pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Twijfel
    Damn jongens ik heb jullie hulp nodig want er is een kwestie waarbij ik het niet voor elkaar krijg zelf een beslissing te maken. Het is vrij serieus, het gaat namelijk over het leven van een mede forum-poster. Om wat precieser te zijn: 2 maanden van een mede forum-poster.

    Nu heb ik na lang nadenken besloten om ter ere van hem mijn signature te veranderen. Het punt is alleen, ik kan er maar niet uitkomen welke ik nu zal doen.

    Opties:

    Conquistador for President!!​

    [highlight]Of gewoon de quote=(/highlight]

    [highlight]Of de: [/highlight]
    In memory of Smartiez aka Martijn who defended our cival rights!!




    Help a brother out here!!
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  2. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    de derde In memory of Smartiez aka Martijn who defended our cival rights!! komt sarcastisch over :+

    Maar ik zou Conquistador for President!! doen.
    En als iedereen dat doet dat zou pas tof zijn!! :p :p

    of die derde die heeft wel wat...
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    2 maanden wordt 2 weken. Het punt van deze aankondiging moet wel duidelijk zijn en naar geluisterd worden dat is A. Smartiez deed bijdehand en dat is B.

    Maar al met al is 2 maanden een beetje lang hiervoor na overleg met Conquistador, dus we schakelen het om naar 2 weken.

    En dan gaan we nu weer ontopic. :)
     
  4. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er nog over gediscussierd worden Goiz? Ik voelde me namelijk wel erg beledigd door zijn post... Ik zeg het niet graag, maar ik barstte in tranen uit toen ik zag hoevaak hij ** zei in 1 post. Kost me maanden therapie om weer een beetje normaal in m'n schoenen te kunnen staan en hij komt er met een straf van 2 weken vanaf :mad:

    Je ziet de ondertoon (net als in m'n vorige post) vast wel, punt is alleen dat hij niet erg gelieft is Goiz. En dat komt niet omdat het zo'n lief jong is. Kunnen we compromie maken? 2 maand - 2 weken, maken we er toch een maand van?
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Discussie over bans kan en mag maar dan in het juiste forum ;)

    Verder kan ik alvast zeggen dat dit geen populariteits dingetje is. Er wordt beoordeeld op de inhoud van de posts. ;)
     
  6. axiK

    axiK Guest

    Jij mag hem niet, net als er mensen zijn die jou niet mogen. Maar goed ga je gan om hem langer van het forum af te houden GG. Daarbij was hij niet mensen aan het beledigen, hij was ook niet bijdehand aan het doen > Hij gaf uitleg over waarom mensen het woord gebruikten en waarom om juist die redenen dit gestraft moet worden.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ok. Deze discussie niet hier voortzetten please. Als jullie elkaar nog wat te melden hebben, doe dat dan via PM oid.
     
  8. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was het vandaag toch mooi weer he?
     
  9. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man het regende vakantie!
     
  10. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we dat beruchte veel te vaak gebruikte woord nou eens omzetten naar piemel? Mag dat wel? Dat ligt ook lekker in je mond SmartieZ!
     
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Je was toch 30 zei je? En je had een vrouw? Is het niet 11 en een vriendje?
     
  12. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit echt een ownage opmerking!!!!!!!

    En Nemesis je bent zo oud als je je voelt soms voel ik me 80 en soms voel ik me 5 kdenk dat Mauperd daar ook last van heeft.

    En jah waar smartiez last van heeft dat weet niemand ik denk van een opgeblazen gevoel.:lol:
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Vooral zo doorgaan jongens. De tering zeg.

    Is het tegenwoordig belangrijker dat je lomp tegen elkaar doet dan dat je lol trapt met je clan enzo? :/
     
  14. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    Zet Tering maar ook in de verboden woorden lijst.. Was toch ook een ziekte vroeger waaraan je doet kon gaan?
     
  15. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zo bijdehand Fusion? Laat lekker gaan joh...
    Je wint het toch niet van ze.
     
  16. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je reactie wel maar dat nemesis er zo kinderachtig op reageert vraagt om een kinderachtige reactie komop zeg.

    Ik weet dat het spreekwoord luid verbeter de wereld begin bij je zelf maar als ik dat in me eentje doe is dat onbegonnen werk en al helemaal op dit forum gedeelte.

    Lijkt me beter als we daar gewoon allemaal op letten en kinderachtige opmerkingen dan voortaan achterwegen laten en nu back on topic PLZ

    Vooralsnog mijn excuus Goiz
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben jouw kinderachtige posts ook meer dan zat.. Bovenstaande post + je posts van de afgelopen dagen en deze net:

    = OW.
     
  18. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    van wie win ik niet??
     
  19. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    De kerstman en de paashaas....\o/ Win je nooit joh, is echt een superduo!
     
  20. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Op jouw reageren? Ga lol trappen met je clan joh! probeer eerst je basisschool eens zonder problemenaf te maken jochie. AVI4 is al te moeilijk voor je! Heb een dochter van 6 die bijles geeft. über Nerd:)

    O-)Ik gebruik geen ziektes en vunzige opmerkingen, ik ben net als de engel gabriel, ik ben hier om de wereld te verbeteren en geloof in god, die zit in mijn broek, alleen deze heeft geen baard! Laat me jullie helpen, dit is tijd voor bezinning, de wederopstanding van goed clan gedrag is hier. Laat jullie redden door de MaUp3Rd, ik ben hier voor jullie!O-)


    Lieve Moderators, goden van de ban! Kunnen we niet een forum polletje houden over die 2 weken van SmartieZ? Ik persoonlijk vind een ban van 2 maanden helemaal niet erg voor iemand die dat soort harde, respectloze woorden gebruikt. Zoals de meeste van jullie weten heb ik 3 familieleden die gestorven zijn aan deze verschrikkelijk ziekte en vind het dus echt kwalijk dat er maar 2 weken tegenover staan. Mijn tante heb ik in januari begraven na een ziektebed van nog geen 5 maanden en mijn beste vriend heb ik 2 jaar geleden op 24 mei begraven na zijn 2e hersentumor. Ten derde is mijn 10kilo wegende perzische kater "Napoleon" ook gestorven aan een darm tumor. Ik vind het echt niet kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007

Deel Deze Pagina