hee,, ik heb net CoD3 binnen en wou met een vriend effe spelen.. nou vroeg ik me af of je ook same missie's kan doen? (als het kan waar dan?). Greetszz Tijmen
Ziet er goed uit, ben niet zo'n oorlog/shooter fan in games maar Call of Duty 2 beviel al goed, en deze zeker ook!
Vooral online is gewoon super, lekker ontspannen, niet teveel nadenken en gewoon lekker knallen, jammer dat nummertje 4 van die modern crap wordt..
Helemaal gelijk in. Nu zullen sommige zeggen ja is goed altijd WW2 bla bla, maar ik hou ook liever van een tommie
Hmm het is eigenlijk al veel te lang geleden dat ik COD3 heb gespeeld! Vanmiddag maar weer 's een keer spelen, alhoewel, Forza 2 zit er eigenlijk wel goed.
Ik vind schietspellen leuk.Heb ik altijd leuk gevonden.Zondag krijg ik COD2 dus deel 3 zal ook zeker in mijn collectie komen
Dacht, ik zal CoD3 weer 's een keer in m'n Xbox360 stoppen. Wil ik een game joinen, krijg ik in beeld: Could not connect to hosting player. "Vroeger" lukte het wel altijd, hoe kan dit? NAT staat gewoon Open.
Call of duty 3 is het eerste deel dat ik speel. Deel 1 en 2 heb ik nooit gespeeld. Moet zeggen dat ik er in het begin heel erg aan heb moeten wennen, maar als je er eenmaal inzit is het toch wel een goed spel moet ik zeggen. Ik heb nu net dat stuk gehad waar je die 3 tanks moet opblazen.
Dat is een hele goeie vraag Volgens mij zijn er 3 niveau's waar je uit kunt kiezen he, ik pak dan altijd het middelste niveau.
ik heb een vraag over de SP in Cod3, moet je voor die achievement(SP uitspelen op Veteran) helemaal opnieuw beginnen met SP, of kun je gewoon een chapter selecteren, en dan gewoon alle 14 lvls uitspelen?