Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    De BMW E46 M3 rijd juist super, vind ik! Mijn E46 M3 heb ik max getuned en hij is nu iets van S955 en hij is goed onder controle te houden ook in de bochten. Ik heb hem wel een M3 GTR spoiler en bumper gegeven omdat ik het er gaaf vond uitzien, en voor de grip natuurlijk.

    Is echt een geweldig ding! _O_






    Ik ben bijna bij level 28 en ik zit op 34%. Morgen weer wat races afronden en dan hop naar level 30! :D Hoop dat ik snel op level 33 zit, want die Murcielago wil ik graag.
     
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Koop dan een Panoz Esperante GTLM of een Audi RS 4;)
    Nieuwe bandjes eronder voor een nog iets betere wegligging en je bent klaar. Wil je ze ook sneller maken dan worden ze waarschijnlijk A-klasse auto's ( en dat is niet wat je wil geloof ik ).

    Haha...echt geweldig om dagenlang races af te ronden om dan uiteindelijk met je droomauto te kunnen spelen. Kan PGR nog iets van leren! Ik kan niet wachten totdat ik met de Dodge Hennessey Viper 800 TT kan racen. Die auto win je door races te winnen in een andere Viper. Onmogelijk om te halen...want de Hennessey is gewoon de snelste.

    Ik zit btw op 36 %. Nu wordt t echt pittig. Probeer maar eens om een full-geupgrade Toyota Veilside Supra F99 recht op de weg te houden. Misschien dan toch maar Traction en Stability Control aanzetten:eek:
     
  3. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste wagen voor B is de Elise of Impreza van 2004, mijn voorkeur gaat uit naar de subaru want die plakt het lekkerst op de weg.
     
  4. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Succes dan.... kzit nu op lvl 44.... en moet nog "maar" 300.000 credits om naar lvl 45 te gaan.
    Man man boven lvl 35 is het soms pittig racen en de stappen naar het volgende level worden steeds groter, maar we gaan er voor.
    Nog maar 6 lvl's dan heb ik de game helemaal rond gespeeld....... Begin nu wel een beetje gaar te worden van het rondjes rijden....... :confused:
     
  5. XCSM

    XCSM maarrrrre ..........

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gemerkt dat ik met mijn 360 core geen, maar dan ook helemaal geen replays te zien krijg in Forza 2. (in tegenstelling tot de premium met hd die ik ook heb) Dat is goed klote zeg maar. Zoveel geheugen op een memorycard kost een replay toch niet? Ik bedoel dus geen save-replay maar de replay die je direct na een race zou moeten kunnen zien.
     
  6. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom komt er geen Sub-Forum van Forza Motorsport 2?
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ frankx, als je level 50 hebt behaald unlock je nog een aantal races waaronder de laatste Endurance race dus die kan je daarna nog doen! Wel gaaf dat jij al die vette auto's al hebt. :D (Enzo, Carrera, Murciélago enzovoorts)
     
  8. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    I know.... kmoet het alleen nog "ff" halen dat is meer een kwestie van tijd dan van wat anders. Daarna moet ik ook nog wat achievements unlocken. Kheb er nu 388 forza gamerpoints.
    Ik denk dat ik ze allemaal wel kan halen, alleen degene die de meeste tijd gaat kosten in de achievement waar je 1 milj CR online moet scoren.

    Wat me nog steeds tegenvalt is de AI. Als je een goede auto heb en deze goed tuned, lukt het me soms om de AI (met setting hard) op een rondje achterstand te zetten. En op korte circuits zoals mugello short is het me zelfs gelukt om de AI op 2 rondjes te rijden.....
    Verder is de AI niet echt intelligent, als ze al een rondje achter liggen blijft het soms "levensgevaarlijk" om die gasten in te halen.

    Maar één ding is zeker ik ben zwaar verslaafd aan deze game.....
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben vandaag de gehele dag vrij, dus dat wordt weer lekker veel Forza 2! :cool:
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Lucky bastard! ;)

    Kheb de game nu ook, en ik moet zeggen, damn wat goed zeg! Het ziet er wat minder uit dan verwacht, maar de gameplay en de sound, gruwelijk associaal vet gewoon. Kheb echt zin om er gewoon de hele dag achter te zitten, kheb er gister al een hele tijd achter gezeten, en het verveeld gewoon niet. Kvond op het eerste opzicht de menu's wat onduidelijk, maar dat went heel snel. Kheb toch in korte tijd al aardig wat auto's bij elkaar geschraapt. Wat ik wel ontzettend dom vind is dat als je een gewonnen auto wil verkopen hij maar 100 C oplevert. Damn welke sukkel komt op dat idee, in FM werkte het ook heel chill. Hoewel dit wel weer meer waarde geeft aan je prijzen geld, maar toch vind ik het dom. Maar ach, tis niet anders. :)
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 42 :), bijna 43, het gaat op zich nog wel aardig snel, bij sommige races win je 45.000 per keer :)
     
  12. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is wel waar, maar de stappen zijn zo groot. Ik geloof dat ik voor van lvl 44 naar lvl 45 te gaan 350.000 cr moet hebben.......
    Ben benieuwd wat de stappen worden na lvl 45 om naar 50 te komen.

    De races waar je veel geld meer kunt verdienen duren best lang. Dus het is vanaf lvl 40 meer een kwestie van veel tijd en veel spelen.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit nu in de proefwerkweek en heb net alweer een proefwerk Wiskunde en Geschiedenis achter de rug. Ik ga zo maar eens snel leren voor morgen, zodat ik in de middag en 's avonds veel tijd heb voor Forza 2! :D

    Ik ga ook de 2e Endurance race (classe C volgens mij) eens doen, levert lekker veel credits op!
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Zit ook op lvl 44 en het begint nu erg zwaar te worden om vol te houden ja, als ze nu iets meer racebanen in het spel hadden gestopt, het is nu voornamelijk 300 laps rijden op dezelfde baan :mad:
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    1 race 300 laps :?? :eek:
     
  16. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha nee :) maar ik bedoel, je rijdt die baan zo'n 300 keer... steeds het zelfde.

    maar goed je wil toch alle achievements hebben en alle auto's dus ga je ervoor.
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Alle auto's!? Dat kost me een bak met geld :eek:
     
  18. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin nu een beetje vast te lopen in de career mode. Ik heb helemaal geen zin om voor credits te gaan rijden. Heb nu ook een Proefwerk week=( Dus heb niet veel tijd.
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan iedereen die al Endurance-Races rijdt in de career, mij vertellen met welke auto je ze hebt gehaald?
    Het is onwijs moeilijk om de meest geschikte auto te vinden.

    Voor de R4-klasse heb ik bijvoorbeeld een Porsche, de snelste uit die klasse, qua snelheid en acceleration. En toch lijkt het alsof de anderen even snel zijn, zo apart.
     
  20. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de eerste twee met me lancia stratos gereden pfff.. wat ben je daar lang mee bezig... voor de rest zou ik het niet weten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina