ik verveel me! na 4 dagen niet meer intensief aan geraakt te zijn, ben ik het zat ik ga een ander zoeken! eentje die me wel wil eentje die me wel gebruikt! ik sta altijd klaar voor m maar ik heb er niks aan als ik niet wordt gebruikt! vroeger was hij altijd veel aktiever toen speelde we altijd samen we hadden fun we waren de beste maatjes en nu, nu voel ik me nutteloos, ik denk dat ik ben vervangen, vervangen door die 2 lelijkerts! waarom raakt hij hun wel aan; hij streelt die ene zelfs, kijk hoe hij met zn hand over haar heen gaat! ik vond het altijd zo leuk als ie me weer met zn 2 handen vast pakte en we stevig samen speelde, ik bedoel ik ben zo makkelijk in mn omgang! nee maar hij vind haar beter denk ik, nu zit ie alleen nog maar aan hun maar waarom wat is er zo leuk aan hun! ik mis m ik wil m weer om me heen voelen! en dan dat belletje de heletijd; dat gaat maar door, ik wordt er gek van!
ik mis m ik wil weer samen met m spelen al heeft ie me een paar keer laten vallen, het blijft mn beste vriend!! ik wil m laten voelen wat ik mee maak!
ik hoop dat ik je weer snel terug zie!!!
Laatst bewerkt: 18 jun 2007