van forzacentral.com en dan de forums daar is een apart Drift subforum waar je veel driftsetups vandaan kan vinden voor verschillende autos. Alhoewel heb ik hem wel wat gefinetuned
Laatst bewerkt: 18 jun 2007