@ Xwon en Macdennis: Jullie begrijpen me niet. De mogelijkheden van de ps3 maakt van de ps3 een pc ja... Maar qua ontwikkelen is het helemaal niet zoals een pc. Dat zei ik...
Ik ben ervan overtuigd dat, als men alle kracht uit de xbox 360 haalt, deze game zeker niet te poorten is naar ps3. Tenzij men het gaat herontwikkelen. En als een goed team dit doet, dan kan de game er zeker of misschien zelfs mooier uitzien op de ps3. Want
ik denk dat qua 'mooiheid' de ps3 uiteindelijk de mooiste gaat hebben, maar dat kan ik nu nog niet bewijzen. Maar je haalde bijvoorbeeld PGR4 een paar berichten terug. Maar volgens mij gaat die gewoon dik ingemaakt worden qua graphics door GT5. Maarja, dit zijn allemaal zaken waar ik nu nog geen discussie over kan voeren. En om het dan even te hebben over het 'mooiste' ps3 spel. Die gaan ze ook zowizo niet kunnen poorten naar de xbox 360(net zoals omgekeerd zoals ik juist zei), tenzij men deze ook herontwikkeld. Maarja, dan hangt het ook af, wat voor game het is. Is het een zeer dikke RPG, dan moet het serieus gecompresseerd worden misschien, of een game a la GTA,... noem maar op. Maar, RE4 was ook niet mogelijk op de ps2. Het zag er bijna hetzelfde uit, dus, dan ga je wel nadenken natuurlijk...
Anyways, ik beoordeel ook een beetje volgens het verleden. Als ik zo kijk naar het tijdperk van ps2 en xbox. Dan vond ik de mooiste platformer van xbox niet eens in de beurt komen van de mooiste op ps2. en die waren allemaal onder het hoede van Sony. Dan de mooiste racegame vond ik ook zowizo GT4 van Sony(die vind ik nu nog altijd zeer indrukwekkend). Eigelijk GT3, want voor die tijd, holy crap. Dan qua firt person shooter vond ik xbox wel indrukwekkender. Maar qua action adventure vond ik dan weer ps2(god of war serie, anuwel het een hevige strijd is met Ninja gaiden, want dat vond ik het beste xbox game).
Maarja, iemand zoals ik moet eigelijk beide consoles hebben. Op dit moment moet ik geen ps3 hebben(hij staat hier wel), omdat er geen games voor zijn op dit moment. Maar de games komen gewoon, dat is een feit, en op E3 zullen ze wel nieuwe titels laten zien. Misschien dom dat ik NU de ps3 zo hard verdedig, maar er komen nu éénmaal een deel games op de ps3 uit, die niet op de xbox 360 gaan uitkomen. En die bepaalde games moet ik gewoon hebben. Ook vind ik bepaalde ontwikkelaars van Sony gewoon super.
Maarja, hetzelfde geldt natuurlijk voor xbox 360.
Ik moet nu wel zeggen, mijn xbox 360 is binnen op dit moment, en daarstraks zei ik nog tegen mijn broer, het was beter geweest dat de ps3 binnen was, want daar speel ik nu toch niet op. Ik ben er echt ziek van dat mijn xbox 360 binnen is. Ik wil een vette auto maken in forza 2,...
het komt er maar gewoon op neer, dat beide consoles een zeer mooie toekomst hebben. Xbox 360 heeft een zeer uitgebreide line-up, en ps3 heeft een paar zeer dikke fanchises die eraan komen. Maar dit duurt gewoon nog even(vergeet niet dat xbox 360 onderhalf jaar op de markt is he). En ik ben een grote voorstander van beide, maar dan komen we weer met het begin van mijn tekst, ik denk gewoon dat ps3 de mooiste games uiteindelijk gaat hebben(exclusieve), en jullie denken misschien anders, en daar heb ik respect voor. Maar die discussie kunnen we nu nog niet voeren natuurlijk. Maar ik kijk er alvast naar uit...
Klik om te vergroten...