1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ??
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Doe ff rustig zeg.. er zit nog geen 6 uur tussen je posts. Dit soort dingen werken bij mij juist averechts om mensen te gaan helpen.

    Maar ik zal morgen wel ff crackdown erin gooien en kijken of ie werkt;)
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oh sorry hoor. Ik denk da hek gistere al gepost ofzo. Maar een zo'n gast op marktplaats waarvan ik het van wil kopen die houd niks vast dus dan heb ik hem (da stuur) daak nie meer voor zo goedkoop.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dat speling is een bekend probleem, schijnen veel stuurtjes te hebben.. Ik heb het ook een beetje, maar zolang het geen problemen opleverd met het gamen vind ik het prima. Hoelang zit er fabrieksgarantie op het stuur? Ik kon in het boekje nl. geen garantiebepalingen vinden.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Werkt dit stuur eigenlijk bij alle spellen? Dus ook bij Test Drive Unlimited?
     
  6. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb need for speed most wanted mee gespeeld en ook de demo van test drive ze doen het bijde maar je moet bij beide games het stuur eerst heel ver draaien voor de auto gaat sturen en dat werkt voor geen meter... dus je kan beter forza 2 en pgr3 erbij hebben
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb het ff getest met crackdown, en het kan wel maar speelt enorm kut.
     
  8. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook even een vraagje: Hoe werkt zo'n stuur precies. Ik ken zoiets alleen van de PC, en daar maakt je hem aan het bureau vast. Maar dit kan nu niet want ik heb niks op die hoogte waar ik het aan vast kan maken. Hoe werkt dit nu precies?

    (ik heb snel ff het topic doorgelezen en niks gevonden hierover, sorry als ik het over het hoofd heb gezien)
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    je kunt het stuur gewoon op je schoot zetten, en dan sturen. Ik vind het zelf wel ok gaan maar niet ideaal. Ben dan ook van plan om nog of een goed tafeltje te zoeken, of een playseat te kopen.
     
  10. mastermido

    mastermido Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de laatste updates van je xbox dashboard zijn drivers geinstalleerd. Ik zat ook al te kloten thuis :)

    ja ik heb nfs ook geprobeerd vet klote sturen dan. Ja met Forza 2 is het super :D

    Ik heb geen speling op het stuur. Ik zal er in het vervolg wel beter opletten ik pak hem altijd op bij het stuur :p
     
  11. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ke dan, maar het geeft wel een stuk betere ervaring? ondanks dat het wat minder is op de schoot? Ik zit namelijk sterk te overwegen om zo'n stuur voor forza 2 te kopen, maar het is best veel geld en dan wil ik wel dat het echt een stuk betere ervaring geeft
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het is heel erg wennen, en heb pas 5 of 6 races met alleen pgr3 gedaan. Omdat ik het nog al druk heb met school en dergelijke heb ik er ook niet echt tijd voor op dit moment. Ik zou er zelf geen 130 euro voor over hebben, maar gelukkig kon ik hem voor 50 bij de hoogvliet kopen.

    Je kunt ook overwegen om een logitech stuur te kopen. Ik hoorde dat deze kwalitatief bijna net zo goed zijn, en ook nog eens stukken goedkoper.
     
  13. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die kan je niet op je schoot zetten toch?
     
  14. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, de Logitech stuur is hier niet voor gemaakt. Deze zal je vast moeten zetten aan een tafel, playseat of hanssystem.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [​IMG]
    En daar is me 2de stuurtje, *heb alleen het stuur opgestuurd omdat die niet werkte en heb een volledig nieuwe binnen gekregen. *Lekker :cool:

    Snelle service...
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier de beloofde pics van mijn race setup :)

    Speelgoed van het jaar :) :
    [​IMG]

    Licht aan:
    [​IMG]

    Licht uit, spot...uhm...360 aan:
    [​IMG]

    Pick a ride:
    [​IMG]

    Race:
    [​IMG]

    :D
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Geweldig Dynamike :D. Ik denk dat ik ook maar een ''hans'' ga halen.

    Zonet me vader laten rijden, echt humor. Hij was nog niet eens halverwege en hij had er al 15 minuten op de klok staan _O_. Prachtig.

    Ikzelf bak er ook nog niks van, maar de D klasse ging me al redelijk af
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vet man :thumbs: :cool: Het past er allemaal maar net in trouwens :+ Maar eigenlijk zou je nou TDU moeten hebben hè, daar heb je in-cockpit-view. Dan lijkt het echt alsof je in de auto zit bij jou.
     
  19. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Die setup is te mooi, echt geweldig!:thumbs: Inderdaad jammer dat er geen mooie cockpitview in Forza 2 zit.
     
  20. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog een weekje Mike, dan heb ik precies hetzelfde staan :cool: Zonder 360 dan natuurlijk... :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina