Ic3 | Ic3 Cold

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door NanoZ, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inf1nity

Inf1nity Guest

Of ik goed ben in Halo 3 :9 Al was m'n gold niet verlope was ik nu op alles lvl 50 man :)

2. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

wanneer ga je nieuwe gold halen dan:b:

3. Inf1nity

Inf1nity Guest

Shocker is uit Ic3? Naar HLH? Gay?

4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wij geven er weinig om na het wcg gaat hij tog weer uit hlh;)

5. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zijn er toch zoveel clanhoppers...

En dan duven zij ook nog te zeggen ik ben geen hopper en geen enkele clan wil clanhoppers maar toch komen zij weer overal in...

6. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Duh als ze niet zouden worden toegelaten dan zouden ze ook niet hoppen en dan zouden het geen clanhoppers zijn.

}:]

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

No Way dat jij de Team Slayer 50 had gehaald. Haha in je eerste match was het zelfs SmartieZ > Infinity :). Ik bedoel dat was zeg maar het 4e of 5e potje wat ik op Halo deed in heel m'n leven.

8. Inf1nity

Inf1nity Guest

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL WELK POTJE HEB JIJ MIJ ZIEN SPELE? Jij stond laatste vriend, en toen speelde ik ook dik bagger :9 Ga niet oordele als je 1 potje meegespeeld heb, en waarna iedereen vriendelijk jouw verzocht op te rotte, omdat je te slecht was...

9. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Word goes dat Infinity een van de betere Halo spelers was, maarja... het is wel Smartiez he ;)

10. iT heatshot

iT heatshot Guest

Halo is echt geen vet spel anders zag je het mij ook speelen
    edit @ infinity: noem jezelf geen ex pro speler met GoW man je was goed maar pro level zeker niet man.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2007
  11. Wie zegt dat alles wat jij doet vet is ? he bierbuik

12. iT heatshot

iT heatshot Guest

En wij moeten jou clan serieus nemen. Met woorden alleen kom je er niet, je kan wel zeggen dat je team beter is geworden enzo maar dat zijn alleen ( jou )woorden, en jou woorden neem ik niet serieus, mensen uitschelden met bolle etc, die gast die je voor bolle uitscheldt is 3 a 4 jaar ouder als jij. En ik ben zelf ook niet meer zown pubertje, feit is: ik maak me veel meer zorgen om gasten uit UK en uit USA, helaas is topgaming level in nederland zeer laag :):

13. iT heatshot

iT heatshot Guest

Kk jantje rot nou op met je bierbuik flikkertje ik heb geen bierbuik en ja alles wat ik doe is Kenker vet, :thumbs:

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Let eens op je taalgebruik wil je :{

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Bullshit, ik speelde Highground met ReaLisitQ en MaestRooo en je mattie RevenGz zat ook in de lobby. Jullie stonden beide negatief, ik stond 3e. Jij en RevenGz waren aan het verontschuldigen 'ja sorry ik speel bagger ik moet inkomen'. Vervolgens speelde we Valhalla en aangezien ik bagger ben met snipe in Halo (ik heb nooit Halo gedaan) stond ik een na laatste ofzo. Je vroeg zelfs om in qG te komen maar het H2 team (die h3 beta speelde) vonden je te slecht om toegelaten te worden.

16. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik heb andere verhalen gehoord...laat ik het daar maar bij houden... ;) En te slecht? Vind ik leuk, aangezien ik nog niet eens de helft van de tijd speelde dan dat qG gaste speelde, en ik evengoed sterk met hun mee kon komen. Mja..dat is natuurlijk onmogelijk, hè smartiez? Iemand die mee kan komen met het niveau van de o zo grote qG?

En Danny (buu), waar zie je me zegge dat k pro ben?

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2007
  17. iT heatshot

iT heatshot Guest

jaja die gozer loopt me te irriteren soms man maar is al goed hoor kusje

18. iT heatshot

iT heatshot Guest

dat las ik dat je zei dat je pro in gears of war bent, in halo zal je dat vast en zeker zijn man dat gun ik je ook van harte man dat je wat bereikt maar met gears kwam je niet op shocker en mijn niveau en dat was 3 maanden terug ofzo

Edit: smartiez doe chill tegen infinity man hij is een goeie speler klaar, hij wilt een goeie team joinen loop niet af te kraaken dat die niet goed genoeg was ofzo man hij is relaxte gast

19. Inf1nity

Inf1nity Guest

Weet k dat ik niet op jullie niveau zat, bedoelde ik ook niet te zegge ;) Maar iig, als k weer live heb, kom k wel weer keertje gears spele :)

20. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

ik ken nog iemand die voor 37,50 12 maanden voor je kan regelen.. intresse pm me maar;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina