Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Opzich best maf, want Dead Rising is echt bijna nergens te krijgen! :{
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Vreemd, vorige week kon ik in elke winkel in Sneek nog een exemplaar krijgen, en nu zeggen ze dat ze hem niet meer kunnen leveren. Het gaat om de Bart Smit, Dixons & Free Record Shop. Geen van de drie zegt dat het spel in het systeem staat. Helaas, maar ik was toch van plan het spel pas te kopen zodra het 20 euro of minder is.

    Een een film over Dead Rising? Die ga ik alleen kijken als hij net zo goed is als Dawn of the Dead 2004. Kan iemand mij even bijpraten over die film? Ik weet er niks van?
     
  3. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    zoiets heb ik ook nog niet gehoord :-\
     
  4. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm zou me niks verwonderen als er dan een collectors/classic edition ofzo op komst is binnen korte tijd.
     
  5. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is Ebay een optie?of Marktplaats?
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    FRS Eindhoven verkoopt er nog twee voor €30 per stuk.
     
  7. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet verder ook nix van die film hoor.
    maar bij futurezone, een gameshop hier in zoetermeer, zei die eigenaar t toen ik vroeg voor deadrising.

    Ik: "EUHJ!hebbe jullie misschien deadrising nog ligge want in de schappe ligt hij nietmeer"
    Eigenaar: "Nee, die zijn overal helemaal uitverkocht, maar waarschijnlijk komt het spel weer uit als de Dead Rising film gereleased word"
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik snap er nog steeds geen zak van. Vage winkeleigenaren hebben jullie daar. Maar goed, als er een film komt, dan wel in de stijl van Dawn of the Dead 2004. Die film was zo knettergoed. Dikke sniper om even Burt Reynolds dood te knallen, geweldige stukjes. ;):)
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Het lijkt me haast niet maar op IMDB staat deze voor Augustus 2007 geplaned => http://www.imdb.com/title/tt1050194/

    Maar aangezienn de weinige informatie erover lijkt het me dat de film is geschrapt oid. Maar er zijn zoveel films bedacht om ooit te maken en nooit zijn uitgebracht zou me niets verbazen als dit er zo eentje is.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Daar heb je groot gelijk in. Bedankt voor de informatie.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zou wel vet zijn een film van Dead Rising. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat dan de game niet meer wordt verkocht vanwege dat. Hopelijk is er een nieuwe partij onderweg voor degene die 'm willen hebben en anders via eBay of 2e hands kopen.
     
  12. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie van jullie heeft eigelijk de "7 day survivor" achievement behaald? en is die eigelijk een beetje te doen?

    ik zie er echt tegenop om 14u lang aan één stuk te spelen, dat gaat snel vervele denk ik...
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Je kan em toch wel even op pauze zetten?:)
     
  14. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie van jullie heeft alle cases gehaald met de eerste keer spelen? En dan dus overtime unlocken?

    Of hebben jullie allemaal de eerste keer overtime gemist en dus de tweede keer opnieuw gedaan of eerst levelen?

    Ik ben er fan van om gewoon in 1x alle cases en dus ook overtime te halen, maar ik krijg sterk de indruk dat ik dan niet genoeg geleveld en ervaring heb om er ook maar doorheen te komen.
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb de eerste keer alle cases gelijk gehaald, hoewel ik overtime mode gestopt ben omdat ik dat iets te moeilijk vond en ik meer zin had om zombies te pesten dan de missie in overtime mode. ;)

    Ja dat kan, zorg er wel voor dat je niet naar de food court gaat want dan krijg je een disc error na een bepaalde tijd en zorg er voor dat je xbox niet over verhit raakt. :+
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  16. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk is het beter om de eerste keer gewoon een beetje te lanterfanten, wat psycho's te killen en wat mensen te redden en een beetje lol te hebben met zombie's?

    Omdat anders Overtime te lastig te wordt?
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nou je zou gelijk alle cases kunnen doen maar het is wel wat moeilijker (vooral bij psychopaths) maar uiteindelijk heb je overtime mode wel en kan je die dan altijd starten wanneer je er klaar voor bent. (het is zelfs mogelijk em in 1 keer te halen gelijk na story mode)

    Als je eerst gaat lantefanten en gaat levelen sta je wel sterker als je de cases gaat doen, maar je moet dan wel helemaal vanaf het begin beginnen als je klaar bent voor overtime mode.

    Je kan het best zelf kiezen wat je het makelijkst lijkt. =)
     
  18. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, makkelijkst: Leukst. Ik heb geen tijd om achter elkaar te moeten restarten omdat ik het mezelf heel lastig maak. Maar aan de andere kant moet het natuurlijk ook geen eitje worden door eerst te levelen naar lvl30 en de RMB te halen om dan met twee vingers in mijn neus de storyline uit te spelen.
     
  19. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0

    ja je kan hem op pauze zetten, maar je levensbalk loopt toch naar achteren dusja, je gaat uiteindelijk toch nog regelmatig moeten kijken om weer iets te eten te zoeken
     
  20. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eerst wat liggen wandelen, testen en zoeken om men level omhoog te krijgen, nadat ik level 35 had aan de cases begonnen :)... zo kun je uiteindelijk ook wat oefenen voor die achievement om de true ending te unlocken zonder te sterven
     

Deel Deze Pagina