Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Tsss maar een 15 inch 8). J/K. Zijn goede specs. Ik gebruik mijn laptop enkel voor school en thuis (voor gamen heb ik mijn 360 :)). Wat ben jij er mee van plan?
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, achteraf ben ik blij dat het een 15 inch is. Vandaag had toevallig iemand een 17 inch laptop bij zich, maar die hoef ik echt niet. Veel te lomp en zeker voor in bed. Deze laptop is echt superb en gamen ga ik ook nog steeds op de Xbox 360 doen. Maar ik doe veel foto-/videobewerking en nog meer van dat ongein en met zo'n laptop kun je ook lekker veel tegelijk doen. Maar mocht ik toch gaan gamen dan gaat dat zeker wel lukken met die CPU, GPU en de 4GB geheugen! 8)
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zelf ook laptop voor me nieuwe opleiding, maar nog geen flauw idee wat ik ga kopen.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je bijv. alleen aan tekstverwerken doet en wat internetten heb je keus zat. Al voor onder de 1000,-.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ik ga Informatica doen aan de haagse hogeschool. Dit is dus voornamelijk programmeren en webdesign maar heb geen flauw idee hoe zwaar die programmas zijn. Maar waarschijnlijk krijg ik dit via school enzo nog te weten.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik doe dat zelf ook en die programma's vreten niet zo heel veel, maar een beetje rappe laptop is wel handig. Enig idee wat je uit wilt geven?
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog niet echt een idee, me ouders gaan waarschijnlijk wel mee betalen maar weet nog niet veel. En als ik er ook af en toe ook andere dingen op zou kunnen doen is ook wel handig. Misschien rond de €1200,- ofzo.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan is deze wel wat voor je en met Windows Vista Home Premium ben je dan 1223,00 kwijt. Maar deze is ook goed genoeg en kun je zelf ook wat configureren.
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Besturings systeem kan ik geloof ik via school kopen. Nog geen flauw idee hoor sinds het pas over 2-3 maanden begint.
    Misschien dat er hier iemand al op De Haagse hogeschool zit die er wat meer van weet.

    Maar bij die 2 laptops wat kan ik dan verwachten qua games zeg maar? Ik bedoel ik verwacht geen crysis te spelen ofzo, maar bijvoorbeeld Counter-strike moet toch wel kunnen? wat zou het hoogst haalbare zijn met zon laptop. Altijd handig in de uren dat je niks te doen heb ;)
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, je kan aardig gamen hoor. Intel Core 2 CPU en de GPU is ook meer dan voldoende.
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    € 699.00
    Specificaties

    Processor : Intel Core™ Duo T2060 1.6GHz

    Geheugen : 1024Mb DDR2 533MHz

    Harde schijf : 160Gb

    Beeldscherm : 15,4 TruBrite® WXGA TFT scherm (1280x800)

    Videokaart : Intel® 943GML 128Mb videokaart

    DVD-RW : DVD ± RW brander DL

    Netwerk(1) : Wi-Fi™ 802.11g 54Mbps Wireless Lan

    Netwerk(2) : 10/100Mbit LAN

    Modem : 56k6 modem

    Aansluitingen : TVout, Firewire/IEEE1394, USB, cardreader

    Geluid : Toshiba Bass Enhanced Sound System + SRS® TruSurround

    Software : Windows Vista Home Premium

    Garantie : 1 jaar pick up and return



    is dat misschien iets? videokaart ziet er niet echt goed uit maar ik heb geen idee.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja, 1gb intern is al niet meer heel ruim. Vooral niet als je Informatica gaat doen. Ik zou dan echt voor 2gb gaan. Anders kun je over een jaar/2jaar weer een andere kopen. Videokaart is ook behelpen, ik zou voor dedicated videogeheugen gaan.
     
  13. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat wil je er mee gaan doen?
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamen, Photoshop, Internet en school... van alles dus..

    Heb niet super veel te besteden dus kwam ik op deze uit... Wil niet voor een Acer gaan of iets dergelijks, want daar hoor je alleen maar slechte dingen over...

    Welk van de twee is de betere? De één heeft mooiere processor.. Maar merk je daar veel van?
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De linker met Intel Core 2 Duo CPU, maar je kunt nog beter zelf een laptop samenstellen.
     
  18. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen, ik moet me een laptop aanschaffen voor mijn nieuwe opleiding. Voor de opleiding die ik ga doen stellen ze de volgende eisen aan je laptop:




    Ik wil de laptop ook nog graag thuis voor het een en ander gebruiken. (internetten, mischien games?, downloaden enz)

    Kunnen jullie me mischien een goeie laptop advieseren voor een nette prijs? :)
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat voor opleiding ga je doen? Ook altijd handig om te weten.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Acer is echt geen verkeerd merk. Mijn vorige laptop was van Acer en dat was een prima apparaat met prima service! Hij is één keer naar servicecenter gemoeten omdat de accu kapot was, maar verder is het een goed apparaat.

    De reden dat ik nu een HP heb (Pavilion dv9255ea) is omdat het design me meer aansprak en de specificaties van deze laptop zijn meesterlijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina