keej ik heb jullie allemaal toegevoegd dus ik zal die rotzooi wel een keer mee halen, alleen op het moment is de behuizing van mn xbox kapot dus da moet ik ff eerst reparere....(of ons pap)
Uh, gwn die machine zoeken op dat alien ship. Das net als die roulette (altijd royal/straight flush )
Ik heb alle singleplayer achievements al. Voor die mini-games heb ik mijn broertje even laten aanrukken die het spel nog nooit eerder gespeeld had, ook niet als demo. :b:
Er is idd helemaal niemand meer online, zoveel mensen uit mijn lijst hebben dit spel ook nie... Misschien dat we nog eens met een aantal mensen TD ofzow kunnen doen? Maar ik kan ook geen game maken, dacht eerst dat het kwam omdat ik die maps nog niet heb maar nu geeft hij nog steeds connection error aan en bij een vriend van me is het precies hetzelfde, iemand enig idee?...
er is idd niemand online bij multiplayer, wie wil er samen ff een avondje (of meerdere als nodig) ff al die multiplayer achievements scoren voor elkaar? PM me aub
Ik heb een keer gespeeld met week gratis live toen.En toen lagde het speel heel erg!was echt te erg.Is da nu allemaal weg?Hoop het wel.Kan ik straks als live binnen is eens alle multiplayer acchievements gaan halen. P.s Ik wil met iedereen hier gamen, als me live binnen is
Soms lagged het wel soms niet Heb je zin samen een serie achievements te scoren (er zijn te weinig mensen op prey live om het allemaal ''eerlijk'' te halen) mijn xbox live nick: casper018 PM me aub in xboxworld als je samen wat wil score.. dan kom ik ook online
Ik kan wel, voeg me maar toe. Zullen we dan om 20:30 afspreken en doorgaan tot middernacht? Ik wil nog graag een paar achievements van Prey erbij hebben.
Heb prey weer opgepakt. Was halverwege de verhaallijn maar haakte af.. Heb het sfeertje weer aardig te pakken!
Prey is echt de moeite waarde om uit spelen. Ik ben ook een keer halverwege gestopt, maar ik ben blij dat ik 'm toch heb uitgespeeld. Vette game!
Ik had ook hetzelfde. Op een gegeven moment was ik het een beetje beu, maar tegen het einde wordt het heel vet.